וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המאפר של קיילי ג'נר חולם להיות כמוה?

21.8.2019 / 10:00

מי לא רוצה להיות חלק ממשפחת קרדשיאן? כסף בכמויות, טיולים בעולם, בגדי מעצבים וים של מעריצים. המאפר אריאל טג'דה בן ה-22, הצמוד של קיילי, הוא ללא ספק כישרון לא רגיל ובתמונות האינסטגרם האחרונות נראה כי הוא לקח את ההשראה מהמוזה צעד אחד קדימה

קיילי ג'נר אריאל טג'דה מאפר. אינסטגרם, צילום מסך
אל תאמינו לתמונות, חברות אמיתית זו לא. קיילי ג'נר והמאפר הצמוד אריאל טג'דה/צילום מסך, אינסטגרם

זה לא מפתיע אותנו שכל מי שמבלה זמן מה עם בנות משפחת קרדשיאן רוצה להיות כמוהן. כשכסף הוא לא אישיו בחיים, קל מאוד לחיות טוב - והן עושות את זה הכי פוטוגני שיש. הן טסות מסביב לעולם, מטיילות במקומות הכי שווים, לובשות את הבגדים של המותגים הכי נחשקים ונהנות מהערצה לא הגיונית. אז מה הפלא שאפילו המאפר הצמוד כבר התחיל להתלבש כמוהן?

אריאל טג'דה בן ה-22 הוא המאפר הצמוד של קיילי ג'נר, אך גם יתר בנות המשפחה עברו תחת המברשות שלו - מקים, דרך קלואי ועד קריס, ובין לקוחותיו גם השחקנית שי מיטשל, שהופכת מיום ליום יותר דומה לבנות המשפחה. בתכנית הריאליטי שמלווה את המשפחה, סיפרה ג'נר לא אחת כי היא לא לגמרי מסתדרת עם האופי הצבעוני והצעקני של אריאל המאפר, אבל סיכמה בכך ש"הוא מכיר את הפנים שלי הכי טוב". בזכות הכישרון שלו הוא הצליח להשתחל למשפחה הכי מסוקרת ולהיות איש הקשר שנמצא בחיוג מהיר, על כל מקרה חירום שלא יבוא. וכשאנחנו אומרות מקרה חירום, אנחנו בעיקר מתכוונות ל'נמרחה לי המסקרה, טאצ' אפ דחוף'.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גם קים עברה תחת המברשות שלו

טג'דה נכנס לחייה של הג'נרית כשהיה בן 19 בלבד, קצת אחרי שסיים ללמוד בבית הספר הגבוה לאומנויות בברוקלין. כשהיה ילד וכבר ניסה להיכנס לביזנס הוא היה פונה לצלמים ודוגמניות בתקווה שירצו לעבוד עימו והציג עצמו כ"מאפר הטוב ביותר בעולם". ומתברר כי אמביציה בשילוב חוצפה לא רגילה עבדו לו נהדר וכך הוא התחיל לאפר בהפקות אופנה נחשבות. במקרה של המוזה שלו הכל קרה הפוך והיא זו ששלחה לו הודעה באינסטגרם שהיא מעוניינת לעבוד איתו. אחרי שלקחו לו 14 דקות להתנער מהשוק הוא החזיר לה בתגובה: "אני פנוי, מתי שתצטרכי, אני אטוס אלייך לאל איי מחר אפילו אם תבקשי", ומשם הכל היסטוריה.

בין הטיפים שלו לאיפור מושלם הוא ממליץ: "להניח קונסילר רק אחרי הבסיס והמייק-אפ בכדי להימנע ממריחות מיותרת", והכי חשוב "אם אתן באמת רוצות איפור מושלם תדאגו שהידיים שלכן יהיו רפויות ותעבדו לאט, רק ככה תשיגו מראה טבעי". לגבי סימן ההיכר של קיילי הוא מחדד: "אני לא משרטט לה את השפתיים, זה דבר אחד שהיא עושה לגמרי בעצמה. היא עושה את זה במהירות שיא ולא פחות ממושלם".

עוד בוואלה! אופנה

"הטיטול שלך מלא, תחליפי": כשקיילי ג'נר נפלה קורבן לבודי שיימינג

לכתבה המלאה

אז מה גרם לנו לעיין בפיד שלו קצת יותר לאחרונה? התמונות שלו שלא משאירות הרבה מקום לספק - החלום הכי גדול שלו זה להיות בת קרדשיאן בעצמו. נראה שכל מה שהוא ראה אצל בנות המשפחה הוא מיישם בעצמו בחשבון האינסטגרם שלו, מה שכמובן גרם ללא מעט גבות להתרומם, ולא בגלל איפור מדויק. בין התמונות שאפשר למצוא: ביקיני שמבליט ישבן, פוזות סקסיות על יאכטות, שלל סלפיז ואת עמידת הפלמינגו המפורסמת.

מחד - ביקיני, מאידך - זקן. אנחנו בתקופה מתקדמת בעלת פתיחות גבוהה לפלואידיות מגדרית, עידן כזה שבו כבר לא מקובל לשפוט נשים או גברים שנמנעים מהגדרה עצמית דיכוטומית ומרגישים בנוח לשלב בנראות החיצונית שלהם אלמנטים שמזוהים גם עם נשים וגם עם גברים - ועדיין התמונות של אריאל מעוררות שיח רב ברשתות החברתיות. לרעיון הזה אולי יש פתיחות חברתית באופן יחסי כמובן, אבל הוא עדיין לא נפוץ. בין אם הוא רוצה להיות קרדשיאן בעצמו ובין אם הוא פשוט מבלה יותר מידי שעות בקרבת בנות המשפחה, נראה שהוא בסך הכל מוכיח את הטענה שהן מצליחות להשפיע ולגעת בכולם, נשים וגברים כאחד.

זקן, ביקיני, סלפי

פאן על היאכטה

פוזת קרדשיאן קלאסית

פלמינגו סטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully