וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז אין מוזיקה, סו וואט? ריהאנה היא המלכה החדשה של תעשיית הלנז'רי

11.9.2019 / 11:20

רירי הרימה אמש את תצוגת האופנה של מותג ההלבשה התחתונה שלה savage x fenty. אם תרצו לראות אותו, תיאלצו לחכות להפצה עוד עשרה ימים. הנה כל מה שקרה על המסלול, פלוס הלוק נוטף הגליטר של כלת השמחה

ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
זה כל מה שתקבלו, עד ההפצה הרשמית. ריהאנה בתצוגה של savage x fenty/GettyImages

אחרי תצוגת האופנה של מותג ההלבשה התחתונה של ריהאנה, savage x fenty, יש רק שני דברים מדוברים בעולם הזה: הנוק-אאוט לוויקטוריה'ס סיקרט והלוק המנצנץ של רירי עצמה. הזמרת, שכבר מזמן מתחזקת את הטייטל "אשת עסקים", העלתה אמש על המסלול של שבוע האופנה בניו יורק את תצוגת האופנה השנתית של מותג הלנז'רי שלה והשתמשה בכל הטריקים השיווקים שקיימים כדי לייצר את הבאזז הנחוץ שיקפיץ את ערך המותג.

זו השנה השנייה שריהאנה מעלה תצוגה של מותג הלנז'רי שלה בשבוע האופנה בניו יורק, ובכל פעם ההשוואה לוויקטוריה'ס סיקרט בלתי נמנעת. ואולם, הפעם, מדברים במגזיני האופנה ברחבי העולם - רירי ניצחה בענק. תוסיפו לזה את העובדה שהתצוגה השנתית של המלאכיות בוטלה, וקיבלתם את ההכתרה של המלכה החדשה בביצת ההלבשה התחתונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
אי אפשר להפסיק לדבר על הלוק הנוצץ של כלת השמחה. רירי באלכסנדר ווטייר/GettyImages

אם תרצו לראות את התצוגה של רירי, תצטרכו לחכות עד 20 בספטמבר. בכניסה למקום נאסר השימוש בטלפונים - הם נלקחו ונשמרו, והוחלט שהתצוגה תופץ באופן בלעדי באמזון פריים רק בעוד עשרה ימים. מדובר בטריק ישן של ויקטוריה'ס סיקרט שכשל בשנים האחרונות, אבל הנה ריהאנה עושה להם בית ספר ומוכיחה שאפשר למנוע דליפה של תמונות מהמסלול, וליצור ציפייה להפצה ההמונית.

אז מה אנחנו כן יודעות שקרה על המסלול? חוץ מקולקציה חדשה שהוצגה, היו שם גם לא מעט אמנים - עוד טריק ישן של ויקטוריה'ס סיקרט שריהאנה לוקחת ועושה אותו נכון - החל מדי ג'יי חאלד, דרך הלסי ועד מיגוס והראפר A$AP Ferg. כולם הופיעו לייב. עצם העובדה שלא היו טלפונים בקהל, הבטיחו הנאה טהורה לנוכחים, בלי הצורך האינטנסיבי לתעד ולצלם את המופע.

עוד בוואלה! אופנה

סלבריטאי העולם משוכנעים: לריהאנה יש את הריח הכי טוב על כדור הארץ

לכתבה המלאה
ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
גיוון בצבע ובגודל/GettyImages

מעבר לזה, ריהאנה (30) בועטת במוסכמות הנוקשות כל כך של ויקטוריה'ס סיקרט, שבוחרים רק דוגמניות גבעוליות למסלול - אחד הנושאים שהכי הרגיזו נשים ומבקרי אופנה ברחבי העולם לגבי מותג המלאכיות. אצל ריהאנה צעדו גם דוגמניות, כאשר קארה דלווין אחת מהן, אבל גם שחקניות ורקדניות. רזון קיצוני לא היה שם, אלא גיוון במיטבו. הכוכבות הכי נחשקות בתעשייה הגיעו לפרגן ובהן בלה חדיד בחליפת אמרלד, בלי אף חולצה מתחת לז'קט, אשלי גרהאם בשמלה שחורה א-סימטרית שקפה, ג'יג'י חדיד בסטרפלס מחוכי וג'ינס ועוד ועוד כשכולן עם אלמנטים מעולמות הלנז'רי.

ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
בדרך להיות מעצמת הלבשה תחתונה? רירי מחשמלת/GettyImages

ומה לגבי כלת השמחה? נראה לנו שבחיים לא ראינו את רירי כל כך זוהרת. וזה לא רק מאושר, אלא גם בגלל אאוטפיט נוטף גליטר. ריהאנה הגיעה לאירוע לבושה בשמלה כסופה נוצצת של אלכסנדר ווטייר עם שרוול אחד וכיווצים בצד. לשמלה היא התאימה משקפי שמש זעירים ועגילי חישוק עצומים, גם הם באותו צבע כסוף ונוצץ, וכמובן סנדלים בצבע כסף להשלמת הלוק. רירי המשגעת שידרה קוליות כמו שרק היא יודעת, והצליחה לגרום לכולם לשכוח לרגע קט שלא יצא להיט חדש כבר יותר מדי זמן.

קארה דלווין פנטי savage x fenty. GettyImages
צעדה על המסלול. קארה דלווין מגה שיק/GettyImages
בלה חדיד פנטי savage x fenty. GettyImages
מי צריך חולצה מתחת לחליפה? בלה חדיד בתחרה/GettyImages
ג'יג'י חדיד פנטי savage x fenty. GettyImages
שנה שעברה צעדה על המסלול, השנה צופה מהצד. ג'יג'י חדיד/GettyImages
אשלי גרהאם פנטי savage x fenty. GettyImages
היריונית לוהטת. אשלי גרהאם פשוט מעולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully