וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחליפה מחויטת ושתי צמות: המלאכיות של מקס מארה

20.9.2019 / 8:24

מאוד קשה לייצר רגעים זכורים בין עשרות התצוגות של שבועות האופנה בעולם. בית האופנה האיטלקי מקס מארה גייס את האחיות חדיד ואת קאיה גרבר ובזכות קולקציה מהפנטת הצליח לייצר שני רגעים עוצרי נשימה בשבוע האופנה במילאנו

מקס מארה שבוע האופנה מילאנו ג'יג'י חדיד דוצן קרוס  קנדיס סוונופול. GettyImages
דוצן קרוס, ג'יג'י חדיד וקנדיס סוונופול למקס מארה/GettyImages

בחודש האופנה, שבו מתקיימות עשרות תצוגות בבירות האופנה השונות בעולם, קשה לייצר תמונה אחת זכורה במיוחד. כל תצוגה מביאה איתה בשורה אחרת, לכל אחת השפעות והשראות אחרות ואם אין לך שפן לשלוף מהכובע - אז צריך לעשות משהו באמת יוצא דופן בשפה האופנתית כדי לבלוט מעל כולם. מי שהצליח לגרום לנו לבהות במשך דקות ארוכות במסלול היה בית האופנה האיטלקי מקס מארה עם הקולקציה הנהדרת שהציג בשבוע אופנה במילאנו.

המותג גייס לתצוגה את השילוש הקדוש של המסלולים - ג'יג'י, בלה חדיד וקאיה גרבר, ואליהן הוסיפו עוד שמות גדולים כמו קנדיס סוונופול ואדוט אקש. הדוגמניות הגדולות לצד האנונימיות הציגו את קולקציית אביב-קיץ 2020 שמאופיינת בצבעוניות מונוכרומטית בגווני פסטל, חמרה ואפור-שחור-לבן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מקס מארה שבוע האופנה מילאנו. GettyImages
פסטליות מפתיעה על המסלול של מקס מארה לאביב-קיץ 2020/GettyImages

בין שלל הדגמים שנראו על המסלול, בלטו שמלות סליפ סקסיות משודרגות עם גב חשוף, בגדי עבודה, פרשנות מתקדמת לטרנד החליפות הנשיות, הרבה בגדים מחויטים והכל עם גזרות נקיות, חייטות משובחת ובלי גימיקים מיותרים. גם כובעי מצחייה רבים היו שם, מגפיים חלומיים בצבעי פסטל ותיקי עבודה גדולים, בניגוד לטרנד התיקים הזעירים שהשתלט על מעצבי העל בעונות האחרונות.

בגזרת הביוטי, הדוגמניות יצאו למסלול עם שתי צמות הדוקות, או עם שיער פזור במידה והוא קצר מדי כדוגמת הקארה החדש של קאיה גרבר. מי שלא יצאה למסלול עם משקפי שמש, הציגה איפור עיניים שכלל צלליות בצבע תכלת-אפרפר בפיגמנט עדין שהונחו על כל העפעף - עד הגבה. ואולם, החלק המהפנט ביותר היה לראות את כל הדוגמניות צועדות בשפתיים חתומות צבועות בסגול חציל דומיננטי.

עוד בוואלה! אופנה

אמא ויקטוריה השיקה ואז הארפר סבן גנבה את ההצגה

לכתבה המלאה
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו קאיה גרבר. GettyImages
שליש מהדוגמניות הכי עסוקות בשבועות האופנה בעולם. קאיה גרבר/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו בלה חדיד. GettyImages
בלה חדיד עם צלליות בפיגמנט רך ושפתון בוהק/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו אדוט אקש. GettyImages
גם אדוט אקש כיכבה/GettyImages

שני רגעים יוצאי דופן ועוצמתיים במיוחד נרשמו בתצוגה. רגע אחד היה כאשר שלוש דוגמניות - ג'יג'י במרכז, קנדיס סוונפל מצד אחד ומהצד השני הדוגמנית ההולנדית דוצן קרוס, יצאו למסלול לבושות בחליפות מחויטות אפורות. דוצן הציגה מכנסיים ארוכים וחולצה קצרה בשילוב עניבה, ג'יג'י בחצאית עיפרון, גרבי ברך, חולצה ארוכה ו-וסט, וקנדיס במכנסיים קצרים, גרבי ברך, ז'קט ארוך ועניבה.

מקס מארה שבוע האופנה מילאנו ג'יג'י חדיד דוצן קרוס  קנדיס סוונופול. GettyImages
נראה זהה, אבל בעצם שונה/GettyImages

רגע נוסף היה ה'גראנד הפינאלה', אז יצאו כל הדוגמניות למסלול, כשבשורה הראשונה עומדות קאיה, בלה וג'יג'י לבושות בשמלות סליפ בצבעי פסטל - קאיה בצהוב, בלה בסגול וג'יג'י בתכלת. כולן עם הצמות, כובעי מצחייה ושפתון כהה ובוהק. לצדן עמדה הדוגמנית ג'ואן סמולס באאופיט זהה בצבע שחור, שאם לומר את האמת - פחות התכתב עם הפסטליות של הטופמודלס. הדימיון בין הדוגמניות, ובעיקר בין פריטי הקולקציה, הפך לרגע אומנותי משובח שיגרום לתצוגה של מקס מארה להיחקק בזיכרון, לפחות עד העונה הבאה.

מקס מארה שבוע האופנה מילאנו ג'יג'י חדיד בלה חדיד קאיה גרבר ג'ואן סמולס. GettyImages
צבא הצמות והשפתון הכהה של מקס מארה/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו. GettyImages
גם צבעי חמרה יהיו באביב-קיץ הבא/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו. GettyImages
מי אמר תיקים זעירים?/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו. GettyImages
מצחיות או לא להיות/GettyImages
מקס מארה שבוע האופנה מילאנו ג'יג'י חדיד בלה חדיד קאיה גרבר ג'ואן סמולס. GettyImages
צועדות לפינאלה בשמלות סלפ משודרגות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully