וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקיפרית הכי שווה בים: קייט מידלטון חושפת רגליים בתחרות שייט

11.8.2019 / 11:15

הדוכסית מקיימברידג' הגיעה בסוף השבוע האחרון לטורניר שייט ספורטיבי שם לא הפגינה כישורי ימאות מעולים אך העניקה לציבור מנת קז'ואל מלאת סטייל כמו שרק היא יודעת. הרימו עוגן

קייט מידלטון. GettyImages
קז'ואל נגיש. קייט מידלטון/GettyImages

העניין הגבוה במלתחה המסקרנת של נשות הארמון הבריטי לא פעם משכיח מאיתנו את העובדה שרוב המידע אודות הבגדים שתלויים בארמון הדוכסית מקיימברידג' מגיע בעצם בזכות שלל המטלות הפילנתרופיות שמהוות את בסיס הקיום של מוסד המלוכה הארכאי. הדיל ברור: משלמי המיסים מממנים חלק מתקציב ההלבשה של אותן פיגורות ואלו מספקות בחזרה את התמורה בגיוס כספים על ידי התייצבות בארועים מתוקשרים למטרות חשובות ובכך מזינות שוב ושוב את מפלצת הרכילות שלא יודעת שובע.

ביום חמישי האחרון (ה') קייט מידלטון נתנה לעולם שוב את מנת הקז'ואל הנגישה המזוהה עימה במסגרת השתתפות משפחתית באירוע פטרוני של טורניר שייט ספורטיבי. למזלה של מידלטון, שקבוצתה הגיעה אחרונה במקצה (וויליאם עבר אותה וסיים במקום השלישי), הספוטלייט התביית כהרגלו על הופעתה החיצונית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
טופ פפלום פסים, מכנסיים כחולים מתרחבים וסניקרס של סופרגה/GettyImages

לצעידת הכניסה הרשמית למתחם ה-sailing regatta הגיעה הדוכסית בת ה-37 בטוטאל לוק על טהרת הנאוטיקה ולבשה טופ פפלום בגזרת טי מסריג פסים בגווני שחור, אדום, לבן וקאמל של הלייבל הצרפתי סנדרו (98$ אחרי 40 אחוז הנחת סופעונה), יחד עם מכנסיים כחולים מתרחבים של המותג הבריטי החביב עליה lk bennett איתם נראתה במאי השנה (180$) וסניקרס לבנות של סופרגה (70$).

עוד בוואלה!

שביתת נשק: מייגן מרקל וקייט מידלטון שבות לטורניר ווימבלדון

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
מאירועים מפונפנים לתחרות שייט ספורטיבית/GettyImages

בהמשך ולפני שעלתה לסירה היא עברה למדי ב' ספורטיביים תואמים לאלו שלבש בעלה הנסיך והחליפה לחולצת פולו לבנה ומעליה ז'קט אפור של נותנת החסות gillmarine, שורטס כחולים שהציגו לראווה את הרגליים הגבעוליות והשריריות שלה וסניקרס של ניו באלאנס בצבע אפור בהיר (כ-75$). לתחרות עצמה היא החליפה שוב בגדים עם סט שלישי שכלל ג'ינס שחור של j brand ומעיל שחור של נייקי. רק חבל שכל המאמץ לא ממש הועיל לה להשוויץ בכישורי השיט, ענף הספורט בו התמחתה לפני שהפכה לרויאלטי.

קייט מידלטון. GettyImages
הלכו על לוקים תואמים, וויליאם וקייט/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
הרימו עוגן, קייט הגיעה/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
ואז שרלוט גנבה את ההצגה/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
הסקיפרית הכי שווה בים. קייט מידלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully