וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיטול שלך מלא, תחליפי": כשקיילי ג'נר נפלה קורבן לבודי שיימינג

18.8.2019 / 13:25

המיליארדרית הצעירה בסך הכל העלתה עוד תמונה של בביקיני מחגיגות יום ההולדת שלה באיטליה, היא ממש לא צפתה את גל התגובות הנבזיות שמתייחס לגודל הישבן שלה. החל מ "פעם היית שטוחה כמו גלשן" ועד "זה לא נראה אנושי"

קיילי ג'נר איטליה. אינסטגרם, צילום מסך
לא צפתה את גל התגובות הנבזיות. קיילי ג'נר באיטליה/צילום מסך, אינסטגרם

נסיעת יום ההולדת ה-22 של קיילי ג'נר לא מפסיקה לייצר כותרות. זה התחיל בעלויות הגבוהות של הנסיעה, המשיך בלוקים של כלת יום ההולדת ונמשך עם שורה של רכילויות כולל אורחת אחת ששמנו לב שלגמרי גנבה את ההצגה. ואולם, לא ציפינו גם לסאגת בודי-שיימינג בנסיעה הזו, אך קשה לומר שאנחנו מופתעות. אם לומר את האמת, העוקבים של בנות הקרדשיאן נוטים לחפש אותן - איפה הן הגזימו בפוטושופ, איפה הן ריטשו יותר מידי, אפה עברה סכין הניתוחים ואיפה משהו בגוף שלהן לא פרופורציונלי. הפעם הם מצאו. בין שלל התמונות ששיתפה ג'נר מחגיגות יום ההולדת שלה באיטליה, הייתה גם תמונה אחת בביקיני כחול של שאנל לצד מוצרי הקוסמטיקה החדשים שלה, שתפסה את תשומת לבם של העוקבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התמונה שעוררה סערה

הגולשים השוו בגסות בין הישבן של ג'נר לבין טיטול של תינוקות: "הגיע הזמן להחליף את הטיטול שלך, תינוקת", כתב אחד המגיבים, אחרת הוסיפה: "אני חושבת שהטיטול שלך מלא". משם זה רק המשיך והידרדר. כמה גולשים תהו אם הישבן שלה טבעי וכתבו: "זה ממש לא נראה אנושי" או: "ברצינות, אין סיכוי שככה נראה הישבן האמיתי שלה". אחד מהם אף הגדיל וטען: "אני עוד זוכר את הימים בהם היית שטוחה כמו גלשן", ברמיזה לשינוי שעשתה בגודל הישבן שלה.

עוד באותו נושא

האורחת שגנבה לקיילי ג'נר את ההצגה בשבוע היום הולדת

לכתבה המלאה

בין שלל התגובות הרשעיות על הגוף של ג'נר, יש גם כמה תגובות מגוננות. כך למשל, אחד המגיבים ציין כי: "בגלל כל ההערות שלכם נשים רוצות לשנות את הגוף שלהן". אחרת הוסיפה: "תתבגרו, כבר נמאס לקרוא תגובות פוגעניות כלפי אנשים. תתפלאו, גם קיילי ג'נר היא בן אדם עם רגשות. אם אין לכם משהו נחמד להגיד - אל תגידו כלום. היא לא עשתה רע לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully