וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצה גבולות, סוריאליסטי ויצירתי: עזרא מילר הוא הפאשן אייקון שפספסתם

השחקן היהודי-אמריקני אולי מככב על המסך, אבל מצליח להיצרב לכם בתודעה בזכות בחירות אופנתיות משוגעות, פלואידיות מגדרית ומעצבי על שרבים על האפשרות להלביש אותו. הוא מלא במסרים בועטים ולא מפחד ממה שיש לכם להגיד. הצצה לסטייל של עזרא מילר

עזרא מילר. GettyImages
מי מפחד להיראות כמו אישה? עזרא מילר בלוק של Coach, מינוס מכנסיים פלוס עקבים/GettyImages

יש סטייל אייקון בביצה הבינלאומית שאיכשהו עבר לכם מתחת לראדר - וחבל. השחקן היהודי אמריקני עזרא מילר בן ה-26 לא מפחד מפלואידיות מגדרית ודואג לא לשעמם על השטיחים האדומים. מילר חשף את הזהות המגדרית שלו ב-2018 והכריז על עצמו כקוויר. ההכרזה הזו אולי הסבירה את הבחירות האופנתיות על שטיחים אדומים, אבל את חוש הטעם המוצלח ואת החשיבה מחוץ לקופסה אפשר לייחס רק לו.

מאז החל מילר לפקוד אירועים מתוקשרים, הוא הפך למזוהה עם בגדים שמערערים על מוסכמות חברתיות, פורצי גבולות ונטולי זהות מגדרית ברורה. הוא לא מפחד מאלמנטים אופנתיים שמזוהים עם נשים כמו שמלות, חצאיות, איפור כבד, לק על הציפורניים ועקבים גבוהים. יחד עם זאת, הוא לא זונח את המאפיינים הגבריים שלו ומבליט את עצמות הלחיים והלסתות המסותתות וכן את הריבועים בבטן. לזה תוסיפו חליפות מעניינות וז'קטים עוצמתיים וקיבלתם גבר-גבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עזרא מילר. GettyImages
אף פעם לא משעמם/GettyImages

הפתיחות שלו ללבוש הכל הפכה אותו לאושיה מבוקשת בקרב מעצבי על, שממש נלחמים להלביש אותו. הוא מצדו נהנה מהמצב ולובש לשטיחים אדומים שלל אאוטפיטים שנוצרו במיוחד עבורו על ידי מעצבי האופנה הגדולים בעולם. ברשימה שלו תמצאו את ז'יבנשי, ולנטינו, דיור, ברברי ונוספים.

חשוב להבין, הלוקים שלו הם לא תחפושות. לפעמים זה נראה כך, אבל רק עין אופנתית תבין שמדובר בפריטי לבוש עשויים לעילא עם מחשבה טרנדית מאחוריהם וים של מסרים. בבחירות שלו הוא למעשה מטיף לשבירת מוסכמות, ביטול המגדריות ונאמנות לעצמי. הוא מוכיח שלאופנה אין גבול ולסטייל אין חוקים - וזה מסר שראוי לשמר. בין מעריציו יש לא מעט צעירים מבולבלים מגדרית אשר מצליחים למצוא בו מודל לחיקוי.

עוד בוואלה! אופנה

מכנסיים זה לחלשות: המפורסמות יוצאות מהבית בלי חלק תחתון

לכתבה המלאה
עזרא מילר. GettyImages
זה עט? זה כוס שמפנייה? זה הסטייל המיוחד של מילר באירוע של דיור/GettyImages

בעוד שיש מי שמשבחים את היצירתיות ואת האומץ לזנוח את החליפות המשמימות והמעונבות - יש גם מי שמגחך, צוחק ומעביר ביקורת. למילר זה כנראה לא מפריע. אדם שיש לו ביצים לצעוד על שטיחים אדומים עם לוקים כל כך יוצאי דופן, יכול לחלוטין להתעלם מטוקבקים מרושעים.

אך בסופו של דבר, מילר יודע שאין דבר כזה פרסום רע. הוא אמנם מככב לא מעט על המסך שלנו, אבל עדיין לא השתחל לאיי-ליסט של התעשייה, ואולי הבחירות האופנתיות שלו הן הדרך לשם. ברזומה שלו תמצאו סרטים כמו "חייבים לדבר על קווין", " כמה טוב להיות פרח קיר", "חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד", וגולת הכותרת - בתור "הפלאש" ב"ליגת הצדק" לצד גל גדות. ב-2020 צפוי לצאת הסרט "הפלאש", שמדבר רק על דמותו.

בין הלוקים הזכורים ביותר שלו על השטיחים האדומים: שכמיית נוצות של ז'יבנשי, מעיל דובון ענקי שנראה כמו שק שינה של מונקלר בשיתוף פייר פאולו פיצ'יולי ולוק המט גאלה האחרון של ברברי.

עזרא מילר. GettyImages
שכמיית נוצות של ז'יבנשי ואיפור כסוף בפרימיירה לסרט "חיות הפלא"/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
בין שק שינה לאאוטפיט דמוי מקק. מילר לובש מונקלר/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
עושה את המט גאלה בחליפה של ברברי ושבע עיניים/GettyImages
עזרא מילר קומיק קון. GettyImages
לבוש כמו הדמות הבדיונית טודת בכנס הקומיק-קון/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
לא בטוח שנוכל להכיל מעיל ארוך מפרווה סגולה/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
ז'קט עם טוויסט/GettyImages
עזרא מילר. GettyImages
חליפה גברית מחמיאה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • עזרא מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully