וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשמוצאים את האודם הנכון - זה יכול לשנות הכל": ריאיון עם הכוכבת הכי חמה בהוליווד

לא מעט מפורסמות פקדו את שאלון הטיפוח שלנו, אבל השבוע יש לנו הפתעה מיוחדת. זנדאיה בת ה-23, השחקנית עם הכי הרבה סטייל בהוליווד מעניקה הצצה לתיק האיפור האישי שלה, מודה כי יש לה אובססיית שפתונים רצינית וחושפת כי אין פינוק טוב מזוג נעליים חדשות

זנדאיה לובשת שמלה של אוגוסט גטי בטקס פרסי MTV. GettyImages
"נשיקת הרשי". שמלה בעיצוב אוגוסט גטי/GettyImages

זנדאיה, השחקנית הצעירה בת ה-23 נמצאת בביזנס כבר לא מעט שנים. מהרגע הראשון היא הקפידה למתג עצמה כאושיית סטייל ובשנה האחרונה שדרגה את מעמדה פלאים כשכיכבה בסדרה המצליחה "אופוריה" ובגרסה החדשה של "ספיידרמן" בקולנוע. ביולי האחרון הפגינה נוכחות בשבוע האופנה לקוטור בפריז בתצוגה של ארמני כשהיא לבושה בטוקסידו גרסת 2019, ותיפקדה כשגרירה למופת כשהשיקה את הבושם החדש של לנקום 'Idole' בעיר הרומנטית בעולם.

לצד הכוכבות המקומיות שענו על שאלון הטיפוח השבועי שלנו, גם הכוכבת הבינלאומית פינקה אותנו בכמה טיפים שווים על שגרת הביוטי שלה. אז מהו מראה האיפור האהוב עליה, איך היא מפנקת את עצמה בלוח הזמנים המטורף ומה הכלל הכי חשוב בעיניה לשמירה על העור?

לפני קריירת המשחק דיגמנת כילדה, זה היה החלום הראשוני?
"לא חיפשתי את זה האמת. כילדה, צפיתי בתוכניות טלוויזיה על דוגמנים ודוגמניות, הייתי ממש מרותקת לתוכניות האלו ולכן רציתי לנסות דוגמנות. הייתי בערך בת 11 וההורים שלי אמרו 'נו טוב, בסדר'".

את חובבת אופנה מושבעת, איך את משלבת בין משחק לאופנה?
"אופנה בשבילי היא משחק. בכל פעם שאני מתלבשת, אני הופכת להיות דמות אחרת, בין אם אני הולכת לנשף המאט גאלה לבושה כמו ז'אן ד'ארק או סתם כדי לחקור היבט אחר במי שאני כשאני יוצאת עם חברים. שניהם צורות של ביטוי. זו עדיין אני, רק עוד צד שלי".


עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

זנדאיה. יח"צ חו"ל,
בהשקה של ספיידרמן בשמלת פאייטים של ארמני/יח"צ חו"ל

לעיתים קרובות את מתאפרת בעצמך, אפילו לאירועי שטיח אדום. איך למדת להתאפר?
"ברגע שהתחלתי לעבוד עם אמני איפור, פשוט צפיתי בהם. אם אהבתי איך עיצבו את הגבות שלי, הייתי מסתכלת איך הם עשו את זה ומנסה בבית. במשך הזמן, הבנתי שעל מנת לאפר את עצמי אני צריכה ללמוד מהם איך לסגל טכניקות שונות, ובאיזה מוצרים להשתמש. זה הפך לעניין של ניסוי וטעייה. הייתי יוצאת לאירוע שטיח אדום ומאוחר יותר מסתכלת על התמונות. לפעמים, הייתי אומרת 'אוי, אני נראית כמו רוח רפאים', אז הייתי מתקנת את זה בפעם הבאה".

אז בכלל אין עזרה מאנשי מקצוע?
"בימים אלו אני פחות או יותר מאפרת את עצמי לאירועים. זה נותן לי שלווה ושקט, במיוחד אם אני מתוחה לפני הקרנת בכורה או אירוע גדול. אני מוצאת שזה מאד מרגיע לקחת את הזמן הזה כדי להיות רק עם עצמי".

עוד בוואלה!

תעלומת השנה: איך בישראל עדיין לא עפים על הסטייל המשגע של זנדאיה?

לכתבה המלאה
זנדאיה, לנקום. יח"צ חו"ל,
השגרירה הכי צעירה של לנקום. זנדאיה/יח"צ חו"ל

מהם שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור שלך?
"בדרך כלל יש לי שלושה שפתוני לחות שונים ושלושה גלוסים שונים - המון מוצרים לשפתיים. גם קונסילר טוב זה ממש חשוב לי ועוד מוצר לגבות, בין אם זה ג'ל עם גוון קל או עיפרון גבות".

שגרת הטיפוח היומית שלך - גבוהה או נמוכה?
"די נמוכה האמת, בדרך כלל אני רק מנקה את העור, משתמשת במי פנים, בקרם לחות וממשיכה הלאה. ברוב הימים אני לא מתאפרת בכלל. אבל אם אני הולכת למקום כלשהו, או אם בא לי להתגנדר, אני שומרת על מראה פשוט. אני חושבת שפיצחתי את הקוד איך משיגים איפור טבעי מושלם".

אם כבר איפור טבעי מושלם, מה סוד הקסם בעינייך?
"במקרה שלי אני משתמשת בקונסילר דק כדי לכסות את האזורים בהם אני רואה שינויי צבע. לאחר מכן מעט סומק במרקם קרם. לעיתים אני יכולה להוסיף שכבה סופר שקופה של מייק-אפ, אבל קרוב לוודאי במרקם מאד נוזלי. ואז מברישה את הגבות שלי עם מעט ג'ל. וזהו. אני אפילו לא משתמשת במסקרה. אני די עצלנית ומסקרה יכולה להיות הדבר הקשה ביותר להסרה בלילה".

לוק איפור שאהוב עלייך במיוחד?
"אני משוגעת על גוונים ניטרליים קלאסיים, חומים בלבד. ואני גם ממש אוהבת צלליות עיניים צהובות! או בכיוון צהוב-זהבהב. עוד לוק שאני מחבבת זה הקלאסיקה של רק שפתיים אדומות, בלי שום דבר אחר על העיניים. אולי רק מעט מסקרה. כשמוצאים את האדום הנכון, זה יכול לשנות את הכל".

זנדאיה ארמני. GettyImages
נהדרת בארמני בשבוע האופנה לקוטור בפריז/GettyImages

על איזה שלב בטיפוח העור לעולם לא תדלגי?
"קרם לחות. אני מרגישה כאילו הפנים שלי יתבקעו לשניים. חוץ מזה, אני לא ישנה עם איפור עליי. זה כלל חשוב".

את השגרירה הכי צעירה שהייתה ללנקום אי פעם, איך זה קרה?
"כשהם פנו אליי השתוללתי משמחה. להיות הפנים של מותג יוקרה זה משהו שבהחלט היה ברשימה של הדברים שאני רוצה לעשות. אני חושבת שזה משהו נדיר שנפלה בידי ההזדמנות לעבוד עם מותג שאני משתמשת במוצרים שלו בלי קשר לשיתוף הפעולה".

מה את הכי אוהבת בבושם החדש של לנקום?
"שהוא רענן וקליל בטירוף. יש לי בעיה להשתמש בבשמים כבדים או חזקים מידי. אני אוהבת בושם שמחזיק מעמד לאורך כל היום, אבל גם שמרגיש רענן. אני מאוד בררנית לגבי הריחות שלי".

הפכת לאחת הכוכבת הכי אהובות על ידי הנוער. כמה חשוב לך להיות מודל לחיקוי לבנות צעירות?
"הרבה אנשים חושבים שמודל לחיקוי זה משהו שלילי, והם לא רוצים את התפקיד הזה. אבל אני מקבלת אותו בברכה והוא חשוב לי. הוא אפילו נותן לי מוטיבציה נוספת להמשיך ולעבוד קשה יותר. מצד שני אני לא קשה יותר מידי עם עצמי. מה שלמדתי זה פשוט לעשות את הטוב ביותר שאני יכולה, אני בהחלט לא מושלמת, וגם לי אין את כל התשובות".

זנדאיה. יח"צ חו"ל,
לוהטת בפנדי/יח"צ חו"ל

מה את עושה כשאת צריכה להירגע מהלו"ז המטורף ולפנק את עצמך?
"אני נוסעת כל כך הרבה עד שהגרסה שלי לחופשה היא פשוט לא לעזוב את הבית. מדי פעם אני קונה משהו לעצמי - זוג נעליים נחמדות אולי. יש לי אוסף ענק של נעליים".

טיפ ביוטי שהיית רוצה להעביר הלאה?
"אני חושבת שמאוד כדאי לשנות ולהחליף את המוצרים לטיפוח העור כדי שהעור לא יתרגל למוצרים מסוימים. המוצרים שלי תמיד נראים יעילים יותר כשאני חוזרת להשתמש בהם אחרי הפסקה מסוימת".

זנדאיה. יח"צ חו"ל,
מזגזגת בין אלגנטי לקז'ואלי עם נגיעות סקסיות/יח"צ חו"ל
טומי היפיגר, זנדאיה. יח"צ חו"ל,
שיתוף הפעולה המוצלח עם טומי הילפיגר/יח"צ חו"ל
זנדאיה. GettyImages
משגעת בשמלה של ג'ורג' חובקייה בהשקה של הבושם בפריז/GettyImages
זנדאיה. GettyImages
"ממש אוהבת רק שפתיים אדומות, בעיניים רק מסקרה". זנדאיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully