וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרח תיכון חדש: ראניה מלכת ירדן מדגימה סטריט סטייל מושלם

28.8.2019 / 9:15

כבר מזמן סימנו את ראניה מלכת ירדן כאושיית סטייל משובחת, והשבוע היא הוכיחה שצדקנו. לוק נהדר שכולל טי-שירט בהזמנה אישית ביום אחד ותיק מעצבים טרנדי יום למחרת

ראניה מלכת ירדן מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
זו נראית טי-שירט פשוטה, אבל היא לא. המלכה ראניה/צילום מסך, אינסטגרם

כבר לפני כמה חודשים הכרזנו כי ראניה מלכת ירדן לא נופלת בסטייל שלה מבנות המלוכה האירופאיות - והנה השבוע היא הוכיחה שצדקנו. ראניה הגיעה לביקור בשבוע העיצוב של עמאן בלוק קזו'אלי מושלם, שהזכיר לנו שסטייל מלכותי הוא ממש לא רק בגדים מפונפנים של מעצבי על.

המלכה הכי שיקית במזרח התיכון ביקרה במשרדים של מארגני שבוע העיצוב כשהיא לובשת טי-שירט פשוטה עם טוויסט אישי. מצד אחד, מרגש לראות מלכה לובשת חולצת טי - מה שהופך אותה הן לנגישה ועממית יותר בעיני הציבור והן לאושיית סטייל מבינה עניין שלא מפחדת מסטריט וור, כשהוא עשוי נכון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ואולם, מאידך, לא ממש מדובר בסתם חולצת טי, אלא חולצה שחורה שעליה הדפס בעיצוב אישי של בעלה, המלך עבדאללה ובנם יורש העצר הנסיך חוסיין. את הטי הפשוטה לכאורה שילבה המלכה ראניה עם חצאית תכלת ובכך יצרה שילוב מדויק ושיקי בין קז'ואל ואלגנטיות.

ראניה זכתה לביקורות משבחות על הלוק משבוע העיצוב, מה שכנראה עודד אותה יום למחרת לצאת לאירוע נוסף, הפעם לקרנבל סטודנטיאלי, עם לוק מעניין לא פחות. המלכה בחרה בטוניקה א-סימטרית בצבע תכלת של המותג Tibi עם מכנסיים בצבע קרם וחגורת מותן עבה, שעליה חגורה דקה יותר. החלק הכי שיקי בלוק הוא ללא ספק התיק בצבע קאמל של בוטגה ונטה.

עוד בוואלה! אופנה

מי אלו מייגן וקייט? המלכה הערבייה שעושה לכולן בית ספר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully