וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם להתפשט צריך לדעת: קארה דלווין חושפת הכל

14.8.2019 / 15:00

זו לא הפעם הראשונה שהסופרמודל הבריטית מתפשטת, אבל הפעם היא חושפת הרבה יותר ממה שנדמה לכם. הזוגיות המתוקשרת עם השחקנית אשלי בנסון, הגעגועים לקרל לגרפלד וה'סטוקר' שמנסה לזעזע את עולמה

קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
בשמלה של ג'יל סנדר. דלווין בריאיון למגזין מארי קלייר/אתר רשמי

בכל פעם שאנחנו נתקלות בסשן צילומים של הדוגמנית הבריטית קארה דלווין, אנחנו מבינות איך כל כך הרבה נשים שלפני כן לא היו לסביות מוצהרות נשבות בקסמה. לעזאזל, אפילו אנחנו מצליחות להתבלבל לרגע. המבט החודר, הלוק האדג'י עם קורטוב מדויק של נשיות, הגוף הגבעולי והסטייל. הו, הסטייל.

הסופרמודל בת ה-27 הצטלמה לגיליון הכי חשוב של השנה למגזין מארי קלייר האמריקאי כשהיא לבושה במיטב בגדי המעצבים. שם כמובן דיברה על הזוגיות המתוקשרת עם השחקנית אשלי בנסון (כוכבת 'שקרניות קטנות'), שעל פי השמועות נישאו השתיים בטקס חשאי בלאס וגאס לפני כשבוע. כן, אנחנו עדיין ממתינות לתמונות ששתיהן לבושות שחורים בהתאם ללירלוריו של בעל הכנסייה "ליטל וויט צ'אפל".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
חושפת הכל. קארה דלווין/אתר רשמי

בנסון ודלווין הכירו ביוני 2018 על סט הצילומים של סדרת פאנק רוק בשם "הריח שלה" והמשיכה האחת לשנייה קרתה באופן מאוד טבעי: "ממש לא חיפשנו את זה, זה קרה באופן מאוד אותנטי", מספרת הסופרמודל. על החיבור היא אומרת כי בנסון "הייתה אחד האנשים שעזרו לי לאהוב את עצמי כשהכי הייתי צריכה את זה".

עבר עשור מאז דלווין נכנסה לתעשיית האופנה ומהבחורה שהשיקה אלפי עפרונות לגבות הפכה לאחת הדוגמניות הכי חזקות בביזנס. משפיענית רשת (42 מיליון עוקבים) שמקדמת את זכויות הלה"טבים ומעלה את המודעות למחלות נפש, שחקנית, סופרת (שם חשפה כי הוטרדה על ידי הארווי ווינשטיין) ובמקביל מתחזקת את תדמית ה'בד גירל' של הצהובונים. "כל כך הרבה אנשים אומרים לי שמרגיש להם כאילו אני בתעשייה כבר נצח. זה ממש מחריד בעיניי", אומרת דלווין.

עוד בוואלה!

דמעות בשלג: הקולקציה האחרונה של שאנל בעיצובו של קרל לגרפלד

לכתבה המלאה
קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
בגד גוף של דיור ושרשרת של בולגרי/אתר רשמי

הפרויקט האחרון שלה (כי ברור לכם שאין שער אם אין מה לקדם) הוא הסדרה באמזון שתצא בסוף אוגוסט, Carnival Row לצד אורלנדו בלום. ובכדי שתבינו שהיא בליגה של הגדולים מתברר שכבר יש לה 'סטוקר'. המטריד שמנסה להפר את שלוותה, עליו היא לא מעוניינת כל כך לשוחח, הביא אותה למצב של הסגר וכך היא אפילו לא יכולה לצאת לטיול בשכונה עם הכלב ללא ליווי צמוד של המאבטחים שלה.

קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
שמלה של לואבה, צמיד של קרטייה/אתר רשמי

לצד הצילומים המשגעים בהם היא נראית בשמלת עור של ורסצ'ה, סריג אוברסייז של מקס מארה ושמלה של לואבה חשוב לה להדגיש כי בימים אלו הקריירה שלה מתמקדת במשחק והיא נוטה לדגמן רק למותגיים ספציפיים ביניהם דיור, פומה והקמפיין האחרון לבושם של ברברי. כל זה כמובן תחת תנאים קפדניים מאוד בהם היא מעורבת בצד הקריאייטיבי והחלטות לא נופלות עליה סתם ככה מלמעלה. על האבדה הגדולה של קרל לגרפלד, האיש הראשון שהאמין בה ובפתח בפניה את עולם האופנה היא אומרת: "חבר טוב, אבא, סבא, הפייה הטובה, פיטר פן". לצד קייט מוס, אלסנדרו מיקלה ועוד היא לוקחת חלק ב'פרויקט החולצה הלבנה', עיצוב חולצות לבנות כשכל ההכנסות מהמכירות מיועדות לארגון צדקה צרפתי שעוסק במימון מחקרים רפואיים.

קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
משמאל: שמלת עור של ורסצ'ה, ימין: שמלת עור של טודס/אתר רשמי
קארה דלווין, מארי קלייר. אתר רשמי
סוודר של מקס מארה ובנדנה של Heather Huey/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully