וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת האינסטוש: הטרנדים החמים שהשתלטו על הרשת החודש

30.9.2019 / 7:26

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לספטמבר 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אופטימיות בוורוד

הגוון הורוד מפלרטט כבר לא מעט שנים עם מגמות האופנה הבולטות, בין אם כצבע הרשמי מטעם פאנטון ב-2016 או כחלק מטרנד צבעי פסטל וגלידה שהיו פופולריים בכמה מהקייצים האחרונים. אז נכון, עכשיו הפיד לובש חורף וכפי שחזינו פה לפני כמה חודשים הוורוד מתעורר לחיים על תקן הרומן המנחם של העונה הקרה. מה שמחזק את הנוכחות שלו היא העובדה שפלטת החומים שולטת עכשיו בשיח האופנתי, והוורוד הוא אחד מבני הזוג הכי מחמיאים ויזואלית לתמונה הכללית לצד איזון אופטימי ורומנטי לאנרגיית הדיכי שמשדר הצבע החום.

עוד בוואלה!

תורת האינסטוש: הטרנדים שהשתלטו על הרשת באוגוסט 2019

לכתבה המלאה

טופ סריג Khaite

זוכרים איך קייתי הולמס הוציאה לא מזמן את העיניים לאקס ג'יימי פוקס בתמונה בה היא משוטטת בסוהו בסריג חושף חזיית קשמיר אולטרה סקסית? אז מסתבר שאותה חזייה מדוברת, שאגב נמכרת ב-520$ ורשמה סולד אאוט תוך שעה, מגיעה מטעם מותג מדובר לא פחות שהצליח החודש לכבוש נוכחות מאסיבית בפיד עם פריט נוסף - The maddy top. הברנד הניו יורקי Khaite שנהיה לשיחת היום בתקופה האחרונה, כנראה באדיבות בוסט יחצני עם משפיעניות רשת, נוסד לפני כשלוש שנים, בשנת 2016, ושייך למעצבת קת'רין הולסטיין. גם טופ מאדי שעולה 1,080$ אזל מהמלאי ומי שממש חייבת אותו מוזמנת להצטרף לרשימת ההמתנה שבאתר. אז מה כל כך מיוחד בו מלבד העובדה שרוזי הנטינגטון וויטלי, בית היתר, חרשה על הגרסה האדומה שלו לאחרונה?

הכי קל לעיין בתמונות ולהבין לבד, אבל אפשר גם להסביר: הקטע פה הוא סריג שיש בו שילוב של סקס אפיל, מודרניות ומינמליזם המוגש בגזרה צמודה עם מחשוף לב שמתחבר לשרוולים ארוכים חושפי עצמות בריח וחצי כתף. החלק התחתון מעניין לא פחות ומרמז על בגד גוף שנפתח ב"מקרה", ממש כמו הקרדיגן מסיפור קייטי הולמס.

תיק Paco rabanne

החידוש לתיקי החוליות המפורסמים של בית האופנה הצרפתי פאקו שהושק כחלק מקולקציית ה-Paco iconic באביב האחרון הצליח לרשום החודש גל נוסף של אובססיה ברשת. אולי בזכות שבועות האופנה שהביאו את הפאשניסטות לדפוק הופעות בקצב גבוה ואולי כי הוא פשוט היסטרי ומשדרג כל לוק. כך או אחרת, ההומאז' לאותו ליין תיקי מתכת מ-1969 תפס חזק בעיקר בגרסאות הכסופות ואומץ על ידי אושיות אופנה כמו גם איי ליסטיות ביניהן פריאנקה צ'ופרה, אמילי ראטאייקאוסקי, אן התוואי וקייט מוס.

Ganni מזובר בניאון ירוק

הלייבל הדני מתפקד כבר שנים על תקן אחד מה'מאסט הבס' הבולטים בסיבובי הקניות של משפיעניות האופנה החזקות ביותר. הוא גם עומד מאחרי מספר לא מבוטל של דגמים פופולריים שכבשו את הפיד בעבר כך שלא מפתיע לגלות אותו שוב מככב ברשימות הלהיטים של האינסטה. החודש הוא קיבל את הכבוד בחסות פרינט זברה בירוק ניאון ושחור על בד משי מאוסף קדם-סתיו 2019 ממנו עוצבו שמלת מעטפת, שורטס, חצאית מידי וטופ בעל שרוולים נפוחים ומחשוף וי עמוק. בנוסף, לפני שבוע הוא נתן לנו עוד סיבה לעוף עת פורסם על שירות השכרות חדש, שפועל בינתיים רק בדנמרק, כחלק מהעמקת הפעילות לטובת שמירה על הכדור.

מגפיים לבנים עד הברך

חזרתם הרשמית של המגפיים הגבוהים כעוגן חורפי במלתחה התקבלה לפני כשנה בהיסוס די מוצדק, אם תשאלו אותנו. כי כשהגיע המאני טיים אחרי כמה עונות של התייבשות בצד הפחות מחמיא של רשימות הטרנדים, נשים רבות עדיין לא הספיקו לשכוח את הסיבות שבגינן הן ויתרו על התענוג. בגדול מדובר בגזרה שמחמיאה בעיקר לגבוהות שבינינו ובסוג נעליים מגושם שאינו משתלב בחינניות עם כל מכנסיים, גם אם דוחפים אותם לתוך המגף. אבל כעת ואחרי תהליך עיכול של שנה, מה שקורה החודש בפידים האופנתיים הצליח לשכנע אותנו שאם כבר מגפיים עד הברך אז בלבן.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully