וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייר קוטור: הכירו את האישה שאחראית על השיער של הכוכבות הגדולות בעולם

היא עזבה את המשפחה המאמצת ועברה ללוס אנג'לס עם 300 דולר בלבד. עבדה עבור מדונה ודיור, פתחה חשבון אינסטגרם עוד לפני ההייפ ומחזיקה כבר יותר מעשור בלקוחות מגה מפורסמות כמו קים קיי, החדידיות וג'יי לו. הכירו את ג'יין אטקין

ג'יין אטקין. GettyImages
אפילו הניו יורק טיימס כבר סימן אותה כמעצבת השיער המשפיעה ביותר. ג'יין אטקין/GettyImages

מאחורי המפורסמים שאנחנו מסתכלים עליהם בקנאה ברשתות החברתיות ובאירועים מתוקשרים יש סוללה של אנשי מקצוע שעוזרת להם להיראות כמו שהם נראים - ובעיקר להוציא לנו את העיניים ולהפוך אותנו ירוקים מקנאה. כמה פעמים חשבתם לעצמכם: "אם גם לנו היה צוות של מעצבי שיער, מאפרים, מלבישים וצלמים - היינו נראים טוב יותר?". אז החלטנו לפרגן לאותם אנשים שעומדים מאחורי הכוכבים הכי גדולים, כשהפעם על הכוונת שלנו נמצאת ג'יין אטקין, מעצבת שיער, שבין רשימת הלקוחות שלה תמצאו את הקרדשיאנ'ס, ג'ניפר לופז, היילי בולדווין ביבר, כריסי טיגן, בלה חדיד, ג'סיקה אלבה ונוספות.

אטקין נחשבת לאחת ממעצבות השיער המשפיעות ביותר בעולם והמבוקשות ביותר, כאשר תסרוקות שלה על הכוכבות הגדולות זוכות לשלל פרשנויות בעולם עיצוב השיער ומייצרות טרנדים עולמיים. אפילו הניו יורק טיימס כבר סימן אותה כמעצבת השיער המשפיעה ביותר. היא מחזיקה בחשבון אינסטגרם עם שלושה מיליון עוקבים, וזה, כידוע, כוח עצום בעידן הנוכחי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יין אטקין קים קרדשיאן קריס ג'נר. GettyImages
לקוחות מפורסמות ומרוצות. אטקין לצד קים קרדשיאן וקריס ג'נר/GettyImages

בריאיון שערכה ב-2017 סיפרה אטקין על הדרך שבה הגיעה למקצוע. לדבריה, תמיד הייתה לה משיכה לעיצוב שיער. "בתיכון הייתי גוזרת את השיער לעצמי ולחברות שלי עם סכיני גילוח מפלסטיק". אחרי שנים של פנטזיה, היא החליטה ללכת על זה - ולהגשים את החלום. היא עזבה את הבית ביוטה ואת המשפחה המאמצת שלה ובגיל 19 עברה ללוס אנג'לס עם 300 דולר בלבד.

היא התחילה בתור פקידת קבלה במספרה, ומשם התקדמה. היא הגיעה למעצב השיער כריס מקמילן, שבין לקוחותיו נמצאת גם ג'ניפר אניסטון, וזה היה הקשר הראשון אל הביצה הבינלאומית. היא יצרה קשרים ובגיל 26 הצטרפה למעצב השיער של מדונה, אנדי לקומפט, לסיבוב עולמי. אחריו היא עבדה עם ג'ון גליאנו בדיור ואפילו עיצבה פיאות למארק ג'ייקובס. כך היא הגיעה לעבוד עם מעצבי על - ולאט לאט יצרה רשת של לקוחות מגה מפורסמות. "כל העבודה הזו לצד מעצבי שיער מפורסמים הייתה כמו אוניברסיטה עבורי", אמרה בריאיון ב-2016 כשנשאלה אם אי פעם למדה את המקצוע, וענתה בשלילה.

עוד בוואלה!

הגיע הזמן להרים: מאחורי כל לוק מוצלח עומדת סטייליסטית גאונה

לכתבה המלאה
ג'יין אטקין כריסי טיגן. GettyImages
הלקוחות הפכו לחברות. אטקין עם כריסי טיגן/GettyImages

היא אימצה את האינסטגרם בשלב מוקדם שלו, עוד לפני ההייפ העולמי, וזו הייתה החלטה מעולה. כך היא בנתה את עצמה כמעצבת שיער משפיעה ונוסף ללקוחות, גם אספה עוקבים נאמנים ברשת שהפיצו את הבשורה. השם שלה צבר תאוצה וזה סיפק לה את הכוח להפוך למי שהיא היום - מעצבת שיער במעמד על.

בריאיון שערכה לא מזמן סיפרה שהלקוחות שלה, שחלקן עובדות איתה כבר עשור, הן חברות של ממש (הקרדשיאן, הבסטי טיגן ועוד), "אין אגו בקטעים האלה. הגלאם טים של כל מפורסמת הם כמו משפחה וכולם רוצים לשתף פעולה בשביל להגיע לתוצאה טובה. אני רוצה שהלקוחות שלי יראו טוב וירגישו טוב".

במקביל לעבודה שלה עם הכוכבות, היא גם המייסדת של המותג OUAI, שבו אפשר למצוא שלל מוצרי טיפוח לשיער. "אני רוצה שנשים יצליחו לסדר לעצמן את השיער", אמרה בסמוך להשקת המותג. "אני רוצה לפשט את עיצוב השיער עבור נשים". בצעד הזה היא למעשה הוסיפה את הטייטל "אשת עסקים" לצד "מעצבת שיער", ואפשר להניח שגם ריפדה את חשבון הבנק.

ג'יין אטקין מייק רוזנטל. GettyImages
מעולם לא חלמה על חתונה. עם הבעל מייק רוזנטל/GettyImages

כשהיא לא עובדת, היא מתחזקת מערכת יחסים יציבה עם הבמאי והצלם מייק רוזנטל. ב-2016 השניים נישאו אחרי חמש שנים של זוגיות. בריאיונות קודמים סיפרה אטקין שהיא מעולם לא חלמה על חתונה. היא אמרה "כן" להצעת הנישואים רק בתנאי שהחתונה שלהם לא תהיה רגילה. רוזנטל הסכים. השניים ערכו טקס מצומצם בארצות הברית שבו כל האורחים לבשו לבן - והם לבשו שחור.

אם החתונה שלה לא מספיקה לכם כדי להבין שלאטקין תפיסת עולם יוצאת דופן, מבט זריז על העבודות שלה תעשה זאת. היא מצד אחד מעדיפה לוקים טבעיים ונטולי מאמץ אבל מצד שני לא מפחדת לייצר מראות עשויים למדי באירועים מחייבים. היכולת לשלב בין שני הקצוות היא כנראה מה שהופכת אותה לכל כך מבוקשת, מוערכת ומשפיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully