וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכנסיים זה לחלשות: המפורסמות יוצאות מהבית בלי חלק תחתון

לפני יותר מ-20 שנה קארי בראדשו הפתיעה אותנו עם כמה לוקים נטולי מכנסיים ב"סקס והעיר הגדולה" ובזמנו זה נראה לנו הכי מדליק שיש. לאחרונה נרשם קאמבק מפתיע כששורה של כוכבות החליטה לוותר על המכנסיים. נו, עד שהתרגלנו ללוק נטול החולצה מתחת לבלייזר

קארי בראשו, חלוצה

טרנד שצובר תאוצה בזמן האחרון ולא בטוח שאנחנו לגמרי בעדו - הפרידה ממכנסיים. זה לא שהן לובשות שמלה או חצאית, אלא פשוט מוותרות על החלק התחתון של הלוק. גרופיות של סדרת הקאלט האופנתית "סקס והעיר הגדולה" יודעות כמובן שהטרנד ממש לא נולד עכשיו. החלוצה שלו היא קארי בראדשו, שעוד באמצע שנות ה-90 כמה לוקים שלה מהסדרה האיקונית היו נטולי מכנסיים. אחרי הפליאה, זה עבר לכולנו חלק בגרון, והנה אנחנו רואות איך החזון והרעיון שהיא שתלה אי שם לפני יותר מ-20 שנה מחלחל עכשיו למפורסמות הבינלאומיות, שהחליטו לאמץ אותו בחדווה.

ב-2017 כבר זיהינו את הטרנד, אבל אז הוא שקע שוב לתהום ה"לא לגיטימי" - ולאחרונה עושה קאמבק. ניצני הפריחה המחודשת שלו החלו להופיע בטפטופים בשנה האחרונה ובפרט בחורף האחרון, ואולם בשבועות האחרונים הוא מתפוצץ ותוקף אותנו מכל עבר. מדובר במגמה אופנתית של ממש, כשהמסר לא לגמרי ברור. לצורך העניין, בעולם נחגג פעמיים בשנה החג "יום ללא מכנסיים", שבמסגרתו נוסעים ברכבות התחתיות ללא חלק תחתון של הלבוש. זהו חג שמבקש לערער את הטאבו החברתי ולספק הרגשה של חופש למשתתפים בו. ואולם, הכוכבות ממש לא לוקחות חלק במחאה השקטה והמשעשעת הזו - ופשוט בוחרות לא ללבוש מכנסיים לאירועים מתוקשרים, לשטיח האדום ולשיטוטים פוטוגניים בעיר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליידי גאגא. GettyImages
ליידי גאגא יוצאת מהבית בלי מכנסיים/GettyImages

הטרנד המדובר הוא בעצם הצד השני של טרנד ישן שמסרב להיעלם - ללכת בלי חולצה מתחת לז'קט. לא מעט מפורסמות, כשהבולטת בהן היא קורטני קרדשיאן, החליטו השנה ללבוש ז'קט עם חזייה בלבד, ולעיתים גם אותה להשאיר בבית.

אז מי נפלה לתוך טרנד הפרידה ממכנסיים? אחת המובילות של המגמה זו היילי בולדווין ביבר, שרק החודש לבשה שלושה לוקים נטולי מכנסיים. היא הצליחה להכניס בנונשלנטיות את הטרנד החצוף לסטריט סטייל המושלם שלה ולצלוח את המבוכה שלכאורה אמורה להצטרף ללוקים מהסוג הזה. ביוני האחרון הייתה זו ליידי גאגא שיצאה לטיול בניו יורק עם טי-שירט של גרין דיי, מגפיים וזה הכל. בתחילת אוגוסט קנדל ג'נר שיחזרה את הלוק ולבשה לסיבוב באל.איי חולצת טריקו גדולה של אירוסמית' עם סניקרס ובלי מכנסיים באופק. סלין דיון הסתובבה בשבוע הקוטור בפריז בבגד גוף ובלייזר של אוף וויט וגם אז חלק תחתון לא היה בנמצא.

עוד בוואלה! אופנה

תאוריית הקשר: הטרנד המגניב שישדרג לכן את המכנסיים

לכתבה המלאה

קנדל ג'נר מוותרת על מכנסיים

סלין דיון בבגד גוף בלבד

יחד איתן, גם הגיסות פריאנקה צ'ופרה וסופי טרנר החליטו השבוע לוותר על מכנסיים. השתיים יצאו עם הבעלים, ג'ו וניק ג'ונאס, בלי שום חלק תחתון נראה לעין. פריאנקה לבשה בלייזר לבן של המותג reformation. יש מי שיטען שמדובר בשמלה, אבל אנחנו לא קונות את זה שהבלייזר הקצרצר הזה יכול לתפקד כשמלה בלבד. גיסתה, סופי טרנר, הלכה על בלייזר של ז'יבנשי וטי-שירט של דיור מתחת, והחליטה שהקיץ של אוגוסט ממש לא מחייב זוג מכנסיים.

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
זו שמלה? אין מצב. פריאנקה צ'ופרה בבלייזר נטול מכנסיים/GettyImages
סופי טרנר. splash
גם סופי טרנר החליטה שחם מידי בשביל חלק תחתון באאוטפיט. מסתתר שם ג'ינס קצרצר/splash

השבוע גם מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט קנדיס סוונופול ויתרה על חלק תחתון כשצעדה על השטיח האדום של פסטיבל הסרטים בוונציה עם חולצה מכופתרת וחגורה עבה וטיילור סוויפט הגיעה בבלייזר עם מגפי ירך לטקס פרסי ה-VMA. אמילי רטאייקאוסקי יצאה לסיבוב בניו יורק סיטי עם חולצה מכופתרת וחגורה בלבד בלוק שמאוד הזכיר את זה של קארי בראדשו ואפילו השחקן עזרא מילר, הידוע בלוקים השערורייתים שלו, הגיע לאירוע של מותג ביוטי בדרום קוריאה כשהוא נטול מכנסיים, לובש ז'קט פרחוני של Coach ומגפיים. תוסיפו לזה את בנות הקרדשיאן שקופצות על כל טרנד חושפני והנה זה בכל מקום. תצטרפו?

אמילי רטאייקאוסקי. splash
עושה קארי בראדשו. אמילי רטאייקאוסקי/splash
קנדיס סוונופול. GettyImages
מי צריך מכנסיים? קנדיס סוונופול על השטיח האדום בוונציה/GettyImages
היילי ביבר. splash
סטריט סטייל מנצח. היילי בולדווין/splash
היילי בולדווין. splash
בין היחידות שזה עובד להן/splash
היילי ביבר. splash
משובחת. היילי בז'קט אוברסייז/splash
VMA טיילור סוויפט. GettyImages
מגפי ירך זה לא מכנסיים. טיילור סוויפט בטקס ה-VMA/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
אפילו עזרא מילר נפל לטרנד/GettyImages
אריאנה גרנדה. splash
סווטשירטים גדולים מינוס מכנסיים וקוקו עם נוכחות. אריאנה גרנדה כבר מזמן שם/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully