וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציץ שהציץ - גרסת הקוטור: שמלת העירום של דקוטה ג'ונסון

10.9.2019 / 8:14

השחקנית הגיעה לפסטיבל הסרטים בטורונטו כדי לקדם סרט חדש ועל הדרך להשוויץ בסטייל מדויק וגנים משובחים. כדי לעשות את זה, היא לבשה שמלה שקופה שלא השאירה מקום לדימיון. למחרת היא עלתה במדרגת השיק ובחרה שמלה מנצחת. חמישים גוונים של שחרור

דקוטה ג'ונסון דיור פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
הלו, רואים לך הכל. דקוטה ג'ונסון/GettyImages

דקוטה ג'ונסון מסתובבת בימים אלו בקנדה, אליה הגיעה מצוידת בשמלות נשף מרשימות של מיטב מעצבי העל. המטרה הרשמית היא כמובן להיראות כמה שיותר כדי לקדם את סרטה החדשה "The Friend", אך המטרה הלא רשמית מעניינת הרבה יותר - דקוטה באה להשוויץ בסטייל המדויק ובגנים המשובחים. ואיך עושים את זה? בראש ובראשונה, לובשים "שמלת עירום" שקופה שמציגה לראווה את הגוף, אבל עושים את זה עם שיק מלכותי ושרשרת יהלומים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דקוטה ג'ונסון דיור פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
השקיפות בבד חושפת. ג'ונסון לובשת דיור/GettyImages

את הלוק המדובר לבשה ג'ונסון לאירוע שטיח אדום בפסטיבל, שמלת סטרפלס שחורה של דיור עשויה מטול ותחרה. בעוד החלק התחתון הוא שכבות טול שמסוות את השקיפות שבבד, החלק העליון מחוכי ודרך הבד המחורר ניתן לראות הכל, וכשאנחנו אומרות הכל - אנחנו מתכוונות להכל! אבל לג'ונסון העירום לא הפריע שכזכור הפריצה הגדולה שלה היא בטרילוגיית הסרטים הסקסיים "50 גוונים" והיא כמובן פיזרה חיוכים לכל עבר.

גם השיחה הכי בוערת בחודש שעבר - הרווח בשיניים שהיא סגרה לטובת התפקיד בסרט - לא הפריעה לה לחייך. על אף השקיפות שמשכה את העין ולא השאירה כלל מקום לדימיון, אחרי שהצלחנו להסיט את המבט ולהסתכל על הלוק הכולל, נגלה לעינינו מראה יוקרתי, מלכותי ומאוד נכון לאירוע מסוג זה.

עוד בוואלה! אופנה

בקרוב היא גם תרקוד על עמוד: ג'יי לו בבלונד, פאייטים ומחשופים

לכתבה המלאה
דקוטה ג'ונסון דיור פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
מפזרת חיוכים/GettyImages
דקוטה ג'ונסון דיור פסטיבל הסרטים טורונטו. GettyImages
וגם מחלקת חתימות/GettyImages

אחרי לוק הנשף המוצלח אך הפרובוקטיבי, שלפה ג'ונסון את אחת השמלות הכי מוצלחות שראינו לאחרונה באירועי שטיח אדום. מצד אחד - גזרה נסיכותית, מצד שני - צבע עדכני ובועט עם נוכחות עוצמתית. היכולת לשלב בין רומנטיקה, טרנדיות ונוכחות הפכה את השמלה למנצחת. ג'ונסון הגיעה לאירוע של המגזין הוליווד ריפורטר בקנדה כשהיא לבושה בשמלת אוף שולדרס בצבע ירוק זית של ולנטינו. את השיער היא אספה לתסרוקת בלרינה והשאירה את הפוני וקצוות שיער מחוץ לתסרוקת, בכדי לייצר מראה מרושל, אך מהונדס היטב.

דקוטה ג'ונסון ולנטינו קנדה. GettyImages
הלוק - וואו. ולנטינו/GettyImages
דקוטה ג'ונסון ולנטינו קנדה. GettyImages
ככה צולחים אירוע שטיח אדום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully