וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים מהממת בפורטוגזית? קולקציית התכשיטים שאסור לפספס

בשיתוף H.stern, בשיתוף H.STERN

10.9.2019 / 13:00

המותג היוקרתי HStern יוצא בליין חדש של טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים עשויים כסף וזהב שבשילוב הנכון מביאים האמירה האישית שכל אישה מחפשת. ריאיון מיוחד עם האישה מאחורי ה-mix&match המשובח

ה. שטרן, תוכ"ש. יח"צ רשמי,
MyCollection, הליין החדש של ה.שטרן/יח"צ רשמי

בכל פעם שאנחנו חושבים שכבר ראינו הכל בעולם התכשיטים, אנחנו מגלים קולקציה חדשה ומפתיעה שלא ציפינו לה. כזה הוא הליין החדש בקולקציית MyCollection של ה.שטרן, שכולל מגוון רחב של טבעות, עגילים, צמידים ושרשראות בכסף וזהב, עם או בלי שיבוץ יהלומים. התכשיטים שבקולקציה מאפשרים mix&match ורסטילי, ענידת תכשיט יחיד עדין או "להעמיס" תכשיטים ללוק מלא בסטייל ואמירה אישית.

כדי להבין קצת יותר על הקולקציה, הגענו עד למקום הולדתו של המותג בשנת 1945 - ברזיל, ופנינו ישירות לג'קלין סינסיו - מנהלת שיווק ה.שטרן ברזיל, שחלקה איתנו כמה מהסודות וההשראות שהובילו ליצירת הקולקציה:

מה מייחד את קולקציית MyCollection מקולקציות אחרות?
"בכל הליינים שלMyCollection הדגש הוא על תכשיטים ורסטיליים שמאפשרים לענוד כל תכשיט בפני עצמו ללוק עדין ויומיומי או כמה תכשיטים יחד למראה ה "pile-up", בצורה שתהיה ייחודית לעונדת. המטרה היא שכל אחת תוכל ליצור את האוסף האישי שלה - נערות צעירות שרק מתוודעות אל עולם התכשיטים, נשים צעירות או מבוגרות - התכשיטים קודם כל מבטאים תחושה קלילה וכיפית, בכל גיל או סגנון. בנוסף, בגלל שבכל שנה מתווסף ליין חדש, כל לקוחה תמצא פריט אליו היא מתחברת ותוכל להוסיפו לאוסף האישי שלה".

ה. שטרן, תוכ"ש. יח"צ רשמי,
תמיד מנסים לחדש - ה.שטרן/יח"צ רשמי

האם הקולקציה מושפעת מטרנדים?
"כל תקופה מביאה טרנדים חדשים, והם בהחלט נלקחים בחשבון באופן כללי. אבל, אנחנו מוודאים שהטרנדים לא ישלטו בקולקציה. העונה למשל, יצאנו עם ליין של 4 טבעות חותם בכסף סטרלינג. הטבעות הן ביטוי של טרנד אבל בהחלט נשענות על קלאסיקה - בכל כמה שנים ניתן לראות טבעות חותם או טבעות קולג' ענקיות שחוזרות לאופנה".

האם אפשר למצוא גם תכשיטים קלאסיים ונצחיים שממשיכים בכל עונה מחדש?
"כמו בכל עונה, גם הפעם קיימים פריטים מהקולקציות הראשונית של MyCollection. אנחנו מנסים לחדש ולהגיד משהו שונה בכל ליין, אבל כמובן שתכשיטים קלאסיים ואהודים ממשיכים לצעוד איתנו שנה אחר שנה".

עוד בוואלה!

אין הנחות סלב! שרה ג'סיקה פרקר לובשת כחול-לבן

לכתבה המלאה
ה. שטרן, תוכ"ש. יח"צ,
אפשרי "להעמיס" בתכשיטים או לשמור על פשטות עם פיס אחד/יח"צ

מה השלב המרגש ביותר ביצירת קולקציה?
"המחקר אחר מקורות ההשראה ולאחר מכן תהליך התרגום לתכשיטים הוא מרגש ומעניין בכל קולקציה. לראות את תמונת ההשראה אל מול התכשיט המוגמר הוא תמיד רגע מרגש במיוחד".

מה התכשיט האחד שכל אישה חייבת בקופסת התכשיטים שלה?
"שאלה קשה, זה כמו לשאול ילד את מי הוא אוהב יותר - את אמא או את אבא. לנשים עם שיער קצר ואוזניים חשופות למשל, מאוד יחמיאו עגילים בעלי נוכחות שמדגישים את תווי הפנים. טבעת היא פשוט מאסט וצמיד או שרשרת מוסיפים עידון לכל לוק".

ה. שטרן, תוכ"ש. יח"צ רשמי,
קולקציה מינימליסטית ומדויקת/יח"צ רשמי

מה ההבדל בין הלקוחה הברזילאית ללקוחה הישראלית?
"יש המון הבדלים בין הלקוחות. הברזילאים, למרות התפיסה שלהם כאנשים חמים ושמחים, הם לא מאוד ישירים ולכן הרבה פעמים אי אפשר לדעת אם הלקוח באמת מתלהב מהתכשיט או סתם מנומס. אצל הלקוח הישראלי לעומת זאת, מאוד קל לדעת מהו הלך הרוח. בנוסף, קולקציות שהצליחו בברזיל לא תמיד יצליחו בישראל ולהיפך. הטעם הוא מאוד שונה".

מה הדבר החשוב ביותר בתהליך בחירה של תכשיט חדש?
"שהוא יגרום לך להתרגש. הכי חשוב להתאהב בתכשיט. אם מדובר בפיס שאת הולכת לענוד יום יום חשוב לבחון אם הוא נוח, לא מסורבל או כבר מדי. תכשיטים לאירועים מיוחדים לעומת זאת, צריכים להביא משהו מיוחד יותר- זוהר וברק שיעניקו מראה בלתי נשכח".

טווח מחירים: 390-9,830 ש"ח.
הקולקציה כבר בחנויות, ניתן לרכוש בסניפי HStern ברחבי הארץ.

ה. שטרן, תוכ"ש. יח"צ רשמי,
הכי חשוב שתתרגשי מהתכשיט שלך/יח"צ רשמי
בשיתוף H.stern, בשיתוף H.STERN
  • עוד באותו נושא:
  • ה. שטרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully