וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדופה או שופעת, טופ בגד הים הזה כבר יעשה את העבודה

15.8.2019 / 7:38

הפופולריות של שמלות הסליפ עם מחשוף הסינר הגיעה גם לקטגוריית בגדי הים והטופ המדובר הוא אחד הפריטים היותר מבוקשים לעונת הרחצה הנוכחית. אז באיזה ענקית אונליין ניתן לרכוש ומה המחירים?

מחשוף הסינר הריבועי השתלט על השיח האופנתי כבר בקיץ שעבר עם שלל וריאציות ממכרות. קשה לנו להאמין שמישהי פה פספסה את הפופולריות הגואה של שמלות או חולצות שמגיעות בגזרת חלק עליון המסתיים בקו ישר מעל החזה ומתחבר לשרוולים נפוחים בכתפיים. מי שאווירה כפרית שכזו היא לא כוס התה שלה קיבלה את אותו עיקרון בשמלות סליפ עם מחשוף סינרי, רק שבמקרה הזה הוא מגובה בשתי כתפיות ספגטי דקיקות שעוטפות את הלוק בכותרת הטרנדים מהניינטיז. גם אם בקריאה ראשונה הקשר בין אופנת 'בית קטן בערבה' ושמלות סליפ מבריקות נראה תלוש, ברגע שמדמיינים סינר האסימון נופל והכל נראה הגיוני וברור.

עכשיו כל הסיפור מגיע לקטגוריית בגדי הים, נושא שהנוכחות שלו נמצאת בשיאה בתקופה האחרונה, עם עונת רחצה שופעת במיוחד בהיבט של גזרות חדשות המדוגמנות ללא הרף באדיבות פיד גדוש במשפיעניות נופשות ברחבי הגלובוס.

התרגום של מחשוף הסינר לגרסת הביקיני הוא אבולוציה סקסית למגמת חזיית הגוזייה, אחד הטרנדים שבלטו בחופים בתחילת הקיץ, ומהווה פיתרון מוצלח להיעדר המינמליזם שמגיע עם גוזייה כטופ בגד ים. הפרונט המדובר מעוצב בשייפ מלבני שמסתיים בקצוות החזה מתחת לאזור בתי השחי, כשכל החיבורים הנוספים מוגשים ברצועות שרוך דקיקות שמזכירות חזיית משולשים. הפלוס הגדול הוא וייב קליל יותר שמתאים לבילוי בשמש ופחות בלוקים נטולי שיזוף על החלק העליון של הגוף.

עוד בוואלה!

הסקיפרית הכי שווה בים: קייט מידלטון חושפת רגליים בתחרות שייט

לכתבה המלאה

שני הברנדים הבולטים בז'אנר מבוססים באל איי. הראשון, lovewave - ליין בגדי ים שהושק לפני שנה על ידי ענקית האונליין revolve, עם דגם ה-scorchin top שעולה עכשיו 48$ במקום 68$ ומוגש בבד לייקרה בטקסטורת פסי ריב בצבעוניות חלקה של כחול כהה, כתום תפוז וחום-בורדו. השני של lovers and friends ב-78$, מותג סטריט טרנדי שמתמחה לא רק בבגדי ים עם טופ בשם wait for you שמוצע בצבעוניות של ורוד פוקסיה או צהוב בוהקים.

  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully