וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינסטה אמר את דברו: הטרנדים שהשתלטו על הרשת ביולי 2019

30.7.2019 / 8:05

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון ליולי 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נעלי עקב של wandler

הפרשנות של המעצבת האמסטרדמית אלזה וונדלר לטרנד העקבים בחרטום ריבועי יצרה היסטריה רצינית סביב דגם אחד ספיציפי ממנו אי אפשר להתחמק בחודש האחרון. את הגרסה המנומרת של Isa square open toe ראינו רק השבוע על בלה חדיד אבל עוד לפני כן שמנו לב שמדובר באובססיה אינסטגרמית מוצדקת להפליא.

פוטנציאל ההתמכרות לאיסה מיולס נעוץ בכמה פרמטרים חשובים: הן הופכות כל כף רגל רחבה לצרה וענוגה בזכות המחשוף המלבני ומה שהופך אותן למבוקשות עוד יותר הם הצבעים המטריפים שמוסיפים את הסטייטמנט הרצוי לכל הופעה. תשומת הלב הגדולה ללייבל wandler שהתחיל בכלל מתיקים לפני בקושי שנתיים הגיעה בזכות הקפדה על דיטיילים ורמות גימור גבוהות במיוחד. העונה וונדלר השיקה לראשונה את ליין הנעליים שמיד תפס את תשומת ליבם של הקניינים הכי נחשבים ברשת וכמובן את הבנות הנכונות שלא מפסיקות לדגמן את השוז.

תכשיטים צבעוניים

לאחרונה פרסנו פה את מלאכת שילוב השרשראות בשכבות שמציינת את אחת ממגמות הסטייל הכי יציבות של השנים האחרונות. זה התחיל בערימה זהובה ותליונים עדינים כשלאט ובנחישות נוספו בזה אחר זה נקודות ציון חשובות שקיבלו גושפנקה רחבה בסצינת הפאשניסטות. את המוטיבים שסימנו וי גדול וגורף כולנו כבר מכירות: קונכיות, מטבעות, אותיות, חוליות, לבבות, כוכבים ופנינים.

אחרי תקופת דשדוש קצרה ניתן לבשר שהחודש נכנסו למועדון הפופולרי גם אבני חן וקריסטלים צבעוניים, כפי שניתן לראות על לא מעט פאשניסטות שזופות. תוספת הגוונים לסט השרשרות כוללת חיבה עזה לסקאלה קיצית של כתום, ירוק, ורוד וטורקיז בטקסטורות שקופות מבריקות ולעיתים אטומות.

צהוב בהיר קרם

לא חשבנו לרגע שהצבע הזה ידליק אותנו אבל גוון בננה לא בשלה, משהו חיוור שנע על התפר שבין צהוב בהיר לקרם, מתפוצץ עכשיו באינסטגרם וחייבות להודות שיש בו משהו מסקרן. נכון, מדובר בצבע אנמי בעל איכות נוסטלגית שדורש מאמץ ומחשבה לשלב אותו בהופעה, אולם כשמבינים מה עושים איתו זה מאוד פשוט. הפתרון האידיאלי הוא להניח אותו לצד צבע לבן או גוון פסטלי אחר, ואם רוצים ללכת על בטוח מבלי לשבור את הראש הכי פשוט להתחיל עם שמלה או חליפה צהבהבה. ומה הופך אותו לכל כך נכון ביולי 2019? הפופולריות הגואה של תמונות חופשה בשמש שמגיעות לרוב עם שיזוף, שמיים כחולים ואור בהיר של קיץ.

ג'ינס דאבל יוק

לטרנד מכנסי הבאגי כבר התוודענו בשנה האחרונה. למרות הנוכחות החזקה בבתי האופנה וברשתות קשה לטעון שהגזרה האייטיזית אומצה באופן נלהב, כי מה שעובד נהדר על דוגמניות במסלול של איזבל מארה פחות מתאים לרוב הנשים שמוצאות אותו בעייתי בעיקר בשל הנפח הלא רצוי שמגיע בילט-אין עם הפנסים באזור האגן והבטן. בטח ובטח כשזה מוגש בבד דנים עבה וחסר רחמים. הפתרון ההיסטרי שמצליח לעקוף באלגנטיות את המוקשים של הפנסים הוא ג'ינס ה-double yoke שמסתמן כלהיט החדש בקטגוריית הדנים. אלמנט החיטוב מתקבל באמצעות החלק העליון שמעוצב כמשולש הפוך שמרחיק את ההתרחבות בכיוון מטה ובכך יוצר אשלייה שמצרה את המותן ואת האגן.

ברמודה באגי בגזרה גבוהה עם חגורה

נכון, רק לפני רגע השמצנו את גזרת הבאגי אבל עם הצלחה קשה להתווכח. מכנסי הברמודה שעושים קאמבק מסוף האייטיז ותחילת הניינטיז הם ורסיה תואמת שיזוף לאלו הארוכים שכיכבו פה באביב. העקרון זהה: גזרה משוחררת, מותן גבוהה וחגורה הדוקה שאורזת את כל העודפים באופן מסודר ומחמיא (מומלץ לבעלות מותן צרה ובטן שטוחה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully