וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר וסטורמי בת השנה וחצי דופקות כניסה על השטיח האדום

29.8.2019 / 10:00

אבא של סטורמי, טרוויס סקוט, השיק את הסרט על סיבוב ההופעות שלו ולצורך המאורע המרגש הגיעה אהובתו קיילי ג'נר בשמלה לבנה המדגישה את נכסיה. יום לפני היא הפציעה בטוטאלוק פרחוני ובהמשך הערב החליפה למחוך וחצאית דנים. חייה של כוכבת

קיילי ג'נר. splash
עושה לו כבוד, קיילי ג'נר וטרוויס סקוט/splash

מעטות הפעמים בהן מגיעות בנות משפחת הקרדשיאן לאירועים שלא סובבים סביבן. בכל זאת, מדובר במשפחה הכי חמה בתעשייה ומי שמצליח להידבק אפילו בקמצוץ מאבק הכוכבים שהן מפזרות יזכה לסיקור אוהד במיוחד. הצמוד של קיילי ג'נר, הראפר טרוויס סקוט (28), שהתמזל מזלו בחיים כפליים והוא גם אביה של בתה סטורמי, השיק השבוע את הסרט החדש שלו 'Look mom i can fly'.

הסרט, שמקודם באינטנסיביות בנטפליקס בימים האחרונים (כוחו של ייחוס תקשורתי) עוסק בסיבוב ההופעות האחרון שלו, שם אפשר לראות לא מעט קטעים מרגשים שלו לצד סטורמי הקטנה ורגעים דביקים ורומנטיים עם האישה שלצידו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיילי ג'נר. splash
אורחת הכבוד - סטורמי בת השנה וחצי/splash

המיליארדרית הצעירה (22) החליטה שהיא מפרגנת בענק לגבר שלה והגיעה לפרימיירה החשובה כשהיא אוחזת בסטורמי בת השנה וחצי שחנכה את השטיח האדום הראשון שלה עם חליפת מכנסיים מדליקה בפרינט צבאי. האימוש כיבדה את המעמד והגיעה בשמלת מידי לבנה של דולצ'ה וגבאנה, עם רצועה דקה בכתף שהתחברה לידי פפיון באיזור הצוואר ונעליים קלאסיות של מנולו בלניק. השמלה הצמודה עם הגב החשוף הדגישה את נכסיה ובגזרת הגלאם נרשם אסוף מהודק בפרונט וקוקו שהתנפנף לו בשובבות מכל מזמוז עם סקוט לעיניי המצלמות.

עוד בוואלה!

"הטיטול שלך מלא, תחליפי": כשקיילי ג'נר נפלה קורבן לבודי שיימינג

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר. splash
היא - שמלה של דולצ'ה וגבאנה המדגישה את נכסיה, הוא - חליפת סאטן חומה/splash
קיילי ג'נר. splash
באו להרים. ג'נר וסקוט/splash

וכאמור לכל פארטי יש אפטר פארטי ובמסיבה שלאחר ההשקה החליפה הג'נרית הצעירה לטוטאלוק דנים. חצאית מידי מג'ינס כהה, מחוך תואם ונעלי עקב עם שפיץ מחודד. באווירת ההרמות הוסיפה קיילי ללוק משקפי שמש קטנים עם עדשה מלבנית ותיק עם שייפ מלבני גם כן.

אך הלוק הכי מדובר הגיע דווקא יום לפני הפרימיירה כשהכוכבת פופרצה בלאס וגאס בטייץ וחולצה שקופה עם שרוולים ארוכים בפרינט פרחוני. את מוטיב הגינה של המותג האיטלקי Msgm בצבעוניות של אדום, ורוד וכתום היא שידרגה עם צללית אדמדמה, כפכפי אצבע מ-pvc על עקב קטנטן מבית Yeezy ותיק "'קלי" שחור של הרמס מעור קרוקודיל.

קיילי ג'נר. splash
לכל פארטי יש אפטר פארטי. קיילי ג'נר בדנים/splash
קיילי ג'נר. splash
יצא לך קים קרדשיאן. קיילי בלוק פרחוני/splash

לבן, דנים ופרחוני - קיילי ג'נר לא עוצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully