וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז עשתה היסטוריה בסוף השבוע הזה

22.9.2019 / 10:00

הכוכבת בת ה-50 סיפקה את הרגע המחשמל של שבוע האופנה במילאנו כשסגרה את המסלול בתצוגה של ורסצ'ה עם חידוש סקסי לשמלת העלים האייקונית. הקהל יצא מגדרו ואנחנו עדיין מהופנטות

ג'ניפר לופז, ורסצ'ה. GettyImages
אנחנו נדבר על זה עוד הרבה. ג'ניפר לופז סוגרת את התצוגה של ורסצ'ה/GettyImages

בשנת 2000 ג'ניפר לופז הייתה עוד כוכבת ממוצעת. היא הייתה הצמודה של הראפר פי. דידי ובדיוק עבדה על הסרט שלה "מארגנת החתונות". בהחלטה אדישה לחלוטין, ברגע האחרון, היא בחרה ללבוש לטקס הגראמי את השמלה ששינתה את חייה. "כשהגעתי לשטיח האדום היה ממש צפוף, ופתאום, לאט לאט, כולם התחילו לפנות את הדרך", מספרת לופז למגזין ווג, "היה איזה משהו באוויר, כולם התחילו לצעוק ולהתלהב. לא באופן שתמיד צועקים את השם שלי, זה היה אחר. כשעליתי לבמה להגיש את הפרס כבר הייתה ממש התלהבות. זה היה רגע מושלם שכזה, השמלה הייתה פרובוקטיבית בדיוק במידה לייצר סקרנות אצל אנשים, אני מניחה". ואכן, אחרי אותו הרגע העולם היה בטירוף לראות את ג'יי לו עם השמלה הכי מדוברת ברשת, וכך החליטו לייצר את מנוע החיפוש גוגל תמונות. הכל בזכות השמלה ששברה את האינטרנט.

ג'ניפר לופז, ורסצ'ה. GettyImages
רגע מחשמל! ג'יי לו בשיאה בשבוע האופנה במילאנו/GettyImages

בשישי האחרון (ו'), בשבוע האופנה שהציג את קולקציות אביב-קיץ 2020 חזרה לופז, יפה וחטובה מאי פעם לרגע מחשמל כשסגרה את התצוגה של ורסצ'ה במילאנו. "דונטלה התקשרה אליי ואמרה 'עברו 20 שנה, עיצבנו קולקציה שלמה בהשראת ה-שמלה, בא לך לבוא לסגור את התצוגה?' ואני כאילו - ברור שכן".

כשהדוגמנית האחרונה סיימה את המסלול, קולה של דונטלה נשמע באולם כשהיא מבקשת מד"ר גוגל להריץ תמונות ברשת של שמלת העלים הירוקה של ג'ניפר לופז משנת 2000. שלל אימג'ים החלו לרוץ על מסכי הענק ואז ביקשה המעצבת לראות את ה'דבר האמיתי'.

עוד בוואלה!

זוכרים את השמלה האיקונית? המתנה של ורסצ'ה ליום ההולדת של ג'יי לו

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז ורסצ'ה 2000. GettyImages
"השמלה הייתה פרובוקטיבית בדיוק במידה לייצר סקרנות אצל אנשים". ג'יי לו בטקס הגראמי בשנת 2000/GettyImages

לופז יצאה לשרוף את המסלול בגרסה מחודשת וסקסית אף יותר מהמקור של השמלה האייקונית. בסיבוב הזה ויתרו על השרוולים הארוכים, המפתח בחזה עדיין היה עצום ועלים קטנים ומנצנצים עיטרו את הכתפיים בשמלת המשי. התחתונים המתוכשטים כבר היו בחוץ לחלוטין, האקססורי מתחת לטבור השתדרג לזהב והגב החשוף הדגיש עד כמה הכוכבת משקיעה בהרמת משקולות.

דונטלה שלפה את כל התותחים הכבדים, קנדל ג'נר, החדידיות, אירינה שייק וקאיה גרבר, כולן צעדו. אבל כנראה שיש קסם בלופז, ה'פורח' הכי פיין שיש בתעשייה הזאת, שבגיל 50 מצליחה להוות השראה לנשים בכל העולם ולהיות בשיא של הקריירה שלה.

ג'ניפר לופז, ורסצ'ה. GettyImages
דונטלה יודעת את העבודה/GettyImages
ג'ניפר לופז, ורסצ'ה. GettyImages
חייבים גם מבט מאחור לגב החטוב הזה. לופז/GettyImages

אחרי שמסדירים נשימה מהרגע המכונן של לופז מעבדים את הקולקציה ומבינים שיש לא מעט לוקים שלא מאפיינים את כתב היד המוכר של בית האופנה. שמלות סקסיות כמובן שהיו שם כמו שמלת המידי של ג'יג'י עם המפתח במותן, המיני השחורה בעיטורי הפרחים שנראתה על ג'נר וחליפות שלמות בהשראת הפרינט הטרופי. אך לצידם הוצגו גם מראות סופיסטים יותר - מעילי גשם עם כתפיים רחבות על חולצות מכופתרות בשילוב ג'ינסים בגזרה גבוהה וגם הסרפן שלבשה בלה חדיד קיבל שדרוג עם מכופתרת תכלת בעלת כתפיים מחודדות וסנדלי קשירה עד הברך.

קנדל ג'נר, ורסצ'ה. GettyImages
קנדל ג'נר והבלונד/GettyImages
בלה חדיד, ורסצ'ה. GettyImages
בלה חדיד נהדרת על המסלול של ורסצ'ה/GettyImages
ג'יג'י חדיד, ורסצ'ה. GettyImages
ג'גי חדיד בשמלת מידי שחורה עם חיתוך במותן/GettyImages
ורסצ'ה. GettyImages
קולקציה שעושה כבוד לפרינט הטרופי/GettyImages
אירינה שייק, ורסצ'ה. GettyImages
לוהטת מס' 2. אירינה שייק/GettyImages
קאיה גרבר, ורסצ'ה. GettyImages
היפה והנכונה. קאיה גרבר והקארה/GettyImages

לכל פארטי - יש אפטר פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully