וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך הושלם: בלה חדיד רותחת בבלונד חדש

27.7.2019 / 20:42

לפני כשבועיים העלתה בסטורי הדוגמנית המצליחה תמונה מצילומים שם הבהירה את שיערה הברונטי במספר טונים. בסוף השבוע האחרון היא כבר נראתה ברחובות ניו יורק בשיער בהיר במיוחד ולוק לוהט. כן, בלונדיניות נהנות יותר

בלה חדיד. splash
המהפך הושלם. בלה חדיד בלונדינית/splash

הדוגמנית בלה חדיד היא אחת האשפיות הכי חזקות שיש בעולם הסלבס בכל מה שקשור לתחזוק נוכחות מאסיבית באינטרנט. מעבר לקריירת הדוגמנות שמספקת עבורה לא מעט כותרות, היא דואגת לייצר עבור צהובוני האונליין אייטמים כאלה או אחרים על בסיס יומיומי ברמה שכבר לא ברור האם מערך יחסי הציבור שלה עובד שעות נוספות או שבאמת הגולשים צמאים לעוד ועוד מידע עליה. כך או אחרת, קשה להיות מופתעים מהעובדה שחשיפת הבלונד החדש שלה בסטורי לפני כשבועיים, אחרי שנים של ברונטיות, יצרה באז מטורף, שלילי בעיקר, פלוס דיבורים רבים על הדימיון הגדול לאחותה הגדולה ג'יג'י.

לעוד חדשות אופנתיות:
רוסלנה רודינה כמו שמעולם לא ראיתם
קייט ופיפה מידלטון מלאות שיק? חכו שתראו את האח הלוהט שלהן

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

למרות תמונות הילדות המוכרות של האחיות בהן ניתן להתרשם מעבר בלונדיני משותף באדיבות השורשים ההולנדיים של אם המשפחה והדוגמנית בדימוס יולנדה חדיד, מתחילת קריירת הדוגמנות שלה הקפידה בלה לבדל את עצמה מהבלונד הזוהר של ג'יג'י על ידי דבקות בגוון שיער חום. מאז אותו סטורי שבישר על השינוי ניתן לראות בבירור את תהליך ההבהרה שהחל עם צבע שנוטה לכתום כשבאופן הדרגתי מתבהר ומצהיב מיום ליום. כי כל ברונטית יודעת - להפוך לבלונדינית זו משימה לא פשוטה!

עוד בוואלה!

בא לה לצעוק "אני פרחה": בלה חדיד מציגה לוק זול במיוחד

לכתבה המלאה

לרגל המראה החדש והדימיון לסצינת דוגמניות העל מהניינטיז, חדיד הסתובבה בליל רביעי האחרון בניו יורק במה שנראה כמו השקה רשמית ללוק ונראתה מדהים מתמיד. האאוטפיט שנבחר בקפידה כלל שמלת סריג חומה צמודה באורך מידי (אנזה קוסטה, 145$), קרדיגן לבן קטן בעיצוב Danielle Guizzio, תיק של מייקל קורס (298$), מיולס פיפיטואו מנומרות בגימור מרובע של isa ב-600$ ומשקפי שמש מלבניים במסגרת אדומה (להזכירכם הצילום נלקח בשעות החשיכה). בינתיים לא ברור האם מדובר בשינוי לטובת קמפיין חדש, נושא שיכול בקלות להיפתר בעזרת פאה, או בסטייט אוף מיינד גלאמי נוסח 'בלונדיניות נהנות יותר'.

  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully