וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאוריית הקשר: הטרנד המגניב שישדרג לכן את המכנסיים

1.9.2019 / 6:24

אם יש ברשותכן זוג נעליים משגעות שנקשרות עם שרוכים במעלה הקרסול ומכנסיים ארוכים ללא סיומת סקיני - יש לנו הצעת הגשה בשבילכן. קבלו את הטוויסט החדש שיקפיץ את הלוק

אחד הדברים שהכי מרגשים חובבות אופנה שלא ממהרות לגהץ את הכרטיס על כל מגמה שצצה הם טרנדים שאפשר לאמץ בזכות רענון לפריטים שכבר נמצאים בבית. כל זאת בהנחה שיש ברשותכן זוג נעליים שנקשרות עם שרוכים, זה יכול להיות סנדלי רצועות או נעלי סירה בשילוב קשירה על הקרסול, ומכנסיים ארוכים שאינם מעדות הסקיני. קריטריונים לא מסובכים מידי סך הכל.

לעוד חדשות אופנתיות:
עם האשטג משלה: הרשת משתגעת על שמלה מאמזון ב-30 דולר
ג'ניפר לופז בוחרת ללבוש שמלת עור בשיא הקיץ - וזה עולה לה ביוקר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הנוכחות של טריק הסטיילינג שמאחד האנסמבל הנידון כבשה לאחרונה לא מעט פידים נחשבים באינסטגרם וממש עפנו עליו. פשוט קושרים את השרוכים כרגיל בגובה בקרסול אבל מעל שולי המכנסיים כך שהם מתהדקים ליצירת נפח באזור השוק. ולמה הנפח שם כל כך טוב לנו כרגע? כי המכנסיים מקבלים סיומת בלון כמו במכנסי הבאגי שהם הגזרה הכי נכונה לעונת המעבר הנוכחית.

מי שהביא לנו את הטריק הקטן אך ממש משנה חיים הזה הוא בית האופנה בוטגה ונטה על תקן מכונת הלהיטים של התקופה, כשפרסם לפני כחודשיים וחצי את הלוק בוק לעונת ריזורט 2020. מאז התחלנו לפגוש אותו על פאשניסטות שסימנו הכרות עם העניין פה ושם וכעת עם סיום אלבומי החופשות שהוציאו לנו את העיניים כל יולי אוגוסט הוא מתחיל לכבוש נתח פיד משמעותי יותר. מעבר לעובדה שמדובר ברעיון הורס וגאוני זו גם הדרך המושלמת למעבר אורגני בין עונות הקיץ והסתיו, כשעדיין חם מספיק בשביל סנדלים ומצד שני הטמפרטורות היורדות מאפשרות ללבוש מכנסיים ארוכים בנינוחות.

עוד בוואלה!

שדופה או שופעת, טופ בגד הים הזה כבר יעשה את העבודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully