וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו נדייק את זה: כך תעמיסו שרשראות בסטייל

24.7.2019 / 0:12

תופעת שרשראות הזהב שמגיעות בשכבות נמצאת איתנו כבר זמן מה, אך הקיץ קיבלה בוסט רציני עם נוכחותן של מטבעות ה'סבתא', פנינים, אותיות והרבה צדפים וקונכיות. כך תעשו את המיקס אנד מאץ' הנכון ביותר עבורכן

אין סיכוי שלא התוודעתן לתופעת השרשראות בשכבות שכבר מזמן הפכה לססמן היכר קבוע של כל חובבת אופנה ברחבי הגלובוס. היתרון של המגמה הקולקטיבית הזו, וגם מה שמשאיר אותה רלוונטית כל כך הרבה זמן, היא האופציה עבור כל אחת לייצר לעצמה את הסט האולטימטיבי האישי שלה. זה יכול להיות בהתאם לסגנון הלבוש, לטרנדים עונתיים או להעדפות אישיות ומה שיפה בסיפור הוא היעדר הגבולות. כל שצריך היא תביעת עין אסתטית מינימלית בכדי לשלב בשכבות שרשראות מעולמות תוכן שונים תוך שמירה על לוק אגבי שמצד אחד לא משדר תכנון יתר ומצד שני לא מבולגן טו מאצ'.

עוד חדשות אופנתיות:
והכל בגלל האקנה: קנדל ג'נר מתפשטת, שוב
מיליארדרית או מה? הסכום ההזוי שהוציאה קיילי ג'נר על בגדי הים בחופשה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אצל פאשניסטות מסויימות מלאכת הסידור בשכבות הפכה לאומנות של ממש כשהן מלהטטות בין חוליות צ'נקיות לשרשראות עדינות עם תליונים ומערבבות פנינים, אבנים צבעוניות, לבבות, אותיות בגדלים שונים, קונכיות וכוכבים. אבל אם נרצה להתביית על מוטיב יחיד שמככב בכל מיקס אנד מאץ' מוצלח שראינו לאחרונה וגם עובד כשרשרת סולו בעלת סטייטמנט משדרג זו תהיה אחת בעלת תליון מטבע מוזהב.

עוד בוואלה!

אל תקשיבו לקארי בראדשו: הסקראנצ'י חוזרת!

לכתבה המלאה

מאחורי מטבעות הזהב היסטוריה שלמה שהחלה כאמצעי תשלום וקיבלה עם השנים משמעויות דתיות, השתייכות חברתית וסטטוס מעמדי-כלכלי. בעידן של היום למטבעות יש ערך אספני שמגיע לסכומים של מיליוני דולרים, אבל סביר להניח שאת אלו לא תראו מסתובבים על שרשראות באינסטגרם. ההצתה האופנתית של השנים האחרונות התחילה מהפריזאיות שידועות ביכולת בלתי מעורערת להפוך כל פריט קלאסי לטרנד רותח. בינתיים היא הפכה למוקד משיכה שמשדרג כל הופעה של איט גירל נחשבת, בין אם כחלק מלוק חופשה קייצי, ביום חול קז'ואלי של ג'ינס וחולצת כפתורים לבנה או מעל גולף במזג אויר קריר יותר.

1.אנתרופולוג'י - 249 ש"ח, 2.הייץ אנד אם - 79 ש"ח, 3.טו גו - 19.90 ש"ח, 4.סאגא - 259 ש"ח, 5.ברשקה - 49 ש"ח, 6.זארה - 59.90 ש"ח, 7.נומרו 13 - 1,250 ש"ח.

1.שרשרת פנינים של אימפרס - 790 ש"ח, 2. PDpaola ב-265 ש"ח, 3.קרן וולף - 1,800 ש"ח, 4.עדיקה - 19 ש"ח, 5.רונצ'ה בעיצוב שרונה מרלין - 1,450 ש"ח, 6.שרשרת אות she-ra עם יהלום ב-1,500 ש"ח, 7.שלומית אופיר - 220 ש"ח, 8.צמיד לרגל של מגנוליה - 139 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • שרשראות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully