וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ בשמלה פשוטה ומטריפה

הגברת הראשונה של ארה"ב חוותה תקרית אופנתית לא נעימה לפני מספר ימים כשחגגה את יום העצמאות לצד בעלה, אך זה ממש לא גרם לה לוותר על הצבע החביב עליה במלתחה

מלניה טראמפ. splash
ממש לא נתנגד להתחתן בשמלה כזאת. מלניה טראמפ/splash

ב-4.7, יום החירות של האומה הגדולה, הגיעה מלניה טראמפ לטקס הרשמי של החגיגות בשמלה שהיא ככל הנראה שריינה לאירוע המכובד חודשים מראש. שמלה לבנה של קרולינה הררה עם פסים ססגוניים שנתנה פרשנות חדשה לחירות וחופש כשנספגה בטיפות הגשם והפכה לשקופה. פדיחה אופנתית קשוחה בהחלט לפירסט ליידי של ארה"ב, אך מלניה ידעה לא מעט תמונות פרובוקטיביות בעברה ולגמרי העבירה את התקרית לסדר היום. שלושה ימים לאחר מכן, מלניה, חובבת סקאלת גווני שמנת ידועה, רשמה עוד לוק בהיר משגע. הפעם, תודה לאל, בלי טעויות שיזכו לסיקור אופנתי מביך.

לעוד חדשות אופנתיות:
לא סקיני ולא שורטס: זה הג'ינס הכי מדובר כרגע
והעולם חזר לקדמותו: מייגן מרקל כבר לובשת את הסקיני ג'ינס שלה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הגברת הראשונה של השיק (49) שבה לשטח הבית הלבן לצד בעלה בשמלת מידי משגעת בגוון לבן שמנתי של ראלף לורן שעולה כמעט 2,500$. מעטפת קלילה באיזור החזה, חגורה דקה במותניים, פן מתנפנף, משקפי שמש להעצים את היציאה מהמסוק וכצפוי, סטילטו של כריסטיאן לובוטין בצבע ניוד בעלות של 795$.

השמלה המדויקת להפליא, שממש לא היינו מתנגדות לעמוד איתה תחת החופה נלבשה על ידי הגברת הראשונה כבר בשנת 2018, שם היא צירפה ללוק קרדיגן כחול עם פסים לבנים אותו זרקה על הכתפיים בנונשלנטיות שכזו. כולן ממחזרות, רק על מלניה זה נראה כל פעם יותר ויותר טוב.

עוד באותו נושא

ילדים כאקססורי? מלניה טראמפ מארחת את הפיקניק השנתי בבית הלבן

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. splash
ראלף לורן, כריסטיאן לובוטין וזה כל הסיפור/splash
מלניה טראמפ. splash
חובבת סקאלת גוונים בהרים. מלניה טראמפ/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully