מיכל אנסקי. ניר פקין
מיכל אנסקי/ניר פקין

אושיית החודש: מיכל אנסקי

בשיתוף קניוני עזריאלי

12.9.2019 / 10:07

ההריונית הטרייה מיכל אנסקי מקפידה להגיע לאירועים מתוקשרים מתוקתקת במיוחד וממקסמת את נתוניה המשובחים בבחירת הלוקים הנכונים. בחרנו עבורכן פריטים מהמותגים החמים בקניוני עזריאלי, כדי שתוכלו לאמץ את הלוק של הכוכבת

לאחרונה התבשרתם כי אשת הקולינריה הלוהטת מיכל אנסקי מצפה לבייבי עם בן זוגה איש העסקים, אייל אמיר, ועד שנזכה לראות אותה משוויצה בבאמפ בלוקים מעניינים, זה הזמן לדבר על כמה בחירות נכונות שעשתה אנסקי בשנה האחרונה.

השופטת מתכנית הבישול הידועה מקפידה להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שהיא מגיעה לאירועים חשובים, שכן יש לה סטייליסטית צמודה, אך מרגיש לנו כי מדובר בבחורה שיודעת מה היא רוצה ומעל הכל בוחרת פריטים בהם היא מרגישה בנוח.

לעוד חדשות אופנתיות:
לכלה הזו יש את השמלה הכי יפה בעולם, אבל הקסם האמיתי הוא מאחור
אין הנחות סלב! שרה ג'סיקה פרקר לובשת כחול-לבן

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שמלה מיני שחורה עם נגיעות תחרה, סניקרס ותיק שחור קטן - ללא ספק אחד הלוקים הפשוטים והמדויקים ביותר של אנסקי. משקפי שמש שחורים לשדרוג והשיער המרשים? טוב, זאת כבר קטגוריה בפני עצמה. את הטייטס של ורסצ'ה והטי-שירט הממותגת אפשר להשיג גם בוורסיות אחרות של מותגים נגישים יותר ואת שמלת המידי הלבנה המעולה עם עיטורי הפרחים תוכלו למצוא היום כמעט בכל חנות שנייה. אנחנו מציעות - רומנטית ומושלמת של ריזרבד בעלות של 169 ש"ח.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אושיית החודש: כולן רוצות להתלבש כמו דנה פרידר

בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully