וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם לבשה שמלה שעולה 8,000 שקל לשייט - ודיוויד לא אהב את זה

26.8.2019 / 12:20

הפאשניסטה ומעצבת האופנה יצאה לשייט בדרום צרפת עם משפחתה ביאכטה של אלטון ג'ון כשהיא לובשת שמלה מפוארת בעיצובה ושרשרת תליון יוקרתית לא פחות. מה שיכול היה להיות לוק חופשה מושלם, נתפס בעיני בעלה כמוגזם - והוא לא היסס להביע את דעתו וללעוג לה בהומור

ויקטוריה בקהאם שייט יאכטה. splash
עולה ליאכטה עם שמלת מקסי לבנה בעיצובה. ויקטוריה בקהאם/splash

אם יש משהו שוויקטוריה בקהאם יודעת לעשות - זה להתלבש. מי שבנתה אימפריית אופנה בשתי ידיה, אפשר לסמוך עליה שהיא יודעת להתאים את האאוטפיט ללוקיישן. אלא שבעלה, דיוויד בקהאם, פאשניסט לא קטן בעצמו, לא בהכרח מסכים עם הבחירות האופנתיות של אשתו - ואפילו לועג להן.

אתמול יצאו הבקהאמים במסגרת חופשת הקיץ הפוטוגנית שלהם לשייט ביאכטה של אלטון ג'ון בדרום צרפת, כשהם מלווים בארבעת ילדיהם: ברוקלין (20), מינוס בת הזוג הדוגמנית האנה קרוס ברקע השמועות על פרידה, רומיאו (16), קרוז (14) והארפר (8). לשייט לבשה ויקטוריה בקהאם שמלת מקסי לבנה בעיצובה, יחד עם שרשרת זהב עם תליון בצורת בקבוק, גם היא מהקולקציה שלה, שעולה 1,350 שקלים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה בקהאם שייט יאכטה. splash
"צלם אותי רגע"/splash

בעלה, דיוויד, העלה את התמונה של ויקטוריה על היאכטה לסטורי שלו באינסטגרם וכתב: "אני מתכוון - ברצינות", והוסיף אמוג'י מגלגל עיניים, "לבוש יאכטה בסגנון ויקטוריה בקהאם". מהדברים שלו עולה כי הוא מרגיש שאשתו התלבשה מפואר מידי ליום שייט ביאכטה, במיוחד נוכח העובדה שכל הנוכחים הורידו מהר מאוד את הבגדים ועברו לבגד ים. גם דיווד נפרד מהר מאוד מהחולצה וקפץ למים, לא לפני שהגניב כמה נשיקות לרעייתו, אולי כדי לפייס אותה אחרי הסטורי הלועג, ובכך הוכיח שאין שחר לטענות על משבר בנישואים. רק כדי לחזק את דיוויד, שסבור כי מדובר בשמלה מפוארת מידי לשייט ביאכטה, נציין כי העלות המקורית של השמלה היא 8,000 שקלים. בימים אלו היא נמכרת בהנחה גדולה בעלות של 3,200 שקלים. ועדיין, לא בטוח שמדובר במחיר הגיוני עבור שמלה שלובשים לבילוי בים.

עוד בוואלה! אופנה

באה לשבור את השוק: ויקטוריה בקהאם מוציאה ליין שמלות כלה

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם חופשה דרום צרפת שמלה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי הלועג של דיוויד בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

שמלת החופשה המושלמת, ואולי המוגזמת, של ויקטוריה לא הייתה פריט הפאשן היחיד על היאכטה. אלטון ג'ון לבש אאוטפיט צבעוני וקיצי של גוצ'י והבעל שלו דיוויד פורניש לבש אאוטפיט של ז'אקמוס. הארפר הקטנה שזנחה את הבגדים לטובת בגד ים, לבשה פיס שלם בצבע לבן עם פרינט של שני סוסים ורודים מבית קלואה. המחיר לא נורא בכלל, ועומד על 50 פאונד בסייל, ו-85 פאונד במקור.

ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם שייט יאכטה. splash
נשיקה לפיוס?/splash
הארפר בקהאם דיוויד בקהאם שייט יאכטה. splash
הארפר קופצת למים עם בגד ים של קלואה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully