וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז בוחרת ללבוש שמלת עור בשיא הקיץ - וזה עולה לה ביוקר

26.8.2019 / 9:36

השחקנית והזמרת הגיעה לקדם את סרטה החדש בשמלת עור חומה וכובע ברט תואם. הציפיות שלנו שבמקום יהיה מזגן עוצמתי שיצדיק את הבחירה בבד לא נושם בעיצומו של אוגוסט נמוגו כשזיהינו את עיגולי הזיעה

ג'ניפר לופז Hustlers לוס אנג'לס. GettyImages
הבחירה הזו עלתה לך ביוקר. ג'ניפר לופז מזיעה בשמלת עור חומה של צימרמן/GettyImages

אחרי שסיבוב ההופעות העולמי וחגיגות יום ההולדת ה-50 הגיעו לסיומם, התפנתה ג'ניפר לופז לקדם את סרטה החדש, "Hustlers", שצפוי לעלות לאקרנים בחודש הבא. לאירוע של הסרט שהתקיים אמש בלוס אנג'לס הגיעה ג'יי לו לבושה בשמלת עור שגרמה לכולנו להרים גבה. היא לא הראשונה שמאמצת את הבד החם הזה בעיצומו של הקיץ, וכבר זיהינו שמדובר בטרנד לוהט - תרתי משמע, דווקא בעונה הזו. ואולם, הפעם הבחירה התבררה כלא משתלמת במיוחד.

התקוות שלנו שבמקום יהיה מזגן מספיק חזק שיצדיק את הבחירה האופנתית נמוגו, כשבאחת התמונות תועדה ג'יי לו עם עיגולי זיעה בבית השחי. מצד אחד אנחנו חשות אכזבה נוכח תאונת המלתחה של הכוכבת הענקית, ומאידך קצת נחמד לנו לגלות שגם ג'יי לו אנושית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בבית עם מזגן עוצמתי

שמלת העור החומה של המותג האוסטרלי צימרמן כנראה עד כדי כך הלהיבה את ג'יי לו, שהיא הייתה מוכנה להסתכן בתאונות מעין אלו - העיקר ללבוש אותה באוגוסט הלוהט. לשמלה הצמידה ג'ניפר לופז כובע ברט תואם, גם הוא מבית המותג האוסטרלי, ונעלי עקב זהב מנצנצות.

בחודשים האחרונים תועדה ג'יי לו לא מעט פעמים עם לוקים זולים ונטולי סטייל מסט הצילומים, מה שלחלוטין עורר את סקרנותו לעלילת הסרט. לפי מה שידוע עד כה ולי הטריילר שכבר פורסם, ג'יי לו מגלת חשפנית ולכן הבחירות האופנתיות מוצדקות לחלוטין. לצדה משחקות בסרט גם קארדי בי ולילי ריינהארט.

עוד בוואלה! אופנה

ישבן הפלדה: ג'ניפר לופז בטופ וטייץ מחטב

לכתבה המלאה
קארדי בי Hustlers לוס אנג'לס. GettyImages
אוהבת ללבוש לוקים מוגזמים. קארדי בי/GettyImages

קארד בי, שאוהבת ללבוש לוקים שנויים במחלוקת, הגיעה לאירוע בלוס אנג'לס לבושה בשמלה צמודה בגווני צהוב עם פרינט עיגולים. ללוק תוסיפו תסרוקת מוגזמת, משקפי שמש עצומים, תיק זעיר ואת ציפורני הענק שלה - וקיבלתם לוק שאי אפשר לפספס. ואולם, לא משהו שעדיין לא ראינו על קארדי בי.

ומי עוד הגיע לאירוע מקאסט הסרט? לילי ריינהארט שלבשה שמלה אדומה עם מחשוף וצ'וקר, השחקנית קיקי פאלמר שבחרה בשמלת זברה בצבעים מנטה-שחור והשחקנית קונסטנס וו שעשתה מחווה ל"קלולס" ולבשה אאוטפיט משובץ צהוב-שחור.

ג'ניפר לופז Hustlers לוס אנג'לס קארדי בי לילי ריינהארט קונסטנס וו קקה פאלמר. GettyImages
שחקניות הסרט - לילי ריינהארט, קונסטנס וו, ג'ניפר לופז, קארדי בי וקיקי פאלמר/GettyImages
ג'ניפר לופז Hustlers לוס אנג'לס. GettyImages
למרות התאונה, עדיין נראית לוהטת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully