וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורחת שגנבה לקיילי ג'נר את ההצגה בשבוע היום הולדת

16.8.2019 / 7:56

הדוגמנית הצעירה ובת זוגו של סקוט דיסיק הצטרפה לנסיעת יום ההולדת של קיילי ג'נר ליעד הכי רותח כרגע על הגלובוס - האיים שבדרום איטליה. אחרי הרבה שעות של למידה, נראה שסופיה ריצ'י סוף סוף מצליחה לתת פייט ראוי למנטורית עם לוקים קיציים ומוצלחים

סופיה ריצ'י איטליה. אינסטגרם, צילום מסך
איטליה מצטלמת נהדר. סופיה ריצ'י בשמלה פרחונית וכובע קש טרנדי/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שסיימו לכבוש את מיקונוס, סימנו האיט גירלז ברחבי העולם יעד חדש: איטליה, או יותר מדויק: דרום המדינה כמו האי קאפרי, הכפר פורטופינו והערים פוזיטנו ואמאלפי. הן מלאות בשמש, בים כחול, בנופים משוגעים ובסטייל, והכי חשוב - הן מצטלמות נהדר. מי שלאחרונה עושה את איטליה יפה יותר היא הדוגמנית בת ה-20 סופיה ריצ'י, שהגיעה על תקן בת הזוג של סקוט דיסיק (36), ולובשת שלל לוקים מוצלחים. סופיה הצטרפה לנסיעת יום ההולדת היוקרתית של המיליארדרית קיילי ג'נר מעבר לים, ואיכשהו הצליחה לתת לה פייט לא רע בכלל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זו אמורה הייתה להיות הנסיעה של קיילי יחד עם בתה סטרומי ובן הזוג טראוויס סקוט וחברים ומשפחה לחגוג את הגיעה לגיל 22. בין היתר, הצטרפו גם בני הזוג סופיה ריצ'י וסקוט דיסיק, שלחלוטין הצליחו לגנוב את הרעם. זה לא חדש לנו שמאז שריצ'י התקרבה למשפחת הקרדשיאן היא סופגת מהן השראה ומנסה לאמץ את הסטייל שלהן ודרך החיים, אבל הפעם נראה שסוף סוף מצליח לה. אחרי תקופה ארוכה בצל של בנות הקרדשיאן, הגיע הרגע שלה לזרוח.

עוד באותו נושא

האם יש לנו קרדשיאן חדשה? סופיה ריצ'י מאמצת את הסטייל הטראשי

לכתבה המלאה

אז נכון שבין תמונות החופשה שלה תמצאו גם אימג'ים מוכרים בנוסח הקרדשיאנ'ס, כמו תמונות ביקיני-חוטיני שלא משאירות הרבה מקום לדימיון, אבל היו שם גם כמה נקודות סטייל ראויות לציון. בין היתר חצאית מיני וקרופ טופ לבן - צבע הקיץ המושלם, שמלה פרחונית עם כובע קש טרנדי ואוברול מיני בוורוד בזוקה עם לוגומאניה עצבני של שאנל. נוסף לאלו, היו גם מכנסיים מוזהבים שאיכשהו מצליחים להימנע מלהיות טראשיים לחלוטין עם קופ טופ חום-ניודי, שמלת מיני בצבע קורל של Manning Cartell שמבליטה את השיזוף ואת החזה, ואוברול מנוקד מבד משי עם מחשוף עמוק וחגורת קשירה - שסידר לריצ'י לוק מגה שיק.

נראה שאת כל מה שסופיה ריצ'י יודעת היא למדה מבנות המשפחה, ובמיוחד מקיילי ג'נר שאליה היא מתקרבת לא מעט לאחרונה. כך למשל, בנסיעה המשותפת שלהן ושל חברות נוספות לרגל השקת המותג "קיילי סקין", אפשר היה לראות את סופיה מנסה לחקות כל מה שעובד למנטורית ג'נר, שגדולה ממנה בסך הכל בשנתיים. אם לשפוט לפי התמונות שתועדו מהחופשה באיטליה, יכול להיות שהמלפפון קם והיכה את הגנן. תשפטו בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully