וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומזים לי שאני שמנה?": פוראבר 21 צירפו חטיף דיאטה ללקוחות פלאס סייז

25.7.2019 / 7:42

לקוחות פלאס סייז של הרשת שהזמינו משלוח אונליין קיבלו יחד עם החבילה חטיף דיאטה. "מנסים להגיד לי שאני צריכה לרדת במשקל?", כתבה אחת מהלקוחות. אחרת הוסיפה: "פוראבר 21 הם שמנופובים שדוחפים לתרבות הדיאטה". בחברה מיהרו להתנצל: "זו לא הייתה הכוונה"

פוראבר 21 חנות forever 21. GettyImages
לקוחות פלאס סייז על הכוונת? חנות של רשת פוראבר 21/GettyImages

מה שהתחיל בתור ניסיון נחמד של הרשת פוראבר 21 לפנק את הלקוחות שלה - הפך מהר לסערה בטעם רע. לקוחות של הרשת בארצות הברית שהזמינו השבוע פריטים אונליין נדהמו למצוא "מתנה קטנה" בחבילה שלהן - חטיפי דיאטה. זה יכול היה לעבור אולי בשקט, עד שהתברר שמרבית הלקוחות שקיבלו את התוספת המרגיזה הן לקוחות פלאס סייז.

אותן לקוחות הזמינו השבוע יותר מלקוחות רגילות, בשל מבצע והנחות מיוחדות על בגדי מחלקת הפלאס סייז של הרשת. הנשים קיבלו חטיף אנרגיה של אטקינס, שמקדמת שיטת דיאטה עם אותו שם, וראו בזה - ובצדק - מסר פוגעני. בתגובה, הן הציפו את הרשתות החברתיות בתמונות של החבילה לצעד כיתובים זועמים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החטיף שצורף לחבילות

"הזמנתי ג'ינס פלאס סייז מפוראבר 21, פתחתי את החבילה וכשהסתכלתי פנימה ראיתי חטיף של אטקינס", מספרת אחת הלקוחות בפוסט בטוויטר. "מה אתם מנסים להגיד לי, פוראבר 21 - שאני שמנה וצריכה להוריד במשקל? והשאלה שלי - האם גם לקוחות שהן לא פלאס סייז קיבלו את החטיף הזה?". גולשת נוספת טענה שמדובר ב"מסר מסוכן להפליא" והוסיפה: "לא רק שזהו פאט-שיימינג, אלא גם טריגר לנשים בכל המידות", כתבה. גולשת שלישית כבר הקצינה: "פוראבר 21 הם שמנופובים, חסרי רגישות ומסבים נזק עצום לכל המעורבים. תרבות הדיאטה ממשיכה לשגשג בגלל חברות כמוהם שדוחפות לשם אנשים".

עוד באותו נושא

"כל גוף יפה": כשהבסטי של אמילי רטאייקאוסקי עברה בודי שיימינג

לכתבה המלאה
פוראבר 21 חנות  forever 21 פלאס סייז. GettyImages
"מתנצלים, זו לא הייתה הכוונה שלנו". מחלקת פלאס סייז של פוראבר 21/GettyImages

בעקבות הסערה, בחברת פוראבר 21 פרסמו תגובה: "מפעם לפעם חברת פוראבר 21 מפתיעה את הלקוחות שלה שהזמינו אונליין עם מוצרים חינמיים של צד שלישי. המתנה הפעם צורפה לכל הלקוחות בכל המידות לזמן מוגבל, והתוספת הזו לחבילה הופסקה. זה היה חוסר תשומת לב מצדנו ואנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגעה. זו לא הייתה הכוונה שלנו בשום דרך".

למרות שפוראבר 21 טוענים שהחטיף נשלח ללקוחות מכל המידות, נשים פלאס סייז הן קבוצת האוכלוסייה שהכי סבלה מה"מתנה" הזו. חשוב להבין שמדובר במסר שהוא לא רק פוגעני, אלא באמת עלול לדחוף נשים צעירות להפרעות אכילה ולכן אין מקום לחוסר תשומת לב בנושא קריטי שכזה. ראו הוזהרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully