וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן מדברות על זה! מצאנו באיזה ליפסטיק אדום משתמשת עדן מ"המירוץ למיליון"

7.8.2019 / 12:55

אם אתם צופים ב"המירוץ למיליון", כנראה שלא הצלחתם לפספס את השפתון העמיד של עדן, אשתו של אביעד, הזוג האדום והחזק בתכנית הריאליטי. השפתון, שהפך להיות סימן ההיכר שלה, לא זז - ולא משנה מול איזו משימה היא עומדת. אז שאלנו אותה באיזה שפתון מדובר - ויש לנו תשובות

עדן אביעד המירוץ למיליון. רשת 13,
השפתון העמיד בתבל. עדן ואביעד/רשת 13

אם יש משהו שאחד שצולח כל משימה ב"המירוץ למילון" בלי להראות טיפת חולשה - זה השפתון האדום של עדן, חצי מהצמד עדן ואביעד, המועמדים האדומים והחזקים בתכנית הריאליטי של "רשת". מדובר בשאלה שעלתה בכל שיחת סלון בה הוקרן פרק של התכנית - איך ייתכן שהשפתון האדום של עדן, שהפך להיות סימן ההיכר שלה עוד בטרם הגענו לחצי מהעונה, לא זז ולא משנה איזו משימה היא עושה? היא מזיעה, נופלת למים, מתלכלכת - והשפתון שם.

עדן בת ה-24 ואביעד כץ בן ה-37 הם נשואים טריים והורים לילד, הם לובשים אדום במהלך המרוץ, וכבר מפרק הפתיחה סומנו כמועמדים חזקים מאוד. אבל אם יש משהו יותר חזק מהם - זה כאמור השפתון של עדן. הוא כל כך בולט, שלא רק הצופים בבית מדברים עליו, אלא הוא אפילו זוכה לאזכור בפרקים, כאשר רק השבוע, רגע לפני שעדן קפצה באנג'י בזימבובאה היא שאלה את אביעד איך השפתון והבהירה לו שזה הרבה יותר חשוב לה מהקפיצה המלחיצה שעתידה להגיע. אז החלטנו לקחת את המושכות לידיים ויצאנו לבדוק מה סוד הקסם - ובאיזה שפתון מדובר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עדן אביעד המירוץ למיליון. רשת 13,
לא רק הצופים בבית מדברים עליו. עדן והשפתון צולחים כל משימה/רשת 13

"אין ספק שהאודם האדום הפך להיות סמל עבורי", מספרת לנו עדן, "הסיכוי שאני אצא מהבית בלי אודם הוא ממש נמוך. האודם נותן מסגרת לכל הפנים ולא רק לשפתיים". אז באיזה סוג מדובר? תרשמו לעצמכן ורוצו לקנות - האחד של עדן שייך לחברת MAC מסדרת Retro Matte Liquid Lipcolour והשם שלו "Fashion Legacy". המחיר - 115 שקלים.

"במשך השנים ניסיתי אינספור חברות של איפור, אבל תמיד השפתון ירד, נמרח, לא החזיק מעמד ונדבק ללחיים של אחרים. עד שבמקרה הגעתי למאק ומצאתי את האודם העמיד ביותר", היא מספרת. "זה נכון שרוב הליפסטיקים מצריכים תוחם - אבל לא במקרה הזה. המברשות של מאק משרטטות באופן מושלם את השפתיים".

עוד בוואלה!

לשרוד את החום בכיף: ה'מאסט הב' שלנו לקיץ

לכתבה המלאה
עדן אביעד המירוץ למיליון. רשת 13,
"אין ספק שהאודם האדום הפך להיות סמל עבורי"/רשת 13

ואיך הוא שרד את המשימות בצורה כל כך מושלמת? לעדן אין הסבר, רק מחמאות. "במירוץ זו הייתה הצלה אמיתית. גם כשהיו משימות של מים, שמש, חום ולחות הוא נשאר ולא זז. אפילו לא הייתי צריכה לחזור עליו. למעשה, היו ימים שלמים שלא חזרתי על האודם מהרגע שיצאנו ליום מירוץ - ועד סופו".

ובכל זאת, אנחנו מתעקשות - איך את מקבעת אותו? פשוט מורחת ויוצאת לדרך? התשובה של עדן היא - כן. "אין שום טריקים לקיבוע אודם שבאמת עבדו עליי. פשוט צריך לדעת איך להתנהג עם אודם. ברגע שלומדים איך לאכול נכון, לדבר נכון ואיך להתנהג איתו - אין שום צורך לחזור עליו".

עדן אביעד המירוץ למיליון. רשת 13,
"היו ימים שלמים שלא חזרתי על האודם מהרגע שיצאנו ליום מירוץ - ועד סופו"/רשת 13
עדן אביעד המירוץ למיליון. רשת 13,
"ברגע שלומדים איך לאכול נכון, לדבר נכון ואיך להתנהג עם האודם - אין שום צורך לחזור עליו". עדן אמסלם/רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully