וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לקים קיי: האסירה לשעבר שקיבלה קמפיין למחטבים

2.9.2019 / 14:40

קים קרדשיאן הסתבכה בשערורייה גזענית אחרי שהשיקה ליין מחטבים, והחליטה להציל את המצב. אז היא שלפה את השפן הסודי מהכובע: האסירה לשעבר אליס מארי ג'ונסון, ששוחררה מהכלא הודות חנינה מהנשיא טראמפ - שהשיגה לה קים קיי בעצמה

קים קרדשיאן מחטבים Skims. אינסטגרם, צילום מסך
עם שם חדש ופרזנטורית חדשה. קים קרדשיאן ל-Skims/צילום מסך, אינסטגרם

קים קרדשיאן לא מפסיקה להפתיע. מוקדם יותר השבוע היא חשפה את השם החדש של מותג המחטבים שלה, והנה כבר היא שולפת עוד שפן מהכובע. קרדשיאן הודיעה לפני כחודשיים כי היא משיקה ליין מחטבים ובהתחלה קראה לו קימונו. אחרי שזכתה למטר של ביקורות בטענה לניכוס תרבותי של השם עם ההקשר היפני, היא החליטה לשנות את השם ל-Skims ולעשות לו השקה מחודשת. לצורך הבאז וגם כדי לפנות ללב הכועסים, היא גייסה פרנזטורית מעניינת מאוד.

מי שמופיעה בסרטוני התדמית של המותג החדש בטוויטר ובאינסטגרם היא האסירה לשעבר אליס מארי ג'ונסון, שקיבלה חנינה מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודות להתערבותה של קים קרדשיאן בעצמה. אליס מארי ג'ונסון בת ה-63 נידונה למאסר עולם ללא שחרור מוקדם בגין עבירות סמים. במסגרת הרפורמה הפלילית בכלא האמריקני שמקדמת קים קיי היא דרשה את שחרורה - ונענתה. עכשיו היא אפילו מסדרת לג'ונסון עבודה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הפרזנטורית החדשה

בסרטון של המותג Skims מספרת ג'ונסון, שלבושה במחטב, את הסיפור שלה. כשעיקרו הוא הקשר שלה לקים. "קים שמעה את הסיפור שלי וידעה שזה לא הוגן. אני לא ידעתי מי היא, אבל היא יצאה למלחמה עבורי. לכן אני קוראת לה 'מלאך המלחמה' שלי. היא נלחמה לשחרר אותי לחופשי. שוחררתי ב-2018, ועכשיו כל רגע בחיים יקר ערך עבורי".

בהמשך הסרטון, היא מספרת על המחטב שהיא לובשת: "המחטב הזה גורם לי להרגיש שאני יכולה להיכנס לחנות, להרים משהו שאני בדרך כלל לא לובשת, לשים אותו עליי - ולהרגיש נהדר בתוכו. המחטב הזה גורם לי להרגיש חופשיה". וכך בדיוק יצרה קים את הקשר בין הפרזנטורית שלה למותג.

עוד בוואלה! אופנה

חולמת על גוף כמו של הקרדשיאנז? קים יוצאת בליין מחטבים גאוני

לכתבה המלאה

אם להודות באמת, ההשוואה בין חופש ממאסר לבין החופש ללבוש מה שאנחנו רוצים נראה מעט קלוש. ואולם, אי אפשר שלא להצדיע לקים על הבחירה בגימיק. כל מי שכעס עליה בגלל שם המותג הקודם, עשוי להיות סלחני נוכח העובדה שהיא יצאה למאבק עבור הצדק ונגד גזענות בבתי הכלא בארצות הברית, ואף חזרה עם תוצאות. אליס מארי ג'ונסון היא הקבלה שהייתה צריכה קים כדי לשלוף בכל פעם שהיא מעורבת בשערוריה גזענית כלשהי. האם הצעד הזה יתורגם למכירות? נצטרך לחכות ולבחון.

קים קרדשיאן הבית הלבן דונלד טראמפ. רויטרס
הצעד הזה תמיד ישחק לטובתה. קים קרדשיאן בבית הלבן לצד דונלד טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully