וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישבן הפלדה: ג'ניפר לופז בטופ וטייטס מחטב

הכוכבת בת ה-50 סיימה את סיבוב ההופעות העולמי וחזרה למקום האהוב עליה ביותר על הפלנטה - חדר הכושר. אז כמה עולה הטייטס המחטב שלבשה ג'יי לו והיכן ניתן לרכוש?

ג'ניפר לופז. splash
ג'ני מהבלוק עושה את אל איי/splash

לפני פחות מחודש קרעה ג'ניפר לופז את רחובות תל אביב כשהגיעה לתת את אחת ההופעות המוצלחות שנראו בישראל. היא השתכשכה בחוף הים בביקיני והפציצה בחליפה פרחונית לארוחת ערב במסעדה מפונפנת. אבל עכשיו משנגמר סיבוב ההופעות הבינלאומי חזרה הסטארית ללוס אנג'לס שם היא מבלה באופן יומיומי במקום האהוב עליה - חדר הכושר. מה שללא ספק מסביר את הגוף האלוהי שלה. ג'יי לו בת ה-50 דואגת להיראות מתוקתקת גם בדרך לאימון והפעם הלכה על טוטאל לוק לבן כשבסיומת הטייטס שהציג את הישבן המפואר שלה נגיעות בזהב.

לעוד חדשות אופנתיות:
אז למה אף פעם לא תראו את נועה קירל בחזייה?
ליאם המסוורת' מתנחם בזרועותיה של בחורה שסוף סוף יש לה סטייל

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'ניפר לופז. splash
חובת בגדי ספורט מושבעת/splash

אז מה לבשה הכוכבת לאימון היומי שמתועד מכל זווית אפשרית - טייטס סופר מחטב בגזרה גבוהה של המותג המוצלח Beyond yoga בעלות של 110$, טופ תואם בלבן ב-68$ וסניקרס לבנות של אדידס עם פסים זהובים כי היא מתה על הבלינג שלה. למי שחובבת את סטייל טייטס האומברה באווירת נצנצים ומוכנה להשקיע סכום מכובד שכזה על לוק לג'ים יש עוד שלל ורסיות בגוונים של שחור, אפור, בורדו ותכלת באתר האמריקאי ונרשמות חדשות יהנו מ-10% הנחה.

על עגילי החישוק הגדולים (שעד היום אנחנו לא מבינות איך אפשר להתאמן עם זה) הכוכבת כמובן לא ויתרה, שידרגה במשקפי טייסים עם מסגרת זהובה ועדשה חומה ותיק מעור קרוקודיל של הרמס שבמקרה הטוב נכנסת שם מטפחת לניגוב הזיעה. לו היינו ג'יי לו.

עוד בוואלה!

זוכרים את השמלה האיקונית? המתנה של ורסצ'ה ליום ההולדת של ג'יי לו

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. splash
סניקרס של אדידס וטייץ של Beyond yoga/splash
ג'ניפר לופז. splash
מעניין אם מספיק טייץ כזה בשביל שהישבן יראה ככה/splash
ג'ניפר לופז. splash
יד ביד עם בתה בת ה-11 אמה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully