וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור, תציל אותי: לתיק הרופא המושלם הזה יש רשימת המתנה מטורפת

4.8.2019 / 8:10

תיק הדוקטור של המותג לינג'ר הוא בדיוק מה שאתן צריכות: נטול לוגו בולט, חף מטרנדים ובמחיר הגיוני. הבעיה היחידה היא שיש לו רשימת המתנה של 50 אלף נשים. הבשורות הטובות הן שהוא חזר סוף סוף למלאי אחרי תקופה ארוכה, אז אולי עוד יש לכן סיכוי

תיק לינג'ר linjer. אינסטגרם, צילום מסך
345 דולר והמתנה ארוכה - והוא שלכן. תיק הדוקטור/צילום מסך, אינסטגרם

יש לנו חדשות טובות עבורכן: בשביל לשים את ידכן על התיק הכי מבוקש ברשת בימים אלו לא תצטרכו לקחת משכנתא. הוא גם לא רק טרנדי כך שאין חשש שימאס ממנו מהר. יש לו גודל וצורה מושלמים ואין עליו שום לוגו של בית אופנה מוכר שיסגיר מאיפה רכשתן אותו. החיסרון היחיד שלו - כנראה שתצטרכו לחכות לא מעט זמן כדי לצרף אותו לאוסף שלכן.

לתיק הדוקטור - the doctor's bag - של המותג האנונימי יחסית לינג'ר (linjer) יש רשימת המתנה של 50 אלף נשים שהסכימו להתחייב מראש לשלם עליו 345 דולר ולחכות בסבלנות עד שהוא יחזור למלאי, אחרי שהספיק להיחטף בתום ההשקה שלו בספטמבר האחרון. בתחילת שבוע שעבר הוא חזר להיות זמין בגרסאות של עור כחול כהה או שחור ובאתר האונליין של החברה הוכרז מצב של מלאי נמוך, אז אם אתן בעניין - כדאי להזדרז.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לינג'ר הוא אחד מאותם מותגי "מתחת לרדאר" שמצליחים לצבור אוהדות ואוהדים רבים בשקט מבלי להעסיק יח"צ ולפזר את המוצרים בין מובילות דעה באינסטגרם. הבעלים, ג'ניפר צ'ונג מהונג קונג ורומן קאהן מאוסלו, הקימו את לינג'ר (קווים בנורבגית) לפני כחמש שנים במטרה לייצר תכשיטים ותיקים בעיצוב מינימליסטי ובאיכות הכי גבוהה שאפשר.

עוד בוואלה!

צרחות! המשקפיים ההיסטריים שבא לנו הקיץ

לכתבה המלאה

מלבד תיק הדוקטור המבוקש, יש להם עוד כמה דגמים מנצחים כמו the mini, תיק קרוס קלאסי בשחור או חום (וגם לו יש וויטינג ליסט) ו-the tulip בגזרת באקט שמגיע בעור שחור ואדום ובעור חום וצהוב. בגלל העיצוב הפשוט לכאורה, אפשר לראות בקלות את הניקיון והדיוק בכל אחד מהמוצרים שלהם. העדינות והשקט המופתיים בולטים גם בשעונים ובתכשיטים שפונים לקהל שמחפש פרקטיות מעוצבת לעילה. אז מהרו לפני שיגמר. המשלוח חינם לכל העולם בקנייה מעל 100 דולרים.

  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully