וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעמת תלתלים בלונדיניים ועיניים חלומיות: הבחורה שכבשה את שבוע האופנה בניו יורק

13.9.2019 / 6:35

שבוע האופנה בתפוח הגדול הגיע לסיומו כשנרשמה העדרות לא קטנה של הסופרמודלס החזקות בשוק. נערות חדשות ניצלו את ההזדמנות ואת עינינו צדה דוגמנית דנית מטריפה עם לוק בובתי ושיער משגע. הכירו את אוליבייה וינטון, היפהפייה החדשה של התעשייה

אוליבייה וינטן. GettyImages
נתונים לא מהעולם הזה. אוליבייה וינטן/GettyImages

בזמן שקנדל יצאה לפנסיה מהמסלולים והאחיות בלה וג'ג'י חדיד כבר לא מרגשות כמו פעם, לא מפתיע ששבוע האופנה שהסתיים אמש (ה') בניו יורק תפקד הפעם כחלון הזדמנויות רחב מתמיד עבור דם טרי שרק מחכה לרגע הנכון להסתער על עולם האופנה. מי שהסתמנה ככוכבת העולה של סבב המסלולים הראשון לעונה היא אוליבייה וינטן הדנית, 20, שנמצאת בסצינת הטופ מודלס בקושי שנה.

הנתונים היבשים של וינטן כוללים רעמת שיער בלונדינית משגעת, עיני תכלת, אף קטן סולד ולוק כללי של בובה, קלאסיקה על זמנית אמנם אך לא משהו אקזוטי או כזה שכולל איזה דיטייל אדג'י שכובש כותרות. אבל בכל זאת יש בוינטן משהו אחר שפורץ את הז'אנר. אולי זוהי רעמת התלתלים הפרועה, המצח הענק או פשוט העובדה שוניטן מציגה יופי טבעי טהור בעידן בו כמה מהדוגמניות העסוקות ביותר בתחום אוחזות במראה משופץ לעילא.

אוליבייה וינטן, צימרמן. GettyImages
השיער והלחיים הסמוקות - הכל ממגנט/GettyImages

האיט-פקטור הממגנט של אוליבייה לא נעלם מעיני המלהקים שהוסיפו לה השבוע לרזומה צעידה בתצוגות הנחשבות של אוסקר דה לה רנטה וצימרמן בעמדת הדוגמנית הפותחת פלוס המסלולים הנחשבים של מארק ג'ייקובס, ראלף לורן וראג אנד בון. במקביל אפשר לדפדף בהפקות צילומים שלה שהתפרסמו החודש בווג פריז וב-V מגזין.

מאחורי ההצלחה של וינטן יש לא רק לוק מתאים לענף, אלה גם אמא דוגמנית לשעבר, כמו במקרה של קאיה, בלה וג'ג'י, שידעה לנווט את דרכה של בתה הבכורה בחכמה בשמונה שנים האחרונות. כשציידי דוגמניות בדנמרק מולדתה החלו לחזר אחר אוליבייה כשהייתה רק בת 12, הוסכם שהילדה תתנסה בתעשייה המקומית בלבד עד לסיום התיכון כקרש קפיצה לליגת העל כשיגיע המאני טיים.

עוד בוואלה!

אז אין מוזיקה, סו וואט? ריהאנה היא המלכה החדשה של תעשיית הלנז'רי

לכתבה המלאה
אוליבייה וינטן. GettyImages
צועדת למארק ג'ייקובס/GettyImages

כך שברגע שהוחלט על יציאה לליגה הבינלאומית זה קרה בשבוע האופנה במילאנו בספטמבר שעבר בתצוגות של בתי האופנה פנדי ואטרו. לא עבר הרבה זמן וכמה חודשים אחרי היא רשמה קפיצת מדרגה עם נוכחות גם במסלולים של אוף ווייט, ג'יאמבטיסטה ואלי ובלומרין לצד קמפיין הקיץ של אטרו. אבל החודש הנוכחי מסתמן כחזק עוד יותר עבורה ויש לנו הרגשה שעוד נראה אותה הרבה בזמן הקרוב.

אוליבייה וינטן. GettyImages
מטריפה בצהוב אצל ראלף לורן/GettyImages
אוליבייה וינטן. GettyImages
ראג אנד בון, השבוע בניו יורק/GettyImages
אוליבייה וינטן, ווג פריז. GettyImages
טופלס להפקה בווג פריז/GettyImages
אוליבייה וינטן, אוסקר דה לה רנטה. GettyImages
אחרי שהתמוטטנו מהתלתלים, בא לנו על האאוטפיט. אוסקר דה לה רנטה/GettyImages
אוליבייה וינטן. GettyImages
אוסקר דה לה רנטה, שבוע האופנה בניו יורק/GettyImages
אוליבייה וינטן. GettyImages
מציגה את קולקציית החורף של אוף וויט, שבוע האופנה בפריז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully