וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב היא גם תרקוד על עמוד: ג'יי לו בבלונד, פאייטים ומחשופים

9.9.2019 / 12:00

הכוכבת הענקית מבלה בימים האחרונים בפסטיבל הסרטים בטורונטו, שם היא מקדמת את סרטה החדש שצפוי לצאת השבוע לאקרנים. משמלה צהובה עם קארה בלונדיני תואם, דרך לוק הפאייטים הנוצץ ועד החליפה הכי מדויקת שיש

ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
רואים אותך בכל מקום - אבל אין תלונות. ג'ניפר לופז בטורונטו/GettyImages

ג'ניפר לופז נמצאת בימים האחרונים בכל מקום. השבוע יעלה לאקרנים הסרט "נוכלות בלי חשבון" בכיכוכבה, שם היא משחקת חשפנית, והיא מנצלת כל רגע פנוי כדי להתרוצץ בין פרמיירות ולוודא שאף אחד לא מפספס את העובדה שיש לה סרט חדש בקולנוע. את השהות שלה בפסטיבל הסרטים בטורונטו, היא ניצלה להחלפת לוקים בקצב מרשים. כך, במשך שלושה ימים של פסטיבל זכינו לשלושה לוקים מעניינים יום אחרי יום. הלוק הראשון בשרשרת הוא שמלת שמש צהובה משולבת בד סאטן ובדי טול במרקמים שונים של בית האופנה מדובאי Maison Yeya. אליו צירפה ג'יי לו תיק קלאץ' נדוש בצורת חבילת דולרים של ג'ודית ליבר, שמתכתב בצורה מסוימת עם עלילת הסרט שהיא מקדמת שם היא רודפת אחרי הכסף. הטוויסט בלוק היה דווקא בגזרת השיער - קארה בלונדיני מפתיע. אחרי הקארה החדש של איוונקה טראמפ, מסתמן שיש לנו טרנד חדש לסתיו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
שמלת שמש צהובה של בית האופנה מדובאי Maison Yeya עשויה סאטן וטול/GettyImages

יום לאחר מכן, המשיכה לופז במסע הקידום שלה בפסטיבל, הפעם בשמלה אדומה עשויה פאייטים מנצנצים של אלי סאאב עם מחשוף עמוק במיוחד. לא שנושא המחשופים חריג או חדש לג'יי לו, שכן רק יממה קודם היא לבשה מחשוף באותו העומק. ללוק היא הוסיפה תיק קלאץ' בצבע תואם ועקבים של מותג הנעליים Casadei. את השיער היא כנראה לא הספיקה לשנות, אז פשוט הלכה על התסרוקת מיום קודם ושמרה את הקארה הבלונדיני שהתחדשה בו.

עוד בוואלה! אופנה

ג'ניפר לופז בוחרת ללבוש שמלת עור בשיא הקיץ - וזה עולה לה ביוקר

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
שמלת פאייטים אדומה של אלי סאאב ועוד מחשוף עמוק/GettyImages

הלוק השלישי כבר שווה התייחסות מיוחדת. מדובר בחליפת מכנסיים מדויקת בצבע לבן עם טופ אוף-שולדרס בעל שרוולים נפוחים ועוצמתיים עשוי בד מבריק של המותג solace London, ולכל החגיגה יש גם חגורה תואמת. הלוק הזה למעשה מגלם את כל הטרנדים הכי רותחים של העונה הנוכחית, שנראים פשוט נפלא על ג'יי לו, שמוכיחה כל יום מחדש שלהגיע לגיל 50 עשה לה טוב. את השיער אספה לופז לתסרוקת גבוהה והוסיפה עגילי יהלומים וסטילטו בצבע ניוד. עד יציאתו של הסרט לאקרנים נותרו עד כמה ימים, מה שגורם לנו לקוות שיש עוד כמה לוקים במזוודה של לופז שנוכל להתענג עליהם.

ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
כל הטרנדים הכי רותחים של העונה בלוק אחד/GettyImages
ג'ניפר לופז פרמיירה Hustlers פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
קארה בלונדיני וצללית כתומה. השתוללה הפעם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully