וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונז'ור מאדאם: למי אכפת בכלל מה לבשתן עם נעליים כאלו?

11.9.2019 / 6:36

אנחנו תמיד אומרות שהנעליים זה החלק הכי קריטי בלוק ועם אלו של המותג הכי רותח של השנה האחרונה אף אחד כבר לא יתעניין מה זרקתן על עצמכן מהקרסול ומעלה. חרטום שפיץ קטום, עור בשלל טקסטורות ואבזם מוזהב. טרה שיק

טוב, לא באמת חשבתם ששבוע האופנה בניו יורק יעבור בשקט בלי אובססייה חדשה מטעם בוטגה ונטה או יותר נכון newbottega#, התיוג האינסטגרמי שמספר את הרקע מאחורי התעופה הגלובלית שחווה בית האופנה היוקרתי. נאמלק למי שלא בעניינים - המעצבת הנערצת פיבי פילו שעזבה את סלין לפני קצת יותר משנה הותירה את קאדר הפאשניסטות המכורות לסטייל שלה באבל שנחגג בחשבון אינסטה oldceline.

זמן קצר לאחר מכן יד ימינה לשעבר, המעצב הגאון דניאל לי, הוחתם בבוטגה ונטה האיטלקי ומשם הוא מפיץ את אותה בשורה פחות או יותר, עניין שהחל בשקט תעשייתי ונקלט ברדאר לפני כארבעה חודשים באדיבות תיק ה'פוש' שהפך במהרה לחביב הקהל בקרב הלידריות האופנתיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מאז, קצב הלהיטים שהוא משחרר לאוויר הפיד רושם תאוצה עקבית ומתמדת עם שלוש גרסאות עקבים בחרטום ריבועי, פאמפס רשת, רצועות דקות ומיולס שתי וערב, וחגורת אבזם מוזהב בשייפ אוכף פוטוגנית להחריד. החבר הטרי-טרי במועדון ה'מאסט הב' התובעני מבית היוצר של לי נכנס לתמונה בדיוק עם בוא הסתיו ושבוע האופנה בדמות זוג נעלי מוקסין מושלמות בעלות עקב חתול בגובה של 4.5 ס"מ וחרטום שפיץ קטום.

עוד בוואלה!

מכנסיים זה לחלשות: המפורסמות יוצאות מהבית בלי חלק תחתון

לכתבה המלאה

עוד אלמנטים מרגשים בדגם ה'מאדאם' הם האבזם המוזהב, אותו אוכף לוגו מהחגורה במתכונת כפולה, הגוונים המרימים- לבן, צהוב, תכלת, כאמל, חום ושחור, וכן טקסטורות העור- חלק, מגורען או פוני סקין. מי שתרצה (כמונו למשל) לאמץ זוג נעלי 'מאדאם' תאלץ להיפרד מ-750 יורו, לא זול בכלל, אבל בניגוד ללהיטים הקודמים שאינם משתייכים לקטגוריית הנוחות, פה לפחות מדובר על השקעה בפריט שאפשר לחרוש עליו מבוקר עד ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully