וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה יודעת לשחק אותה

17.9.2019 / 11:44

מבצע בחירות 2019 מועד ב' יוצא לדרך ואנחנו ישבנו לשיחה צפופה עם חן אלקבץ, האישה שאחראית על לוק הביוטי של הגברת נתניהו ליום הגדול, "אשת ראש הממשלה מאוד מבינה באיפור ויודעת מה טוב לה"

סנדרה רינגלר, שרה נתניהו. רפי דלויה
מהפך, אשת ראש הממשלה וסנדרה רינגלר/רפי דלויה

אין צורך להתאמץ בשביל לדמיין איך נראה יום הבוחר של הפאשניסטה הממוצעת. בטח ובטח כשמדובר במועד ב' למשהו שקרה רק לפני כמה חודשים. יום כזה לרוב מתחיל ביקיצה טבעית כשאחריה מתבצעות הפעילויות הבאות (לאו דווקא באותו הסדר): בית קפה, חדר כושר, קלפי, דייט עם חברה, קצת שופינג או סיבוב בחנויות, שנץ, לאנץ' וכל בילוי אחר שמתאים ליום חופש שאינו נופל על שבת.

אבל האם תהיתן לרגע איך נראה היום הזה עבור חובבת אופנה שהיא במקרה גם אשת ראש הממשלה?
כן, אנחנו מדברות על הגברת שרה נתניהו, מי שכבר מזמן צרפה את התואר פאשניסטה לרזומה התארים שלה (BA, MA למי שפספס).

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה מגיעים להצביע בירושלים, 17 בספטמבר 2019. אלכס קולמויסקי ידיעות אחרונות, אתר רשמי
הגברת שרה נתניהו בחליפה מחויטת בגוון ורוד בהיר לצד ראש הממשלה בקלפי בירושלים/אתר רשמי, אלכס קולמויסקי ידיעות אחרונות

רבות דוסקס על המהפך החיצוני שעבר על אשת ראש הממשלה באדיבות צוות גלאם משובח בראשות הסטייליסטית הוותיקה סנדרה רינגלר. את ניצני המייקאובר התחלנו לראות כבר בתחילת 2014 עם לוק חדש שנחשף במהלך ביקור של ראש ממשלת קנדה אז קיבלנו צילומים של הגברת נתניהו בגזרה חדשה, סטייל מדוקדק ובלונד זוהר. אם בהתחלה היה נדמה שהגברת עדיין בתהליך הסתגלות לשינוי החיצוני המשודרג, את הגושפנקה הסופית לטבעיות שבה נתניהו נושאת את עצמה קיבלנו מוקדם יותר השנה בארועי ה-70 שנה לאופנה ישראלית, בשמלה שחורה צנועה בעלת אלמנטים של רקמה ומותן מודגשת בעיצוב דרור קונטנטו ואיפור שטיח אדום כהלכתו.

עוד בוואלה!

עור בר השגה

לכתבה המלאה
שרה נתניהו. חן אלקבץ מאפרת,
חגיגות ה-70 שנה לאופנה ישראלית. אלקבץ, רינגלר, נתניהו ודרור קונטנטו/חן אלקבץ מאפרת

מי שהייתה אחראית לפנים הקורנות של נתניהו באותו הערב הייתה המאפרת חן אלקבץ שמלווה אותה כבר מספר שנים ברציפות, מה שמביא אותנו להיום, יום הבחירות מועד ב'. משעות הבוקר המוקדמות התלוותה אלקבץ לאשת ראש הממשלה במטרה להכין אותה ללו"ז הצפוף שמחכה לה. גם אנחנו החלטנו על אסטרטגיית היצמדות ותפסנו את המאפרת על מנת להביא לכם את העדכונים החמים בגזרה.

אלקבץ מעידה כי היא משתמשת בחומרים עמידים ואיכותיים המתאימים לעור פנייה של הגברת נתניהו, ובזכות הידע והטכניקות המיוחדות האיפור נשמר עמיד לאורך כל היום. "באופן כללי אין מצד אשת ראש המממשלה בקשות מיוחדות, הכל צריך להתכתב עם הלוק", מוסיפה אלקבץ, "מדובר באישה שמאוד מבינה באיפור ויודעת מה טוב לה".

שרה נתניהו. רון קדמי,
אלקבץ: "הגברת נתניהו מאוד מבינה באיפור ויודעת מה טוב לה"/רון קדמי

מה הסוד בעצם לעור קורן?
"אני אוהבת להשתמש בפריימר איכותי וזוהר ומייק-אפ עדין. העור של אשת ראש הממשלה יפה וחלק ואינו מצריך כמות מאסיבית. אני מוסיפה הצללות עדינות בגוונים שזופים, מעט סומק ורדרד על הלחיים ומשתדלת ליצור הארה במרכז פניה לצד הצללה טובה אך עדיין עדינה באזור עצם הלחי שמצטלמת יפה וגם נראית טוב במציאות".

ומה לגבי העיניים?
"העיניים מעושנות בגוונים חומים, שזופים ואדמדמים שמדגישים את גוון עיניה הירוק של הגברת. זווית מעט חתולית שמחמיאה לצורת עיניה וריסים מעוגלים בעזרת מעגל ריסים עם מסקרה שחורה כולל הדבקת ריסים שמוסיפה דגש לעיניים".

אלקבץ מציינת כי הדבר הכי חשוב באיפור הוא האיזון: חשוב לי שהיא תעבור מסך מצוין אך תראה מדהים גם בלייב, לכן המינון מאוד מאוד מדויק. אחרי שהגענו לעור זוהר, אני מסיימת בתוחם עדין על השפתיים וליפסטיק בגוון טבעי משולב עם דובדבן".

שרה נתניהו. חן אלקבץ מאפרת,
אחראית על הגלאם. חן אלקבץ ושרה נתניהו/חן אלקבץ מאפרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully