וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולה צ'יקה: עדן פינס עושה את איביזה

5.9.2019 / 15:02

האיט גירל המקומית הוזמנה לכנס משפיעניות בתחום הביוטי וניצלה את השהות בכדי להראות לכולם למה ה'פיד' שלה כל כך ססגוני. אאוטפיט פרחוני של מותג מנצח, שמלה סקסית של מותג מקומי ועוד לוק של הבסטי

עדן פינס. יח"צ מאק,
עדן פינס עושה את איביזה/יח"צ מאק

הדוגמנית הישראלית הלוהטת עדן פינס מבלה בימים אלו באיביזה והפעם על תקן המשפיענית הישראלית היחידה שהוזמנה לקחת חלק בארוע של מותג האיפור הבינלאומי MAC. כבוד. הבחירה בפינס בת ה-22 מעידה על וי נוסף של הכוכבת המקומית בדרך לתהילה בינלאומית שהשכילה ליישם את השיטה הבלה-חדידית שמשלבת בין עבודות דוגמנות, סטייל פרוע נוטף סקס אפיל ותחזוק אייטמים רכילותיים במינון מסקרן. וזה לפני שהזכרנו את התלתלים והגוף העסיסי שמתמזגים היטב עם צו האופנה הנכון של התקופה.

לעוד חדשות אופנתיות:
"כשמוצאים את האודם הנכון - זה יכול לשנות הכל": ריאיון עם הכוכבת הכי חמה בהוליווד
שורט הייר דונט קר: איוונקה טראמפ מציגה קארה קצרצר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עדן פינס. יח"צ,
שמלה של realization par/יח"צ

מסיבת הענק של מאק בה היא מתארחת היא בעצם השקה של סדרת הליפסטיקים החדשה Love me שמציעה שפתונים בגוונים עוצמתיים ומוצבה בקונספט מסרים של אהבה עצמית - לאהוב את עצמנו מבלי להתנצל על מי שאנחנו אף פעם ובשום מצב. מהחברה נמסר שהמשפיענים שנבחרו להוביל את הקמפיין הם הבולטים בתחומם ומאופיינים במסרי ההעצמה שהם מפיצים ברשת. הכי עדן פינס אם תשאלו אותנו.

עוד בוואלה!

אפילו הנשים צרחו! עדן פינס כובשת את מיאמי בבגד ים

לכתבה המלאה
עדן פינס. אליה בן חמו,
שמלת מיני אדומה של רנואר/אליה בן חמו

להשלמת המסר הנכון הארוע מתארח במלון פרדיסו איביזה ארט הוטל שמעוצב בשפה פופית ובאלמנטים מעדות הסבנטיז בגוונים פסטליים של ורוד, תכלת וצהוב. או בקיצור - לוקיישן ורקע מושלמים עבור צילומים לפיד ושגרור ההשקה.

הלוקים של דוברת העברית היחידה משתלבים היטב בנוף המטריף של המלון ובראשם אאוטפיט מבית היוצר של הבסטי אליה בן חמו. חצאית מיני/פראו קשירה בוורוד מנצנץ, טופ לבן בגזרת חזיית סטרפלס המחוברת לשרוולי אוף דה שולדר ומשקפי שמש חתוליים בלבן.

בצילום נוסף היא מפרגנת לרנואר כחברה בצוות הפרזנטורים עם שמלת מיני אדומה חושפת כתפיים. אבל המראה המנצח בעינינו, וגם לצערנו, הוא דווקא לא גאווה ישראלית אלא בתמונה בה עדן לובשת שמלת מיני בדפוס חרציות בלבן וצהוב על רקע כחול כהה של הלייבל הנהדר realization par אליה צירפה עגילי חישוק גדולים.

עדן פינס. אליה בן חמו,
אין כמו מסטיק בזוקה לפריים לוהט/אליה בן חמו
עדן פינס. אליה בן חמו,
לובשת את הבסטי, Eliya/אליה בן חמו
עדן פינס. אליה בן חמו,
חצאית פראו מנצנצת וטופ לבן בגזרת אוף דה שולדר/אליה בן חמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully