וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחות! המשקפיים ההיסטריים שבא לנו הקיץ

27.7.2019 / 6:40

משקפי שמש של Loewe מדגם Paula רושמים נוכחות מאסיבית בפיד האינסטגרם. ממארק ג'ייקובס בכבודו ובעצמו ועד פאשניסטות מדוברות אחרות. השייפ משגע, הצבעים מטריפים, אבל המחיר? לא לכולן

סצינת החופשות של חום יולי-אוגוסט לא נותנת לנו מנוח עם עוד ועוד להיטים פוטוגניים שיוצרים באז ברחבי הרשת. נכון לרגע זה, הפריט הכי נחשק על הגריל שלנו הם זוג משקפי שמש מדגם Paula ב-1,250 שקלים שרושמים נוכחות מאסיבית בפיד האינסטגרם באדיבות פיגורות שמשדרות איתם תחושת פומו (יש חגיגה והיא בלעדינו) גבוהה כמו מארק ג'ייקובס, אידה בורן, ליסה אולסונס והאנה מרזוקי (hannamw).

משקפי הסטייטמנט הרותחים הם חלק מקולקציית הקפסולה הקייצית של בית האופנה Loewe ופאולה איביזה המעוצבים בסטייל אוברסייז וינטג'י עתידני מעדות הסיקסטיז ומגיעים בגרסאות מרימות של שילובי צבעים ביניהם כחול עם עדשה אדומה, אדום ועדשה אפורה, ורוד בייבי או צהוב עם עדשה חומה ושחור פלוס עדשה צהובה.

השייפ עצמו כולל מסגרת חיצונית תלת מימדית מלבנית עם גימור לבן ומסגרת עדשה אליפטית. עוד אלמנט מקפיץ בהייפ סביב משקפי פאולה מתקבל מהנוכחות היוניסקסית שלהם למרות העיצוב האולטרה נשי, מה שנותן פרספקטיבת השראה רחבה יותר ולגיטימציה לחרוש עליהם עם כל לוק אפשרי.

מי שחתום על הדגם המדובר הוא המעצב הבריטי ג'יי וו אנדרסון שמתפקד כמנהל הקריאטיבי של בית האופנה Loewe וזו השנה השלישית להשקת האוסף המשותף עם הבוטיק האיקוני פאולה איביזה. מעבר לניעור המרשים שביצע אנדרסון מהרגע שהוקפץ ב-2013 ללייבל הספרדי, אוספי השת"פ עם פאולה העלו עוד יותר את האקשן סביב לואבה בזכות הנגיעה הסקסית-בוהמיינית שנותנת ערך מוסף חשוב לסגנון האלגנטי והרגוע יותר שמזוהה איתו.

עוד בוואלה!

בואו נדייק את זה: כך תעמיסו שרשראות בסטייל

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully