וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידה: מלניה טראמפ משגעת בטי-שירט לבנה ועקבים של לובוטין

19.8.2019 / 12:49

הגברת הראשונה מיישרת קו עם מגמת מחזור הבגדים העולמית ונועלת פעם שלישית את נעלי העקב הפרחוניות של כריסטיאן לובוטין. אם חשבתם שאף אחד לא מסתכל נמוך כל כך לכיוון הנעליים, תחשבו שוב. מתברר שהעקבים האלו כבר אזלו מהמלאי

מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ הבית הלבן. רויטרס
כל פריט קטן בלוק חשוב. מלניה, דונלד ובארון טראמפ/רויטרס

אנשים שלא מבינים הרבה באופנה, נוטים להגיד שנעליים הן לא חשובות מהסיבה הפשוטה שהן פשוט נמוכות מידי, ואף אחד לא מסתכל כל כך למטה. אבל כל פאשניסטה יודעת שאף לוק לא שלם בלי הנעליים הנכונות. הכוהנת של הגישה הזו היא הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, שאף פעם לא מזניחה את הסטילטו שלה ותמיד תתאים אותן בצורה מושלמת לאאוטפיט שבחרה ללבוש.

הרבה דובר על הנעליים של מלניה טראמפ. על חוסר הרגישות שלה לנעול עקבים גבוהים ודקים בסיטואציות לא תואמות - כמו ביקור באזור מוכה שיטפונות, על הכישרון המופתי שלה לצעוד בסטילטו על הדשא של הבית הלבן וכן על הטעם האופנתי המשובח שבזכותו היא מתאימה כל דגם לכל לוק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ הבית הלבן. רויטרס
חצאית ירוקה של פנדי וטי שירט לבנה/רויטרס

אתמול (א') הופיעה הליידי בציבור עם נעלי עקב חדשות-ישנות. מדובר בדגם So Kate של כריסטיאן לובוטין עם פרינט פרחוני שנעלה כשהצטרפה לבעלה, נשיא ארצות הברית וכן לבנם בארון טראמפ לנסיעה לניו ג'רזי. טראמפ לבשה חצאית מידי בצבע ירוק של פנדי וחולצת טי לבנה. כדי להשלים את הלוק היא צירפה את הזוג החביב עליה, שהיא כבר נעלה בעבר, ומתנשא לגובה האימתני של 12 ס"מ. כדי להשלים את היוקרה, ארזו משפחת טראמפ לא פחות מחמש מזוודות ממותגות של לואי ויטון. כן, כמות לגיטימית של פריטים לנסיעה של יום אחד.

עוד בוואלה! אופנה

מלניה טראמפ בשמלה פשוטה ומטריפה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ נעליים כריסטיאן לובוטין. רויטרס
פעם שלישית גלידה. נעלי העקב הפרחוניות של לובוטין/רויטרס

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שטראמפ נועלת את העקבים האלו. למעשה, מדובר בפעם השלישית. מלניה ככל הנראה מיישרת קו עם מגמת מחזור הבגדים העולמית, שהמובילה הבלתי רשמית שלה היא הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. הפירסט ליידי מראה שאפשר לשלב בגדים שונים וליצור לוקים חדשים וכך להיות צרכנים נבונים ולהימנע מרכישה אינסופית שרק פוגעת באיכות הסביבה.

הפעם הראשונה שטראמפ נעלה את עקבי הלובוטין הפרחוניות שלה הייתה בחג המולד של 2017, אז הן הגיעו בשילוב שמלת מעיל אדומה. בחודש מאי האחרון היא נעלה אותן פעם נוספת בשילוב שמלה ירוקה של אמיליה ויקסטד.

הדימיון בין קייט מידלטון למלניה טראמפ אינו מתבטא רק ביכולת למחזר בגדים בחכמה, אלא גם בטירוף סביב הבגדים שהן לובשות. מתברר שגם לגברת הראשונה יש "אפקט מלניה" משלה, לפיו כל פריט לבוש נחטף מהמדפים במהירות הבזק. לכן, אם חשקה נפשכן בנעלי So Kate הפרחונית של לובוטין, יש לנו בשורות רעות - כבר לא ניתן להשיג אותן מהסיבה הפשוטה שהן אזלו מהמלאי.

משפחת טראמפ מלניה טראמפ תיקים לואי ויטון. רויטרס
כל מה שצריך לנסיעה במזוודות של לואי ויטון/רויטרס
מלניה טראמפ דונלד טראמפ מאי 2019. GettyImages
שילוב יפה פרחוני וירוק. מלניה טראמפ במאי האחרון עם שמלה של אמיליה ויקסטד/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ חג המולד 2017. AP
הפעם הראשונה שהיא נעלה אותן. מלניה טראמפ בחג המולד ב-2017/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully