וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי שעונים מזויפים של מייקל קורס, ארמני והוגו בוס נתפסו בישראל

במסגרת יוזמה משותפת של שלושת מותגי היוקרה, משטרת ישראל והמכס תפסו אלפי שעונים מזויפים ברשתות ובאתרי אינטרנט ישראליים. במקביל, הגישה חברת הוגו בוס העולמית תביעה על הפרת קניין רוחני

שעונים מזויפים זיוף מכס. יח"צ חו"ל,
שעונים מזויפים שנתפסו במכס/יח"צ חו"ל

אלפי שעונים מזויפים של המותגים מייקל קורס, ארמני והוגו בוס נתפסו ברשתות ואתרי אינטרנט ישראליים. השעונים נתפסו במסגרת יוזמה משותפת של קבוצת Fossil העולמית, המשווקת הרשמית של מייקל קורס וארמני, הוגו בוס העולמי, משטרת ישראל והמכס. זאת, כדי להילחם בתופעה, היות ושוק השעונים המזויפים בארץ מגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה.

במקביל, הגישה חברת הוגו בוס העולמית תביעה בישראל נגד הרשת זמן שעונים ותכשיטים בע"מ בטענה להפרת קניין רוחני. בתביעה, שהוגשה לבימ"ש המחוזי בתל אביב, טוענת הוגו בוס העולמית כי הרשת הפרה קניין רוחני על ידי יבוא ושיווק שעונים מזויפים עם סימני המסחר המוכרים של הוגו בוס. בין הרשתות בהן נתפסו הזיופים - מחסני חשמל, KSP, עזריאלי.קום, מי אב אלקטרוניקה וניר שעונים.

שעונים מזויפים זיוף מכס. יח"צ חו"ל,
שוק השעונים המזויפים בישראל מגלגל עשרות מיליוני שקלים בשנה/יח"צ חו"ל

אלי הולנדר, מנכ"ל חברת פלאנט שמשווקת את שעוני היוקרה המקוריים בישראל, הגיב לתפיסת השעונים המזוייפים: "תחום הזיופים בישראל מוכר לנו ואנו רואים בכך מגפה של ממש. השנה, קבוצת Fossil החליטה בצעד אמיץ להילחם בתופעה, שבסופו של דבר פוגעת בצרכן הישראלי, שאינו יודע להבדיל בין השעון המקורי לבין שעון מזויף. לצרכן נגרם הפסד כספי, שכן, הוא רוכש שעון ששוויו כמה עשרות שקלים בודדים במחיר של כמה מאות, ולעיתים, בשעונים יקרים, גם במחיר של כמה אלפים. השעון המזויף פגום ולא איכותי, אין עליו אחריות - ובכך נגרמת לצרכן עוגמת נפש".

מרשת "זמן שעונים ותכשיטים בע"מ" נמסר בתגובה: "זמן שעונים עוסקת בייבוא ומכירה של שעונים מקוריים מזה 15 שנה. תביעת הוגו בוס היא תביעה מופרכת וחסרת בסיס אשר כל מטרתה למנוע ייבוא מקביל של שעונים לישראל במחירים שפויים והוגנים לצרכן ובכך לפגוע באופן חמור ואסור בתחרות בשוק".

עוד בוואלה!

לא צימרמן, אבל ליד: מותגי הריזורט ששווה להכיר מקרוב

לכתבה המלאה
שעונים מזויפים זיוף מכס. יח"צ חו"ל,
"מי שנפגע הוא הצרכן הישראלי". ערימות של שעונים מזויפים במכס/יח"צ חו"ל

שעון מקורי של הוגו בוס

שעון מקורי של מייקל קורס

שעון מקורי של ארמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully