וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי אקזוטי, וייב קולי וסטייל הורס: אנחנו באובסס על קמילה קביו

12.8.2019 / 8:11

זה לא שקמילה קביו חדשה בנוף, אבל בזמן האחרון המניות שלה בעלייה - ואנחנו מרוצות. היא משלבת בגדי מעצבים עם בגדים זולים, מקפידה על קריצה סקסית בלוקים ולוקחת באיזי שטיחים אדומים. תוסיפו לזה את המראה הייחודי והזוגיות הפוטוגנית וקיבלתן פאשניסטת על בהתהוות

קמילה קביו. GettyImages
נמצאת בנסיקה. קמילה קביו בשמלה ורודה מנצנצת של זוהיר מוראד/GettyImages

אם יש מישהי שאנחנו לא מצליחות להתעלם מהנוכחות שלה בזמן האחרון זו קמילה קביו. היא ממש לא חדשה בנוף של תעשיית הבידור ופרצה לחיינו כבר לפני יותר משבע שנים, אבל נראה שהיא כרגע בעליה ויחד איתה, מתפתחת גם האובססיה שלנו לסטייל שלה.

קביו החלה את דרכה עם הלהקה פיפת' הרמוני בתכנית "אקס פקטור" האמריקאי. אחרי כמה שנים ביחד היא החליטה לצאת לדרך עצמאית ופצחה בקריירת סולו. הסינגל 'הוואנה' עשה את שלו מאז היא בנסיקה. קביו הפכה להיות אורחת כבוד על שטיחים אדומים ודמות מסוקרת בכל המדורים - בין אם זה תרבות, רכילות וגם אופנה. הזוגיות החדשה שלה עם הזמר הכי מצליח של הרגע, שון מנדז, הקפיצה את המניות שלה בתעשייה, כי זה מה שזוגיות בין שני אנשים מצליחים עושה - ופתאום נראה שהיא לא יורדת מהכותרות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קמילה קאביו, שון מנדז. GettyImages
הזוגיות עם שון מנדז הקפיצה את המניות/GettyImages

הזמרת בת ה-22 היא אולי במבט ראשון לא מה שמצופה מאושיית סטייל. היא לא גבוהה, בלונדינית עם שיער מוחלק ולא עשויה מהחומר שממנו עשויות נערות שער של מגזיני האופנה בעולם. אבל דווקא הלוק האקזוטי עם הצבעים החמים שלה הופך אותה למיוחדת בנוף ועל כן לראויה. ובעידן שבו אידיאל היופי עובר שינויים ופותח דלתותיו לכל סוגי היופי, יש בהחלט מקום גם לנשים כמו קביו שהמוצא שלה קובני.

הסטייל שלה מושפע מאוד מהמקום שאליו היא מתלבשת. מה שתראו ממנה על הבמה שונה בתכלית ממה שתראו אותה לובשת בשטיחים אדומים, בצילומים, בתמונות פפראצי ברחוב או בתמונות אינסטגרם, שם היא מתחזקת מעל 37 מיליון עוקבים. היכולת לזגזג בין הסגנונות מבלי לאבד את עצמה זה מה שמגדיר מתלבשת טובה. מצד אחד היא חובבת מעצבי על, נמשכת לסקסי עם מחשופים, נוצצים, עור ורצועות ומהצד השני, היא אוהבת סטריט סטייל שמשדר קלילות, מגניבות ופשטות.

עוד בוואלה!

תעלומת השנה: איך בישראל עדיין לא עפים על הסטייל המשגע של זנדאיה?

לכתבה המלאה
קמילה קביו. GettyImages
לא יפה קלאסית, אלא אקזוטית ומיוחדת/GettyImages

על הבמות היא תעדיף כמה שיותר צבעוניות וסקסיות, על שטיחים אדומים היא תבחר בסגנון סולידי, אבל תמיד עם קריצה פרובוקטיבית. לעתים היא מגיעה לרד קרפט עם בגדים שממש לא הולמים את המעמד, לכאורה. זה יכול היה להיות אסון אבל אצל קביו זה פשוט מעביר מסר קולי, היא לא לוקחת כל כך ברצינות את האירועים המוגזמים ואותנו זה כובש. כך קורה מצב שהיא נועלת סניקרס, לובשת טרנינג ואפילו פיג'מה לאירועים מסוקרים, וזו הקוליות הנחוצה לאושיית אופנה בהתהוות. את סגנון הסטריט אפשר לראות יותר ביומיום של קביו, כאשר טרנדים זה ממש לא משהו שהיא נופלת אליו. היא מרבה לערבב מותגי יוקרה עם מותגים נגישים והתוצאה תמיד מרהיבה.

קמילה קביו. GettyImages
סקסי ומנצנץ על הבמות/GettyImages

קמילה קביו. GettyImages
סולידי עם קריצה על השטיח האדום. שמלת תחרה דרמטית של מוניק לולייר/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
אבל היא גם יודעת לקחת בקלות שטיחים אדומים/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
מזגזגת בין שמלות נשף/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
לפיג'מה/GettyImages
קמילה קאביו, שון מנדז. GettyImages
קוליות מתבקשת עם שון מנדז/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
קורעת את הבמות/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
עוברת בקלילות בין סגנונות לבוש/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
עם צבעוניות שמחה/GettyImages
קמילה קביו. GettyImages
שואבות השראות סטייל לסתיו הקרוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully