וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מעולם לא נראה טוב כל כך: חופשת הביקיני של קורטני קרדשיאן

האחות לבית משפחת קרדשיאן חגגה השנה 40 והשבוע יצאה לחופשה פוטוגנית עם הילדים באיטליה כשהיא מוכיחה שהקלישאה על יין נכונה - יש אנשים שבאמת משתבחים עם השנים. קבלו הצצה לנופש המשפחתי שכולל המון ביקיני ופאשן

קורטני קרדשיאן. צילום מסך
מוציאה לנו את העיניים בגיל 40. קורטני קרדשיאן/צילום מסך

חופשות קיץ של מפורסמים תמיד מוציאות לנו את העיניים. איכשהו זה באופן קבוע בלוקיישן מהפנט, עם אטרקציות משוגעות, בגדים יוקרתיים והרבה עור חשוף. בדרך כלל, מי שמצליח לגרום לנו להפוך להיות ירוקות מקנאה אלו הכוכבים הצעירים עם הגוף החטוב שעושים חיים משוגעים ודואגים לתעד את זה. חופשה עם הילדים לא תמיד נשמעת מפתה, אבל איכשהו קורטני קרדשיאן מצליחה לקחת את הילדודס, להוסיף לזה ביקיני לוהט פלוס כמה פיסים ממעצבי על והנה לכם חופשת אינסטגרם משובחת יותר משל כל אושיית רשת צעירה.

בימים אלו ממש מבלה הקרדשיאנית בת ה-40 ביעד לוהט שמושך אליו שורה ארוכה של מפורסמות - החופים של איטליה. היא לא שם לבד אלא עם הילדים מייסון, פנלופה וריין ועם שורה של חברים קרובים. את החופשה מעבירה קורטני בין יאכטות מפנקות, חופים מהפנטים והמון מנוחה שמצטלמת נהדר. עד כה זכינו לראות לא פחות משבעה בגדי ים במלתחה, אך לא מן הנמנע שהיא בקרוב תציג לנו עוד כמה דגמים שהיא מחביאה במזוודה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מה ברשימה? ביקיני בצבע צהוב, אחד הצבעים הלוהטים של העונה הנוכחית, ביקיני פרחוני של דולצ'ה וגבאנה, ביקיני מפוספס בגזרה גבוהה של המותג Haight, ביקיני כתום, ביקיני סטרפלס, בגד ים שלם וינטג' של פנדי שעולה 500 דולר ובגד ים שלם שחור עם חגורה תואמת וחיתוך גבוה במותן, מה שיוצר אשליה של רגל ארוכה כשאליו היא צירפה כובע קש סופר טרנדי.

עוד בוואלה!

כל מה שנכון לעונה החמה: קורטני קרדשיאן בלוק הכי טרנדי שיש

לכתבה המלאה

מבחינת הפאשן, ראינו כמה מראות שיקים שכוללים בעיקר שמלות חוף או שמלות אלגנטיות קיציות ומדויקות. בין הלוקים: שמלת סליפ מוצלחת בצהוב עשויה סאטן של המותג RASARIO, שמלת סטרפלס בצבע שנהב של דולצ'ה וגבאנה ושמלת מיני לבנה של ז'אקמוס שעולה 715 דולר עם התיק הזעיר המפורסם של המותג, שעלותו 450 דולר. לוק איקוני וטרנדי מחד, ולא זול במיוחד מאידך. עוד לוק שמאוד אופייני לקרדשיאנ'ס נרשם בחופשה: חליפת טוקסידו שחורה עם חזייה כחולה ותו לא. כי למה ללבוש חולצה אם אפשר בלי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully