וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטרייה שלך חזרה: שרליז ת'רון השתוללה אצל הספר

26.9.2019 / 6:34

שרליז ת'רון היא אחת הנשים הלוהטות ביותר בעולם, ועדיין - לא בטוח בכלל שהבחירה האופנתית האחרונה שלה הייתה מוצלחת. השחקנית החליטה להצטרף לטרפת קיצוץ השיער, אבל לקחה את זה צעד אחד קדימה והפתיעה עם תסרוקת קצרה עם פוני וגווני שמש

שרליז ת'רון. splash
צריך שניה לעכל את זה. שרליז ת'רון/splash

שרליז ת'רון היא אחת הנשים הלוהטות בעולם, על זה אין ויכוח. בשנה האחרונה יצא סרט שלה לאקרנים שזיכה אותנו בהרבה זמן איכות איתה שכלל לוקים מוצלחים וים של תמונות פפראצי. אבל אז ההייפ סביב הסרט דעך ושרליז נעלמה לנו מתחת לרדאר. השבוע היא שוב הפציעה, בעיקר כי יש פרויקט חדש באופק שצריך לקדם, וכדי לדאוג שיהיה לנו על מה לדבר עליו היא החליטה לקצץ את השיער שלה עוד יותר ולהפתיע בתסרוקת אמיצה.

בשבועות האחרונים הקארה תופס תאוצה וכוכבות רבות פוקדות את הספר ומבקשות לקצר עוד כמה סנטימטרים. זה התחיל עם איוונקה טראמפ, המשיך עם בלה חדיד, ג'ניפר לופז ונגמר בכריסי טיגן שהצטרפה לסטטיסטיקה. אבל ת'רון (44) לקחה את הטרנד צעד אחד קדימה. כבר תקופה ארוכה שהכוכבת מסתובבת בעולם עם קארה קצרצר, ועכשיו החליטה שהתסרוקת הכי נכונה לסתיו זה קצוץ עם פוני, וגווני שמש בלונדינים כדי לא לשכוח שפעם היה פה קיץ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שרליז ת'רון. splash
לפי ת'רון, התסרוקת הכי נכונה לסתיו זה קצוץ עם פוני וגווני שמש/splash

עכשיו בואו נגיד את האמת, מדובר בתסרוקת לא הכי מחמיאה, כזו שמזכירה את תספורת הפטרייה שלא מעט אימהות עושות לילד בן ה-3 שלהן כשהן מבקרות איתו לראשונה אצל הספר. ואולם - יש משהו בת'רון שגורם להכל להיראות פיין. כן, גם התספורת המצחיקה הזאת לא פוגמת בכמויות השיק של השחקנית.

מאז חשפה את התסרוקת החדשה, היא כבר הספיקה להיראות בשני לוקים מוצלחים ברחובות ניו יורק. הראשון היה מכנסי באגי עם קשירה במותן באורך שבע שמיניות בתוספת חולצת פסים של אלכסנדר וונג ונעלי אוקספורד שחורות. הלוק השני מוצלח לא פחות, כולו על טהרת השחור פלוס סטילטו וז'קט כתום עוצמתי שהקפיץ את הלוק בכמה רמות. בשני המקרים ת'רון הסתובבה עם תחבושת על פרק כף ידה שכמובן גרם לנו לתהות מה קרה ואם היא הייתה צריכה לחבוט במישהו שאמר לה מילה לא במקום על התסרוקת. בשני הלוקים התסרוקת החדשה השתלבה נהדר, אבל כאמור - לא בטוח שהיא מתאימה לכל אחת. אם את לא שרליז ת'רון או כפילה שלה - אל תנסו את זה בבית.

עוד בוואלה! אופנה

תנו לנו עוד: שרליז ת'רון נמצאת בכל מקום - וזה מושלם

לכתבה המלאה
שרליז ת'רון. splash
כתום זה השחור החדש?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully