וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה מהר יגיע ה"סולד אאוט"? מייגן מרקל משיקה קולקציית קפסולה

31.7.2019 / 10:40

הדוכסית מסאסקס חשפה בגיליון ווג הבריטי בעריכתה כי בקרוב תושק קולקציה בהובלתה פרי שיתוף פעולה של כמה מותגים, שמטרתה תרומה לארגון שמסייע לנשים מובטלות לחזור לשוק העבודה. הימור שלנו: הבגדים האלה יחוסלו מהמדפים במהירות שיא

מייגן מרקל. GettyImages
נמאס לה לשבת בארמון בלי עבודה. מייגן מרקל/GettyImages

אם בהתחלה האמנו שהאהבה מנצחת ומייגן מרקל יכולה לעזוב את הקריירה שלה כשחקנית לטובת הנישואים עם הנסיך הארי והמגורים בארמון, ככל שהזמן עובר אנחנו מבינים שקצת קשה לה לשבת בבית רגל על רגל בלי לעשות כלום. אחרי שלקחה בשתי ידיים את ההצעה להיות עורכת אורחת של גיליון ספטמבר של מגזין ווג הבריטי, עכשיו היא קופצת על הזדמנות תעסוקתית נוספת. הדוכסית מסאסקס משיקה קולקציית קפסולה עבור ארגון Smart Works, שמסייע לנשים מובטלות למצוא עבודה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החדשות על קולקציית הקפסולה של מרקל יסוקרו בהרחבה בגיליון ווג הבריטי בעריכתה. כדי להוציא את הפרויקט לפועל היא יצרה שיתוף פעולה בין כמה מותגים -מארקס אנד ספנסר, ג'ון לואיס ו-Jigsaw. למשימה היא רתמה גם את חברתה הטובה, מעצבת האופנה מישה נונו. הקולקציה תושק בהמשך השנה ותימכר בצורה של "פריט מול פריט". כלומר, על כל פריט שיימכר - ייתרם פריט לחברת Smart Works. בהתחשב ב"אפקט מייגן", שגורם לכל בגד שהיא לובשת להיות סולד אאוט בחנויות, סביר להניח שברגע שבה תושק הקולקציה - היא תתחסל במהירות. ואלו בשורות נהדרות עבור הארגון.

עוד בוואלה!

פסגת הדיוות: ביונסה ומייגן מרקל סוף סוף נפגשות

לכתבה המלאה

שער גיליון ווג הבריטי בעריכתה של מייגן מרקל

מרקל משמשת פטרונית של חברת Smart Works החל מינואר האחרון. כשביקרה לראשונה במטה החברה באותו חודש היא פגשה אישה ועזרה לה להתכונן לריאיון עבודה - גם בגזרת הסטייל. מאז שמרקל הצטרפה לארגון, הוא גדל משמעותית. לפי הנתונים, מאז פברואר הוא סייע ל-187 נשים לחזור לשוק העבודה בלונדון. מדובר ב-50% יותר ביחס לשנה שעברה.

מייגן מרקל מבקרת ב-Smart Works בינואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully