וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבריטאי העולם משוכנעים: לריהאנה יש את הריח הכי טוב על כדור הארץ

29.7.2019 / 1:01

משתמש אנונימי בטוויטר שיתף עדויות של שלל סלבריטאים בינלאומיים שטוענים שלריהאנה יש את הריח הכי טוב שהם אי פעם הריחו. המחמאות נעות בין "מדהים", "נהדר" ועד "גן עדן". ואם זה לא מספיק, אז השבוע גם ראינו אותה עם פריט וינטג' נדיר במיוחד. לו היינו רירי

ריהאנה 2018. GettyImages
אז איך ריהאנה מריחה?/GettyImages

אפשר להתלבש כמו ריהאנה, להתאפר כמו ריהאנה ואפילו לקנות תחתונים כמו של ריהאנה. מה שעדיין אי אפשר הוא להריח כמו ריהאנה, ולפי העדויות זה ממש חבל. מתברר שריהאנה היא הכוכבת עם הריח הכי טוב מבין כל הסלבריטאים הבינלאומיים, ככה לפחות לפי מה שטוענים אנשים שפגשו אותה בשלל הזדמנויות שונות.

התובנה הזו הבשילה בזכות משתמש טוויטר אנונימי שהעלה ציוץ ובו כתב: "ריהאנה מריחה פאקינג טוב". אחרי אותו ציוץ הוא לקח על עצמו את חובת ההוכחה, והחל לשתף עדויות לאורך השנים של שלל סלבריטאים שטענו בדיוק אותו דבר. כך נוצר שרשור שלם של אנשים מפורסמים שמחמיאים לריח של ריהאנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ריהאנה. GettyImages
"הריח האהוב עליי בעולם הוא ריהאנה"/GettyImages

הראשונים ברשימה הם הראפר ליל נאס x שאמר ש"הריח האהוב עליי בעולם הוא ריהאנה" ובלוגרית הביוטי המפורסמת ניקי דה ג'אגר, שמוכרת יותר בשם "ניקי טוטוריאל", שאישרה ש"לריהאנה יש ריח של גן עדן". נוסף להם, מגיש הטלוויזיה ראיין סיקרסט הודה ב-2015 כי הוא "מריח כל אחד שמגיע לשטיח אדום", לא ברור למה, והוא נשבע שלריהאנה יש את הריח הכי טוב שהוא הריח.

עוד בשרשור: וידיאו קצרצר של קארדי בי בו היא פוגשת השנה את ריהאנה ומיד לאחר מכן נשבעת: "היא מריחה טוב". וידיאו נוסף הוא של ג'ניפר לורנס מתוך ריאיון לקידום הסרט "משחקי הרעב", ובו היא מספרת שהיא פגשה את ריהאנה פעם אחת והיא הריחה נהדר. כתבה שפורסמה ב-2016 חושפת שניק ג'ונאס, היום הבעל של פריאנקה צ'ופרה, ניסה לפלרטט עם ריהאנה ומה שגרם לו לעשות זאת, כך לדבריו באותה שנה, זו עצם העובדה שהיא מריחה מדהים. כך או כך, היא ניסה לפלרטט איתה פעם אחת וזה לא צלח.

עוד באותו נושא

זאת לא אפליקציה חדשה! הכירו את המיני-מי של ריהאנה

לכתבה המלאה
פריאנקה צ'ופרה ניק ג'ונאס. GettyImages
רצה להתחיל עם רירי בגלל הריח, אבל היא לא נענתה לחיזוריו. ניק ג'ונאס עם אשתו פריאנקה צ'ופרה/GettyImages

השרשור האנונימי הזה, ששייך למשתמש טוויטר שעונה לשם "NI" וכאמור מסרב לגלות את הזהות שלו, עורר גל שמועות לפיהן ריהאנה מתכננת להוציא בושם חדש שלה וזה סוג של תעלול יח"צני מקדים. במגזין הארפר'ס בזאר עשו קצת תחקיר אחרי השרשור הנ"ל וגילו שהבושם בו משתמשת רירי הוא של Kilian ונקרא Love. עם זאת, המשתמש בטוויטר שפתח את השרשור ענה למגזין: "זה שתשימו על עצמכם את הבושם של ריהאנה, לא מבטיח שתריחו כמוה".

ריהאנה. GettyImages
האם הכל בעצם תעלול יח"צני?/GettyImages

אבל לרירי אין רק את הריח הכי נעים בביצה הבינלאומית, אלא גם את האקססוריז הכי שווים שממש ממש קשה למצוא. בזמן שהתעשייה מדברת על הריח שלה, היא יצאה לשוטט ברחובות פריז כשהיא אוחזת בתיק נדיר של לואי ויטון. מדובר בפאוץ' פרוותי לבן עם לוגו של בית האופנה מתוך קולקציית סתיו 2006. מי שראתה את רירי ורצתה גם היא את פריט הווינטג' הנדיר מהארכיון נאלצה לשלם עבורו לא פחות מ-17 אלף דולר. היום זה כבר סולד אאוט. ומה לובשים עם כזה פריט אספנים? התשובה של רירי - ג'ינס קרעים, חולצה לבנה מהמותג שלה, פנטי, והמון שרשראות זהב.

התיק הנדיר של לואי ויטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully