וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והכל בגלל האקנה: קנדל ג'נר מתפשטת, שוב

21.7.2019 / 12:42

זה התחיל כפרסומת למוצרים לטיפול באקנה והמשיך לסדרת צילומים בעירום מלא. קנדל ג'נר שוב מתפשטת והפעם אין ממש סיבה ברורה מאחורי ההחלטה. מרט אלאס צילם בשחור-לבן ואלה התוצאות

כבת למשפחה מרובת אחיות שלא עושות ביג דיל מצילומי עירום, קנדל ג'נר, 23, כבר רגילה להתפשט אל מול מצלמות כחלק אינטגרלי משגרת חייה. רק בשנה האחרונה נתקלנו בה ערומה בלא מעט סשנים מטריפים ביניהם צילומי שער לווג איטליה, ראיון פלוס הפקת אופנה למגזין לאב ובתמונות מתוך ספר צילומים של ראסל ג'יימס שדלפו לרשת באופן מיסתורי.

בנוסף, הדוגמנית משבט הקרדשיאן-ג'נר מקדמת כבר שנים גישה פמיניסטית מוצהרת בנושא שחרור הפטמה, כך שמדובר גם באג'נדה חברתית שמעטרת את הסוגייה במשמעות הגיונית, סוג של. הפעם היא בחרה לפרסם בחשבון האינסטגרם שלה שתי תמונות עירום בשחור לבן שנלקחו בידי החבר/צלם הנחשב מרט אלאס כדי לפתוח את נושא האקנה איתו היא מתמודדת בשנים האחרונות ועל הדרך לקדם (בתשלום, אלה מה) מותג ייעודי לטיפול בפצעים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"כשהאקנה שלי היה במצב הכי גרוע, הייתי תלמידת תיכון שלא רצתה לצאת מהבית", היא משתפת, "עכשיו יש לי ביטחון לגבי העור שלי, אם את רוצה לנסות לטפל באופן ייזום, לא תתחרטי על זה". מסתבר שבעקבות כמה צילומים בהם תועדה ג'נר בעבר עם עור מלא אקנה שהצליח להראות נוכחות בקלות גם תחת ערימות מייק-אפ, הדוגמנית המצליחה עשתה מהלימון לימונדה והפכה לשגרירת proactiv, לייבל ייעודי לטיפולי בתופעה ממנה סובלים רבים גם שנים אחרי גיל ההתבגרות. כמי שחשפה את ההתמודדות הלא פשוטה עם עור הפנים שלה היא העידה: "בכיתי ללא הפסקה ימים ולילות בגלל מה שאנשים אמרו לי, כך שהייתי חייבת להפוך חזקה יותר בנושא".

עוד בוואלה!

פטמות בחוץ, בדים צמודים וגזרות הזויות: הקרדשיאנז יוצאות לבלות

לכתבה המלאה

כעת קנדל מרגישה מוכנה יותר לעמוד במרכזן של תגובות שליליות בנושא, אולי בזכות החוזה השמן, וכצפוי אלו לא אחרו להגיע. "קל לה לומר את זה כשהיא מיליונרית ויש לה את הכסף לטיפולים הכי יקרים", "ברור שתגידי את זה כשאת הפרזנטורית שלהם", וגם, "אבל למה את צריכה להתפשט בשביל זה?", תהו לא מעט ציניקנים, ואולי קצת בצדק. מנגד, מאמא ג'נר לקחה את הצד המפרגן כמובן והביעה גאווה גדולה על האומץ שבהעלאת המודעות לנושא. לאן מיועדים הצילומים, אנחנו עדיין לא יודעות, מה שכן, גם קייט מוס וליאם פיין הגיעו לסטודיו של אלאס במהלך השנה שחלפה והצטלמו בפוזות דומות במיוחד, המשך יבוא.

ליאם פיין על הכיסא

קייט מוס

קנדל ג'נר. צילום מסך
לפני שנה בדיוק, קנדל ג'נר כביום היוולדה/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
הצילומים של ראסל ג׳יימס שדלפו לרשת באופן מיסתורי/צילום מסך
קנדל ג'נר ווג איטליה. אינסטגרם, מרט אלאס, צילום מסך
בתחילת השנה לווג איטליה/צילום מסך, אינסטגרם, מרט אלאס
קנדל ג'נר ניו יורק. splash
באמת שאת מטריפה גם כשאת לבושה/splash
קנדל ג'נר. GettyImages
ליגה אחת מעל הסיסטרז/GettyImages
קנדל ג'נר. GettyImages
"כשהאקנה שלי היה במצב הכי גרוע, הייתי תלמידת תיכון שלא רצתה לצאת מהבית". ג'נר/GettyImages
קנדל ג'נר. GettyImages
יו"ר לשחרור הפטמה. קנדל ג'נר/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully