וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.4 מיליון עוקבים לא טועים: הפאשניסטה שהפכה למעצבת מבוקשת

בלייר איד היא אחת הנשים עם דף האינסטגרם הכי ססגוני שתפגשו. היא התחילה כקניינית בגאפ, עברה לתחזק בלוג אופנתי ובשנה האחרונה עיצבה חולצת פפיונים שהפכה סולד אאוט תוך ימים ספורים. כעת, קולקציה חדשה ומסקרנת בפתח

אין ספק שהמאני טיים של כל בלוגרית אופנה שהצליחה לטפס גבוה בסולם העוקבים הוא הרגע בו היא חוצה את הקווים ועוברת לעצב בעצמה. ברוב המקרים זה מסתכם בקולקציות קפסולה ושיתופי פעולה עם לייבלים מסחריים שרוצים להתהדר בהייפ האינסטגרמי של המשפיענית, שמצידה מתרגמת למזומנים את הנכס שברשותה - מספר העוקבים כמובן, מבלי להיכנס לבור הבעייתי של ניהול עסק. אבל בניגוד למה שנהוג לחשוב הכסף הגדול לא מגיע ממכירת הבגדים עצמם אלא מההד התקשורתי שהסיפור מקבל וממנף מעלה את ערך המניות של כל אחד מהצדדים. כך שבשורה התחתונה המחיר לפוסט מסחרי של אותה אושיית אופנה הופך יקר יותר.

שמלת הפפיונים

המגה-בלוגרית האמריקאית בלייר אידי הדגימה בשבוע האחרון איך בדיוק הדבר הזה עובד. אידי שהחלה את הקריירה שלה לפני יותר מעשור כקניינית בגאפ ייסדה את האתר שלה 'אטלנטיק פסיפיק' בשנת 2010 כפלטפורמת השראה וכיום היא אימפריה של 1.4 עוקבים. חולצת הפפיונים הורדרדה מהאוסף הראשון שלה Halogen x Atlantic-pacific שהושק בכלבו נורדסטורם באוקטובר האחרון נחטפה תוך ימים.

עוד בוואלה!

מכנסיים זה לחלשות: המפורסמות יוצאות מהבית בלי חלק תחתון

לכתבה המלאה

החולצה שהפכה סולד אאוט תוך מספר ימים

כעת, כמעט שנה אחרי, היא מספקת את גרסת השמלה לאותה חולצת כפתורי פנינה ושלושה פפיונים מקטיפה כחלק מהקולקציה השנייה והרחבה בהרבה של השת"פ המוצלח. בינתיים מדובר בטיזר שנשלח במייל לכל אותן עורכות אופנה שעפו על החולצה וחיכו בסבלנות להמשך הפעילות, טיזר שעבד היטב כי כרגע מלבד השמלה הוורודה הקולקציה עדיין לא ניתנת לרכישה (רק באוקטובר) מה שלא הפריע לרשת לעוף על הידיעה עם אייטמים נרגשים.

החדשות הטובות הן ש-The bow dress לא ממש יקרה, 139$, כשבעוד חודש יגיעו גם הוורסיות הנוספות שלה באדום ובכחול כהה. בינתיים אפשר ואף מומלץ ביותר לדפדף ולקבל ערמות השראה מהסטייל הייחודי של בלייר שמוצג לראווה בעמוד האינסטגרם המרהיב שלה. זהירות, זה ממכר.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully