וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו נפלנו בקיטש של ט"ו באב: אלו הזוגות עם הכי הרבה סטייל

16.8.2019 / 7:54

אומרים שבני זוג שמבלים הרבה זמן אחד בחברתו של השני מתחילים להיות דומים זה לזו. מדברים אותו דבר, אוהבים אותם הדברים - וגם מתלבשים אותו דבר. אז ריכזנו את הזוגות שאולי יש להם שיק בנפרד, אבל הם פשוט נראים וואו כשהם ביחד

ג'ורג' קלוני אמל. GettyImages
מר וגברת שיק. ג'ורג' ואמל קלוני/GettyImages

בין אם הסתכלתם על לוח השנה העברי ובין אם לא, כנראה שאי אפשר להתחמק מהעובדה שהיום חוגגים את ט"ו באב, יום האהבה העברי. זה נמצא בכל פינה, והחלטנו גם אנחנו לקחת חלק בקיטש של היום הכי רומנטי בשנה (להוציא את הוולנטיין, את הימי הולדת ואת ימי הנישואים).

כשמאוהבים קורים הרבה מאוד דברים - אוכלים פחות, זוהרים יותר וגם מתחילים להידמות לבן או בת הזוג. מאמצים את צורת הדיבור שלו, התחביבים ואפילו את הסטייל. כך קרה שנוצרו לנו כמה זוגות בינלאומיים שכל אחד בנפרד הביא איתואת חוש הסטייל המשובח למערכת היחסים, ויחד הם הפכו לפאוור קאפל אופנתי במיוחד.

כשהם מגיעים לאירועים מתוקשרים ביחד, מעלים תמונות לרשתות או נתפסים בעדשות מצלמות הפפראצי, קשה לנו להחליט מי יותר בסטייל, והחיבור ביניהם הוא מהות השיק הזוגי באשר הוא. אז לכבוד יום האהבה העברי, החלטנו לרכז את הזוגות המאוהבים שהם גם המתלבשים הכי טובים שיש - בעיקר ביחד. כי אהבה זה דבר פוטוגני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה ודיוויד בקהאם

היא בנתה אימפריית פאשן, הוא הגבר הסקסי עלי אדמות. ביחד מדובר בזוג נוטף סטייל. בקהאם נוטה ללבוש בעיקר את העיצובים שלה, שהם מאוד מוצלחים ונמצאים בארונותיהם של כל הכוכבות הבינלאומיות הכי מדוברות. הוא מגוון בין לוק אדג'י לחליפות עם שיק בריטי. אבל אל תטעו, זה אף פעם לא יהיה חליפה שחורה קלאסית ומשעממת, אלא תמיד עם צבעוניות רכה בגווני חום או כחול. הם יפים ביחד ולחוד, אבל אנחנו באמת מעדיפות אותם ביחד (אז בלי דרמות, כן?).

דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם. GettyImages
היא לובשת בגדים בעיצובה, הוא לובש חליפות עם שיק בריטי. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/GettyImages

אמל וג'ורג' קלוני

אנחנו מנסות להיזכר מתי אי פעם אמל פישלה על השטיח האדום וממש לא מצליחות. לא רק שהיא הצליחה לכבוש את לבו של הרווק הנצחי ולעשות לו תאומים, היא גם אחת המתלבשות הטובות שראינו, ורק מזכירות את השמלה הצהובה המדוברת מהחתונה המלכותית של מייגן והארי. למעשה, כל שמלה של אמל יותר קלאסית, מעניינת ומיוחדת מהאחרת, ולצד החליפות המעונבות המדויקות של ג'ורג' מדובר בזוג הכי פיין שיש.

ג'ורג' קלוני אמל. GettyImages
אף פעם לא פישלו/GettyImages
אמאל וג'ורג' קלוני מגיעים לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
לא שוכחים את הלוק מהחתונה המלכותית/AP

ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה

הנשואים הטריים התברכו בחוש סטייל לא רע בנפרד, אבל כזה שמגיע לו שאפו רק בזכות הביחד. ניק, שליש מתוך להקת "האחים ג'ונאס", אוהב אופנה ולא חושש שזה ישפיע על הגבריות שלו. הוא אוהב פרינטים, צבעים וגזרות ואנחנו מעריכות אומץ. פריאנקה לא סתם זכתה בטייטל מיס יוניברס, אבל אין ספק שהסטייל שלה השתפר הודות לנישואים למר צבע. עוד בטרם התחתנו נראה היה שפריאנקה בעיקר שואבת השראת מחברות שלה (אהמ מייגן), אבל אז נכנס הבחור הנכון לחיים שלה והפך אותם ביחד לזוג מעורר השראה.

עוד באותו נושא

מעתיקה: פריאנקה צ'ופרה ממש רוצה להיראות כמו מייגן מרקל

לכתבה המלאה
פריאנקה צ'ופרה ניק ג'ונאס. splash
הוא: לא מפחד מטוויסטים, היא: מיס יוניברס במיל'. ניק ג'ונאס ופריאנקה צ'ופרה/splash

ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר

אי אפשר לדבר על ניק ופריאנקה בלי להזכיר את ג'ו וסופי. ג'ו הוא אחד המתלבשים הטובים שפגשנו. כל חליפה שלו עם טוויסט, כל בגד שלו עם צבע. יש לו וייב קולי והוא, ממש כמו אחיו, לא מפחד מגווני פסטל רכים ונשיים. אולי בזכות היופי המחוספס שלו, זה לא מאיים כלל על הגבריות שלו. אשתו הטרייה, סופי, היא מעריצה מושבעת של לואי ויטון וכמעט תמיד לובשת בגדים שלהם. כבר מזמן סימנו אותה בתור פאשניסטה בהתהוות, ונראה שמאז שמיסדה את הקשר הטייטל הזה רק הולך ומתחזק.

ג'ו ג'ונאס האחים ג'ונאס סופי טרנר. GettyImages
הגבר הצבעוני והמעריצה של לואי ויטון. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר/GettyImages

ראיין ריינולדס ובלייק לייבלי

נכון, בזמן האחרון לא ראינו הרבה את ראיין ריינולדס ובלייק לייבלי, אבל הם הצליחו להשאיר חותם כל כך עוצמתי, שפשוט אי אפשר לשכוח כמה סטייל יש להם ביחד כשהם יוצאים מהבית. חוץ מחוש הומור בריא ומשובח ששניהם חולקים, הם גם שותפים מלאים לסודות השיק. בלייק ידועה בתור אחת שמחליפה יותר לוקים ביממה משניות שיש בדקה וראיין הוא הקונטרה שהיא זקוקה לה עם לוקים מעונבים בעלי קריצה צבעונית או מעניינת. עכשיו נזכרנו כמה אנחנו מתגעגעות אליהם.

ראיין ריינולדס עם בלייק לייבלי. GettyImages
לא שוכחים את הסטייל המשובח, גם כשאתם מתחת לראדר/GettyImages

כריסי טיגן וג'ון לג'נד

כשאנחנו חושבות על ג'ון לג'נד וכריסי טיגן אנחנו בעיקר חושבות על הילדים החמודים שלהם - לונה ומיילס, שהם השתקפות מלאה של הסטייל שיש להורים שלהם. השניים משתפים בכל רגע נתון תמונות של הילדים, ופעם ראשונה שזה לא מעצבן אותנו, אלא רק עושה לנו חשק להצטרף למשפחה ולטיולים הפוטוגנים שלהם. וברצינות, הנסיעות שלהם מוציאות מהם משהו טוב. כריסי עם לוקים שנעים בין בוהו לקלאסי נוטף גלאם וג'ון עם חליפות צבעוניות ייחודיות או בגדי קיץ עם פרינטים עונתיים. אם לא להתחלף איתם בארונות, אז רק להצטרף אליהם לחופשה.

ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. GettyImages
איך מצטרפים למשפחה? ג'ון לג'נד וכריסי טיגן/GettyImages

ג'סטין ביבר והיילי בולדווין

הנה הדוגמה הטובה ביותר לכך שאנשים הופכים להיות דומים זה לזו אחרי זמן מה ביחד. ג'סטין והיילי חובבי סטריט סטייל, אבל אנחנו חייבות לציין שבמקרה הנוכחי היא קצת יותר טובה ממנו ועל אף שהוא ותיק יותר בתעשייה, כדאי לו להישמע לעצה או שניים מהפאשניסטה (לא יוצאים עם נעלי בית לרחוב מיסטר ביבר). לאחרונה נכנס הזמר חזק יותר לעסקי האופנה עם המותג הפרטי שלו ונראה שגם היילי מתחילה ללבוש מותגים נחשבים יותר כמו ז'אקמוס, איזבל מארה, סלין ואוף וויט. תוסיפו לזה את העלייה בהפקות אופנה בהן היא משתתפת, שער יוקרתי של ווג בו כיכבו השניים השנה ואת הסמיילי של ביבר שכובש את העולם - וקיבלתם פאוור קאפל אופנתי במיוחד.

ג'סטין ביבר. ספלאש
סטריט סטייל קולי. ג'סטין והיילי ביבר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully