וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון שרופה על התיק, אנחנו נאמץ את הנעליים: מגפוני השרוכים של Manu atelier

15.9.2019 / 7:23

הסתיו עדיין לא כאן באופן רשמי, אך לאן שלא תביטו קולקציות חדשות מציפות את החנויות ואנחנו כבר בתשוקה אמיתית להצטייד. המגפונים של המותג התורכי שחביב על הדוכסית מקיימברידג' יהיו ללא ספק הרכישה הראשונה שלנו - שרוכים, חרטום מרובע ושילוב צבעים מנצח

אמנם פה בארץ מד הטמפרטורות לא התחיל לסמן עדיין את בוא הסתיו אבל אי אפשר להתעלם מההתרגשות האופנתית שבאוויר המצביעה באופן מובהק על טיימינג חילופי העונות שבפתח. בימים האחרונים נראה כי לא משנה לאן מביטים, בכל מקום יש קולקציות חדשות או פריטים בעלי פוטנציאל התמכרות וכולם מבשרים על בואו של החורף ועל הצורך הבוער להצטייד לקראתו.

ומה מסמל יותר את 'הכיני ארונך לחורף' מאשר זוג מגפיים עם סולייה שלא הספיקה לערוך היכרות עם המושג מדרכה? אז אם תהיתן היכן לבזבז את הז'יטונים ששמרתן לקטגוריית ההנעלה הרשו לנו להציג בפניכן את האיט-שוז הנכונות בגזרה: מגפוני שרוכים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קשה להגיד שמדובר בהפתעה, בכל זאת תצוגות סתיו חורף 19/20 נערכו לפני יותר מחצי שנה וכבר אז הוכרז כי מגפונים עם שרוך לאורכם עתידים להתיישב על משבצת ה'מאסט הב' של העונה. את מגוון הוורסיות ראינו מסתובבות על המסלולים הנחשבים ביותר ביניהם רג'ינה פיו, פראדה, קואץ', מיו מיו, ברוק קולקשן ושאנל דיון לי. אבל עם כל הכבוד לבתי האופנה הגדולים והמוכרים את תואר מגפון השרוכים הלוהט של תחילת העונה קטף דגם ה-Duck lace up של הברנד הטורקי Manu Atelier.

בשבועיים האחרונים קשה לפספס את הנוכחות של מגפון הברווז, שאת שמו קיבל באדיבות הפרונט הריבועי וקו החיבור בין החלק העליון והתחתון שמדמה מקור של ברווז, ברשת האינסטגרם. הפופולריות שלו נעוצה במפגש מושלם בין התאמה למשבצת של כמה טרנדים יחד (שרוכים, חרטום מרובע וצבע חום כתמתם), הוא לא שחור משעמם אלה מציע שילוב גוונים מרענן יותר של חום ג'ינג'י-בז'-שחור ועדיין נשאר באזור ה'מתאים לכל הופעה'. יש לו גובה עקב סביר של שמונה סנטימטרים ותווית מחר של 2,000 שקלים - בכלל לא זול אבל עדיין חצי מחיר מאלו של המעצבים המוכרים. ומעל לכל הוא נושא את התכונה החשובה של פריט אחד שיכול להקפיץ כל הופעה בקלילות.

עוד בוואלה!

בונז'ור מאדאם: למי אכפת בכלל מה לבשתן עם נעליים כאלו?

לכתבה המלאה

את Manu Atelier שמבוסס באיסטנבול הקימו לפני חמש שנים האחיות בסט ומרב מנסטיר על פלטפורמת מפעל העורות המשפחתי בבעלות אביהן. הן מתמחות בתיקים ובנעליים, מעור כמובן, ויש להן לא מעט דגמים שהיינו שמחות לאמץ. מי שעוד שמה לב למותג היא הדוכסית קייט מידלטון שנצפתה במרץ האחרון עם תיק המיני קופסא בשילוב עור וזמש בגוון ירוק מקולקציית החורף הקודם.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון והתיק של Manu atelier/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מגפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully