וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא אפליקציה חדשה! הכירו את המיני-מי של ריהאנה

24.7.2019 / 11:00

בזמן האחרון אנחנו נתקלות ביותר ויותר כפילים של כוכבים מפורסמים. הפעם מדובר בילדה קטנה שנראית בול אבל בול כמו רירי, עד כדי כך שאפילו הזמרת הודתה: "כמעט הפלתי את הטלפון מהיד"

ריהאנה פפראצי פנטי בגדים אופנה. splash
יש לך כפילה, והיא ילדה! ריהאנה/splash

משום מה בתקופה האחרונה אנחנו על נמצאות על גל של כפילות לכוכבות האהובות עלינו. אחרי שמצאנו את האחות האבודה של דואה ליפה ואת המעריצה שחולמת להיראות כמו קיילי ג'נר בהגזמה - עכשיו הגיעה גרסת המיני מי של ריהאנה שנראית בול, אבל בול כמוה. הן עד כדי כך דומות, שאפילו רירי בעצמה הודתה שלהביט בתמונות של הגרסה הצעירה שלה גרם לה לרעוד.

אז מי זו הילדה המדוברת? שמה הוא אלהה והיא בת שבע, את התמונה שיתפה באינסטגרם אמה בריה במסגרת שורת תמונות דומות מאותו יום צילום, לצד ברכת יום הולדת משתפכת. התמונה הזו הגיעה לרירי, ומיד תפסה את תשומת לבה. הזמרת העלתה את התמונה של אלהה הקטנטנה, תייגה את האם בריה וכתבה: "כמעט הפלתי את הטלפון מהיד. איך?".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גרסת המיני-מי של ריהאנה

כוכבים בינלאומיים הגיבו לריהאנה והיו בשוק, בדיוק כמוה. "מתי ילדת בת?", כתב לה סנופ דוג, פריאנקה צ'ופרה סיכמה במילה: "וואו!". חוץ מהם, גם יתר הגולשים שמטו לסתות. "זו התאומה שלך", ואחר כתב, "ככה נראה גלגול נשמות". התגובה המושלמת היא של אחד הגולשים שהיה בטוח שמדובר באפליקציה חדשה, כמו זו שמזקינה פנים וכבשה את העולם בימים אחרונים - רק כזו שמצעירה. האמת? גם אנחנו היינו בטוחות שריהאנה פשוט נתקפה בפרץ נוסטלגיה ושלפה תמונת ילדות.

עוד באותו נושא

כשהסטוקרית לא מתחבאת: הכירו את הכפילה של קיילי ג'נר

לכתבה המלאה

מהרגע שהכוכבת שיתפה את התמונה של אלהה בפיד שלה, זינק מספר העוקבים בחשבון האינסטגרם של בריה והיום הוא עומד על 44.5 אלף עוקבים. כל התמונות של בתה שהיא העלתה לאורך השנים מוצפות כרגע בתגובות בסגנון: "היא העתק-הדבק של ריהאנה", "זו ריהאנה שהייתה קטנה" או תיוגים של הזמרת. חשבון האינסטגרם של אלהה עצמה עומד על יותר מ-8,000 עוקבים ובו מצוין כי היא דוגמנית צעירה, בת 7, על אף שהיא מעולם לא שיתפה תמונה מתוך צילומים מקצועיים או במסגרת עבודה. כך או כך, סביר להניח שבקרוב מאוד היא כבר תלוהק לקמפיין. אולי של פנטי ביוטי?

וקצת רירי האמיתית, כדי להיזכר

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully