וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת האינסטוש: הטרנדים שהשתלטו על הרשת באוגוסט 2019

29.8.2019 / 8:00

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לאוגוסט 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

גופייה מינימליסטית

קצת מוזר להגדיר את הנוכחות של גופיה חלקה בשחור ולבן כקאמבק, כי בכל זאת, מדובר בפריט על זמני שתמיד מחזיקים במלתחה לצורך סגירת פינות. אבל פה אנחנו לא מתייחסים אליהן כאל בייסיק פותר מצוקה אלה כפריט שחוזר אלינו מסוף הניינטיז פינת תחילת המילניום בתפקיד מרכז ההופעה. הוורסייה הכי מבוקשת כרגע היא גופיית בגד גוף צמודה עם מחשוף סגור וכתפיות קרובות לצוואר שנלבש עם מכנסיים באגי גבוהים, מתחת לבלייזר או כחלק תחתון לטופ שקוף. יש לציין שגם כאלו עם פרונט פתוח יותר מתקבלות בברכה. החדשות הטובות הן שאת הקלאסיקה המנצחת אפשר להשיג כרגע בכל מקום כולל גרסה מושלמת של זארה ב-89 שקלים. היידה להסתער.

עוד בוואלה!

האינסטה אמר את דברו: הטרנדים שהשתלטו על הרשת ביולי 2019

לכתבה המלאה

משקפי שמש חתוליים של Celine

פריט פופולרי נוסף שהשתלט החודש על השיח הויזואלי באינסטגרם - משקפי שמש חתוליים במסגרת לבנה. אחד הדגמים הבולטים בקטגוריה הם אלו של סלין, סלין החדש אם לדייק, והם מגיעים בשייפ חתולי עם זווית רגועה יחסית בעדשת מראה או עדשה אפורה כהה. המחיר 460 דולר והסטטוס כמעט סולד אאוט. מה שנחמד פה הוא שלל הגרסאות הנוספות שמסתובבות בשוק בכל טווחי המחירים.

שמלות בלון

הקראש של המשפעניות ברשת למעצבת הסקנדינבית ססליסיה בנסן הוא משהו שקורה כבר לא מעט זמן. סימן ההיכר שלה הן שמלות חלומיות שמגיעות בגוונים בהירים ובגזרות נפוחות שמזכירות ענני קיץ בשיוט שמיימי. מה שהיה בגדר הבלחות מטריפות מתחילת הקיץ תפס לאחרונה נוכחות רצינית, לא מעט באדיבות התצוגה שהעלתה בתחילת החודש בקופנהגן. תקופת הדגירה הארוכה יחסית במונחי תעשיית האופנה נתנה לסטייל הזה פוש מטעם מותגים נוספים שהחלו לצאת ממשבצת הטורסו הצמוד וסגנון הנערה הכפרית עם שמלות מאווררות יותר במראה של בלון.

החליפה של Hemant and Nandita

קשה להתעלם מחליפה פרחונית צהובה חושפת בטן של מותג אופנה הודי שפתאום מוצאת עצמה מדוגמנת בחשבונות של כמה מהפשניסטות החזקות ביותר ברשת. הלייבל המנט אנד מנדיטה קיים מ- 2004 ומתמחה בלוק הריזורטי שכבש את קדמת הבמה בשנים האחרונות. חליפת terra הפופולרית נמכרת כשני פסים נפרדים, טופ קשירה קצר במחשוף עמוק ושרוולים נפוחים שעולה 189$ וחצאית מידי קומות עם שסע ב- 297$. ובלי קשר, בעקבות שיטוט וחפירות בשאר הקולקציה אנחנו ממליצים לסמן את הצמד ולעקוב אחר הסיילים כי יש שם כמה דגמים ממש שווים.

סנדלי רצועות של בוטגה ונטה

דיברנו פה רבות על המהפך שהמעצב דניאל לי עשה לבית האופנה בוטגה ונטה. אקס יד ימינה של פיבי פילו בעידן סלין שדרג את בוטגה מברנד יוקרתי אך מנומנם לפותר הרשמי של משבר ה'אולד סלין', זה שכל תעשיית האופנה התאבלה עליו רגע אחרי התצוגה הראשונה בה נגלה הקו החדש תחת הדי סלימן. אבל גם שתי האובססיות המובהקות לתיק הקלאץ' 'פוש' ולמיולס עם החרטום הריבועי לא הכינו אותנו ללהיט הנוכחי.

לי הצליח להחזיר לטופ רשימת המבוקשים טרנד שכבר היה בדרך לגסיסה, מהלך די נדיר בשרשרת המזון האופנתית. סנדל הרצועות הערום שהיה ה'מאסט הב' האחרון שיצא מסלין טרם פרישתם של פילו את לי (לפני יותר משנה) זכה כבר לחיקויים בכל הרשתות, ובדיוק שהיינו בטוחים שהוא עומד לצאת לנו מהחיים גילינו את גרסת בוטגה שכבשה מחדש את הפיד. בשבוע האופנה שהתקיים בקופנהגן בתחילת החודש הפופולריות שלו הייתה בשיאה עם חיבה לגוון התכלת לצד השחור והלבן הקלאסיים. כרגע ובאופן די צפוי ה- stretch sandal,560 יורו, סולד אאוט ובאתר החברה מבטיחים שיגיע משלוח חדש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully